با توجه به محصولات شرکت ریزر می توان پی برد که مهندسان و طراحان این شرکت به خصوصیات و نیازهای یک گیمر آشنایی کامل داشته و بر اساس آن اقدام به طراحی محصولات خود می کنند! لوازم جانبی زیادی توسط Razer به بازارهای جهانی عرضه شده است که شامل ماوس و کیبورد، مانیتور، لپ تاپ، کنترلر بازی، هندزفری، کنترلر استریم و ... می شود. هدست نیز یکی دیگر از محصولات موفق این شرکت محسوب می شود که به دلیل قابلیت های رده بالا و رفع نیاز کاربران توانسته طرفداران زیادی را در سراسر جهان به دست آورد! هدست گیمینگ بی سیم Thresher 7.1 از نمونه هدست های شرکت ریزر محسوب می شود که به دلیل برخورداری از قابلیت های رده بالا و امکانات متعدد ما را مجاب کرده تا به بررسی آن بپردازیم! ریزر جهت پخش ریزترین و جزئی ترین صدای موجود در گیم پلی بازی های ویدئویی از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است! در ضمن با توجه به برخورداری از رابط بی سیم این امکان به کاربر داده می شود تا برای متصل شدن به دستگاه مد نظر خود با هیچ گونه مشکلی روبرو نشود! با وجود میکروفون جمع شونده و باکیفیت نیز می توان به چت صوتی با هم تیمی های خود و یا تماس های تصویری پرداخت! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم Thresher 7.1 ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی هدست گیمینگ بی سیم Razer Thresher 7.1

طراحی هوشمندانه با قابلیت حذف صدای محیط!

از ویژگی های مثبت و مهمی که طراحان شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ بی سیم Thresher 7.1 استفاده کرده اند می توان به بالشتک هایی اشاره کرد که از جنس چرم و مموری فوم ساخته شده اند. بالشتک های تعبیه شده در این هدست با توجه به نرمی زیادی که در اختیار دارند می تواند زمینه ساز راحتی برای کاربران شده و آن ها را برای استفاده طولانی مدت ترغیب کنند. در ضمن با توجه به مموری فوم استفاده شده در ساخت بالشتک ها باعث شده تا هدست به صورت کاملا استاندارد با سر کاربر مطابت پیدا کند! همه ویژگی ها به منظور استفاده راحت در ساعت های طولانی اضافه شده تا برای استفاده گیمرهای حرفه ای بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. هدبند نیز به دلیل نرمی و قابلیت تنظیم بر اساس اندازه سر کاربر نیز توانسته به میزان راحتی هدست اضافه کند. بدنه مستحکم نیز جزو ویژگی هایی محسوب می شود که در ساخت هدست گیمینگ بی سیم Thresher 7.1 ریزر استفاده شده است. بدنه این مدل هدست متشکل از مرغوب ترین مواد اولیه بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی از خود نشان دهد! از دیگر ویژگی های بدنه این مدل هدست نیز می توان به وزن مناسب 408 گرمی اشاره کرد! جهت مکالمه نیز از یک میکروفون با قابلیت جمع شوندگی بر روی گوشی چپ استفاده شده است. با وجود نورپردزی که در دور بالشتک و بر روی کاپ های هدست استفاده شده نیز می توان گفت که علاوه بر بالا رفتن میزان هیجان کاربر، شاهد افزایش میزان جذابیت سیستم گیمینگ نیز خواهیم بود.

معرفی هدست گیمینگ بی سیم Razer Thresher 7.1

دارای هدفون DOLBY و فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله!

مهندسان شرکت RAZER به منظور ایجاد شرایط واقع گرایانه هدست Thresher 7.1 از هدفون DOLBY استفاده کرده است! این ویژگی با توجه به قابلیت کاربردی که در اختیار دارد می تواند واقعی ترین و طبیعی ترین صدای موجود در محتوا را پخش کرده و میزان رضایت کاربر را تا حد زیادی بالا ببرد. در ضمن این مدل هدست همانطور که از عنوانش پیداست دارای فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز است. فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله را نیز می توان یکی از کاربردی ترین قابلیت های یک هدست گیمینگ حرفه ای محسوب کرد که به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه می شود! با این ویژگی می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابودی آن ها اقدام کنید.

معرفی هدست گیمینگ بی سیم Razer Thresher 7.1

میکروفون جمع شونده نیز از امکاناتی است که در ساخت هدست گیمینگ Thresher 7.1 مورد استفاده قرار گرفته است. این میکروفون به منظور برقراری ارتباط صوتی با دوستان و هم تیمی ها هنگام انجام بازی های ویدئویی اضافه شده است. شرکت Razer در طراحی این مدل هدست از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت جمع شوندگی، حساسیتی برابر با -38 دسی بل و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. حساسیت -38 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کرده و با توجه به قابلیت جمع شوندگی میکروفون نیز این امکان به کاربر داده می شود تا در صورت عدم نیاز به میکروفون اقدام به جمع کردن و دور کردن میکروفون از جلوی دهان خود کند. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به الگوی قطبی تک جهته (unidirectional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند!

معرفی هدست گیمینگ بی سیم Razer Thresher 7.1

فناوری 2.4 گیگاهرتز و درایورهای باکیفیت!

شرکت ریزر جهت راحتی هر چه بیشتر کاربر در ساخت هدست گیمینگ بی سیم Thresher 7.1 از رابط بی سیم (فناوری 2.4 گیگاهرتز) برای برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر کاربر استفاده کرده است. این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر (تا 12 متر) از ویژگی های این نوع اتصال بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن ارتباط میز خود را ترک کند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود. با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بوده نسبت به برقراری با انواع لپ تاپ و کامپیوتر ارتباط اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شوید.
شرکت Razer از درایورهای 50 میلی متری نیز در طراحی هدست گیمینگ بی سیم Thresher 7.1 استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium مگنتی بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت استاندارد، فرکانس پاسخ گویی از 12 تا 28 هزار هرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!  لازم به ذکر است همانطور که در قسمت طراحی به آن اشاره شد هدست بی سیم Thresher 7.1 با توجه به برخورداری از بالشتک های چرمی که به صورت عایق صدا طراحی شده اند می تواند صدای در حال پخش را درون خود نگه داشته تا ریز ترین صدا نیز به بیرون از هدست منتقل نشود. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل هدست از یک باتری قدرتمند نیز برخوردار است! باتری تعبیه شده در این مدل هدست قادر است تا 16 ساعت شارژدهی را به ارمغان بیاورد!

منبع: razer