هدفون های تولیدی شرکت نام آشنا و معتبر Razer به دلیل کیفیت ساخت بالا و راحتی بیش از حدی که در اختیار دارند می توانند برای کاربرانی که قصد استفاده طولانی مدت از هدست را دارند بهترین و مناسب ترین گزینه باشند. Kaira X For XBOX یکی از محصولات ارگونومیک و رده بالای شرکت ریزر محسوب می شود که با توجه به راحتی باورنکردنی که در اختیار دارد می تواند یاری رسان شما در هنگام انجام بازی های ویدئویی باشد. کیفیت پخش صدای واقعی با توجه به برخورداری از درایورهای اختصاصی ریزر به وجود آمده و می تواند حس قرار گرفتن در میدان نبرد را به بهترین شکل ممکن برای شما القا کند! ریزر این مدل هدست خود را مخصوص کاربرانی طراحی کرده که مشغول استفاده از کنسول های XBOX سری X و S هستند! میکروفون حساس و قدرتمندی نیز در ساخت Kaira X For XBOX مورد استفاده قرار گرفته شده تا کاربر در هنگام انجام مکالمه و یا چت صوتی با هیچ چالشی روبرو نشود. برای برقراری اتصال با کنسول های ایکس باکس و دیگر دستگاه ها نیز از رابط جک 3.5 میلی متری استفاده شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست گیمینگ Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ Kaira X For XBOX ریزر

طراحی و ساخت!

شرکت Razer در ساخت هدست گیمینگ Kaira X For XBOX از متریال های باکیفیت و مرغوب استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا هدست علاوه بر مقاومت در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع، برای استفاده طولانی مدت نیز بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! طراحان این مدل هدست از پدهای بسیار نرم بر روی گوشی ها استفاده کرده اند. پدهای تعبیه شده از جنس فوم باکیفیت Flowknit بوده و با توجه به جنس مرغوبی که در اختیار دارند می تواند با فراهم کردن تنفس مناسب پوست مانع از تجمع گرما و در نتیجه باعث جلوگیری از تعرق شدید شود. با این ویژگی می توان گفت که هدست گیمینگ Kaira X For XBOX می تواند برای استفاده طولانی ایده آل ترین گزینه باشد! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این مدل هدست به کار رفته نیز می توان به استفاده کردن از فوم نرم و متراکم اشاره کرد. ویژگی ذکر شده باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از هدست هیچ گونه فشار به سر خود را حس نکند. در ضمن این مدل هدست مخصوص بازی از وزنی برابر با 283 گرم نیز برخوردار است.

هدست گیمینگ Kaira X For XBOX ریزر

درایورهای حرفه ای و میکروفون حساس!

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت ریزر در هدست گیمینگ Kaira X For XBOX استفاده کرده می توان به درایورهای اختصاصی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست از نوع TriForce بوده و می تواند علاوه بر ایجاد بیس قدرتمند، فرکانس های بالا، متوسط و پایین را به صورت جداگانه پردازش کند! به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! در ضمن درایورهای موجود در این هدست از قطری برابر با 50 میلی متر برخوردار هستند! از ویژگی درایورهای اضافه شده در این مدل هدست می توان به 3 قسمتی بودن آن اشاره کرد که از قابلیت پردازش به صورت جداگانه بهره می برند! در ضمن درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و در نتیجه اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 98 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

شرکت ریزر در طراحی هدست گیمینگ Kaira X For XBOX از یک میکروفون حساس از نوع HyperClear بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهد. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز و الگوی قطبی تک جهته (unidirectional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت 51- دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید!

هدست گیمینگ Kaira X For XBOX ریزر

صدای فراگیر Windows Sonic و کلیدهای کنترلی!

شرکت Razer جهت بالا بردن میزان کیفیت و صدای همه جانبه از فناوری Windows Sonic و جهت کنترل راحت هدست نیز از کلیدهای کنترلی استفاده کرده است. با وجود فناوری Windows Sonic می توان گفت که کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی می تواند از قابلیت شنیدن صدای دشمنان خود در 360 درجه از محیط بازی برخوردار شود! کلیدهای کنترلی تعبیه شده در این مدل هدست راحتی استفاده برای کاربر را به ارمغان آورده و این امکان را می دهد تا بدون حواس پرتی و انجام کارهای اضافی اقدام به تنظیم میزان صدای هدست و قطع و وصل کردن میکروفون کند. در ضمن شرکت ریزر جهت برقراری ارتباط هدست گیمینگ Kaira X For XBOX از رابط کاربردی و پرطرفدار جک 3.5 میلی متری استفاده کرده است. به همین دلیل کاربر علاوه بر قابلیت متصل شدن به کنسول های ایکس باکس سری S و X می تواند از قابلیت متصل شدن به انواع کامپیوتر شخصی، مک، نینتندو سوئیچ، تبلت، لپ تاپ و گوشی های همراه بهره مند شود.

منبع: razer