شرکت ریزر با طراحی و تولید یکی از جذاب ترین و زیباترین هدست های گیمینگ خود که با عنوان Kitty V2 Pro تولید شده توانسته نیاز اکثر کاربران که به دنبال زیباتر کردن سیستم گیمینگ خود هستند بی نیاز کند! کاربر با استفاده از این مدل هدست می تواند به اجرای استریم پرداخته و در نتیجه جذب مخاطب و کسب درآمد برسد! این هدست همانطور که از عنوانش پیداست طراحی به شکل گوش های گربه داشته و به همین دلیل برای استفاده دختران گیمری که قصد حذب مخاطب جهت اجرای استریم دارند می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! Kitty V2 Pro در 2 رنگ مشکی و صورتی و در 3 مدل گوش طراحی شده تا کاربر طبق سلیقه خود اقدام به تهیه آن کند! لازم به ذکر است که هر 3 مدل گوش در هر دو رنگ اضافه شده و نیازی به تهیه جداگانه آن ها نخواهد بود. از ویژگی های مهم و مثبت این هدست می توان به نورپردازی RGB، میکروفون حساس از نوع HyperClear Cardioid، طراحی ارگونومیک، درایورهای 50 میلی متری، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Kitty V2 Pro، از جذاب ترین هدست های گیمینگ ریزر!

طراحی فانتزی هدست گیمینگ!

از مهم ترین ویژگی هایی که طراحان شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ Kitty V2 Pro مورد استفاده قرار داده اند می توان به طراحی فانتزی و ارگونومیک اشاره کرد. ترکیب این دو ویژگی می تواند علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ، حس راحتی و امکان استفاده طولانی مدت را برای کاربر به ارمغان بیاورد! از دیگر ویژگی هایی که به منظور بالا بردن میزان راحتی کاربر در ساخت این هدست استفاده شده نیز می توان به بالشتک های پارچه ای از نوع هیبریدی و هدبند بسیار نرم به همراه وزن مناسب 332 گرمی اشاره کرد که امکان استفاده بلند مدت را برای کاربر فراهم می سازد. میزان بالای جذابیت Kitty V2 Pro نیز به دلیل برخورداری از 3 نوع گوش حیوانی بوده که در قسمت بالایی هدست تعبیه می شوند! مدل های گوش همراه با هدست و در درون جعبه آن عرضه شده تا کاربر نسبت به سلیقه خود اقدام به نصب یکی از آن ها کرده و در صورت نیاز اقدام به تعویض آن کند! جهت زیباسازی بیشتر و ایجاد هیجان کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی نیز از نورپردازی بر روی کاپ های هدست استفاده شده است.

درایورهای استفاده شده در این هدست نیز از ابعادی برابر با 50 میلی متر برخوردار بوده تا صدای پخش شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند! بر روی کاپ چپ هدست نیز از میکروفون بسیار حساس و باکیفیت تعبیه شده تا کاربر برای انجام مکالمه با هیچ چالشی روبرو نشود! در ضمن با توجه به بدنه ای که متشکل از مرغوب ترین مواد اولیه است می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع نیز مقاومت بالایی داشته باشد! جهت متصل شدن هدست با سیستم مد نظر کاربر نیز از رابط USB Type-A استفاده که با توجه به برخورداری از طول مناسب 2 متری می تواند آزادی عمل بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

Kitty V2 Pro، از جذاب ترین هدست های گیمینگ ریزر!

مجهز به فناوری 7.1 کاناله و درایورهای 50 میلی متری!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ مدل Kitty V2 Pro استفاده کرده می توان به درایورهای تیتانیومی Triforce اشاره کرد. به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های درایور موجود می توان به قابلیت پردازش صداهایی با فرکانس پایین، بالا و متوسط و بیس قدرتمند به صورت جداگانه اشاره کرد. در ضمن درایورهای موجود در این هدست از قطری برابر با 50 میلی متر برخوردار هستند! درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 96 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

از دیگر ویژگی ها و امکاناتی که باعث شده تا Kitty V2 Pro قادر به ارائه باکیفیت ترین و بی نظیرترین صدا شود نیز می توان به بهره مندی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA V و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

Kitty V2 Pro، از جذاب ترین هدست های گیمینگ ریزر!

دارای میکروفون حساس و بسیار باکیفیت!

شرکت ریزر در طراحی هدست گیمینگ Kitty V2 Pro از یک میکروفون حساس از نوع HyperClear بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهد. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز و الگوی قطبی تک جهته (unidirectional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -42 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! از دیگر ویژگی های میکروفون استفاده شده در این هدست می توانیم به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدایی با شفافیت و وضوح بالا را به طرف مقابل منتقل کنید. Razer همچنین جهت زیبایی و بالا بردن میزان جذابیت هدست از نورپردازی حرفه ای بر روی کاپ های هدست استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در Kitty V2 Pro از نوع Chroma RGB بوده و از ویژگی های متعددی همچون قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ، حساس به هشدارها و ... به همراه جلوه های متنوعی بهره مند است.

منبع: razer