اسپیکر حرفه ای و باکیفیت یکی از مهم ترین لوازم جانبی های سیستم های گیمینگ محسوب می شود! اسپیکرهای گیمینگ حرفه ای که با هدف رفع نیاز گیمرها طراحی و تولید شده اند قادر هستند تمامی صداهای موجود در بازی را به صورت فراگیر دریافت کرده و با کیفیتی بی نظیر اقدام به پخش کنند! با این قابلیت ها می توان گفت که اسپیکرهای حرفه ای همانند هدست های حرفه ای موجود در بازار می توانند کاربر را غوطه ور در بازی کرده و علاوه بر ایجاد لذت و هیجان آن ها را تا حد زیادی راضی نگه دارند! از برندهای تولید کننده انواع مختلف اسپیکرهای گیمینگ می توان به RAZER اشاره کرد! این شرکت یکی از مشهورترین و برترین تولید کننده های انواع مختلف لوازم جانبی کامپیوتر محسوب می شود!

ریزر به دلیل تولید محصولات باکیفیت و مدرن موفق به جذب گیمرهای زیادی در سراسر دنیا شده و به همین دلیل از طرفداران زیادی نیز بهره مند است! از نمونه اسپیکرهای تولیدی شرکت ریزر نیز می توان به اسپیکر گیمینگ Nommo Pro اشاره کرد. این اسپیکر با توجه به بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی های فراوان توانسته به یکی از محبوب ترین اسپیکرهای ریزر تبدیل شود! از مهم ترین و مثبت ترین قابلیت های موجود در این مدل اسپیکر می توان به قابلیت پخش جزئیات موجود در تصویر به صورت دقیق و تفکیک شده اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر اسپیکر گیمینگ Nommo Pro ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غوطه ور در بازی با اسپیکر گیمینگ Nommo Pro ریزر!

طراحی ظاهری اسپیکر گیمینگ razer nommo pro!

طراحی ظاهری یکی از ویژگی های مثبتی است که شرکت ریزر در ساخت اسپیکر گیمینگ Nommo Pro مورد استفاده قرار داده است. ظاهری مدرن و جذاب که می تواند هر کاربری را به سمت خود جلب کند! این مدل اسپیکر از 3 تکه مجزا تشکیل شده و اجزای تشکیل دهنده آن شامل 2 عدد اسپیکر و 1 عدد ساب ووفر می شود! اسپیکرهای موجود دارای پایه های نگهدارنده و توئیتر هستند که در قسمت زیرین آنها اضافه شده است! در ضمن توئیترهای تعبیه شده در قسمت فوقانی اسپیکرها از اندازه ای برابر با 0.8 اینچ برخوردار هستند. رنگ مشکی به همراه نورپردازی حرفه ای نیز توانسته زیبایی چندین برابری را برای این اسپیکر به وجود بیاورد، به همین دلیل استفاده از این مدل اسپیکر می تواند زیبایی سیستم گیمینگ را تا حد زیادی بالا ببرد! در ضمن ساب ووفر موجود در این مدل اسپیکر از وزن 6 کیلوگرمی برخوردار بوده و وزن اسپیکرها نیز برابر با 2.35 کیلوگرم است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر برای حمل و نقل آن با هیچ چالشی روبرو نشود!

طراحی ظاهری اسپیکر گیمینگ razer nommo pro!

درایورهای شیشه ای و قابلیت ایجاد صدای THX اسپیکر ریزر nommo pro

شرکت ریزر به منظور ایجاد صدایی باکیفیت و شفاف از درایورهای شیشه ای در این اسپیکر استفاده کرده است. درایورهای استفاده شده در اسپیکر گیمینگ Nommo Pro همراه با فیبر شیشه است. با توجه به این ویژگی می توان گفت که این مدل اسپیکر علاوه بر ایجاد صدا به صورت تفکیک شده و پر جزئیات، قادر به تولید صداهایی با فرکانس بالا و قوی نیز بوده و حس غوطه ور بودن در بازی را به کاربر می دهد! با قابلیت های ذکر شده می توان گفت که هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم حس تجربه واقعی داشته و خود را جزئی از محیط فیلم و یا بازی حس خواهید کرد!

طبق اعلام و تاکید طراحان ریزر، اسپیکر گیمینگ Nommo Pro با هدف تولید صدای فضایی و یا همان صدای THX طراحی شده است! این ویژگی باعث می شود تا صداهای موجود در محیط بازی های ویدئویی به صورت کاملا زنده و طبیعی پخش شوند! از دیگر قابلیت های این نوع صدا نیز می توان به تشخیص صدا و محل دقیق ایجاد صدا اشاره کرد که کاربر را قادر می سازد تا محل دقیق دشمنان را شناسایی کرده و نسبت به نابودسازی آن ها اقدام کند! با وجود قابلیت ها و امکانات ذکر شده می توان گفت که کاربر یکی از پیشرفته ترین اسلحه های موجود را در اختیار داشته و همیشه چند قدم جلوتر از دشمنان خود خواهد بود. این ویژگی ها همچنین می توانند پیروزی کاربر را در هنگام انجام بازی های ویدئویی  تضمین کنند!

درایورهای شیشه ای و قابلیت ایجاد صدای THX اسپیکر ریزر nommo pro

کیفیت پخش صدا بالای اسپیکر گیمینگ ریزر مدل nommo pro!

اسپیکر گیمینگ Nommo Pro ریزر با توجه به کیفیت پخش صدا بالا می تواند علاوه بر گیمینگ برای استفاده علاقه مندان به موسیقی نیز مناسب باشد. کاربر با استفاده از این مدل اسپیکر گیمینگ با کیفیت قادر خواهد بود موسیقی های مورد علاقه خود را به صورت تفکیک شده، شفاف و همراه با قدرتمندترین باس گوش دهد و از لذت گوش دادن به موسیقی بهره مند شود! لازم به ذکر است باس قدرتمندی که هنگام گوش دادن به موسیقی به وجود می آید به لطف ساب ووفر حرفه ای میسر خواهد شد! در ضمن باس قدرتمندی که ساب ووفر تولید می کند این امکان را به کاربر می دهد تا از گوش دادن به موسیقی لذت ببرد و در هنگام انجام بازی های ویدئویی صداهایی همچون انفجار، تیراندازی و یا حتی صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند را با قدرتمندترین شکل ممکن تجربه کند! این ویژگی باعث می شود تا میزان هیجان و لذت کاربر نیز تا چندین برابر بیشتر شود! از دیگر ویژگی های مثبتی که شرکت ریزر در طراحی و ساخت اسپیکر گیمینگ Nommo Pro مورد استفاده قرار داده است می توان به نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. نورپردازی استفاده شده در این مدل اسپیکر از نوع RGB بوده و می تواند جلوه زیباتری به سیستم کاربر اضافه کند!

از ویژگی های موجود در نورپردازی این مدل اسپیکر می توان به قابلیت پشتیبانی از سیستم نورپردازی 16.8 میلیون رنگ Razer Chroma به همراه جلوه های گوناگون اشاره کرد. Razer Chroma به دلیل سیستم قدرتمندی که در اختیار دارد به یکی از بزرگترین اکوسیستم های نورپردازی استفاده شده در بین محصولات گیمینگ تبدیل شده است! در ضمن شرکت ریزر به منظور در اختیار قرار دادن تنظیمات نورپردازی برای کاربر از نرم افزار اختصاصی Razer Synapse 3 بهره برده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود نسبت به تغییر رنگ و نوع نورپردازی RGB اسپیکر اقدام کند! قابلیت متصل شدن به چند روش از دیگر ویژگی های مهمی است که شرکت ریزر در طراحی اسپیکر گیمینگ Nommo Pro مورد استفاده قرار داده است! روش های متصل شدن این مدل اسپیکر شامل اتصال بی سیم (بلوتوث)، پورت اپتیکال، پورت USB و جک 3.5 میلی متری می شود! با این ویژگی ها می توان گفت که کاربر برای متصل شدن به دستگاه هایی همچون لپ تاپ، گوشی موبایل، کامپیوتر شخصی و ... با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل اسپیکر از دیگر قابلیت ها و ویژگی هایی همچون خروجی هدفون و پاسخ فرکانسی از 35 تا 20 هزار هرتز برخوردار است!

منبع: razer