از نمونه کیبوردهای جذاب و باکیفیت که می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای جذاب تر کردن سیستم گیمینگ باشد می توان به مدل HUNSTMAN V2 TENKEYLESS اشاره کرد. این مدل کیبورد توسط شرکت معروف و معتبر Razer طراحی و ساخته شده است. این کیبورد گیمینگ در رنگ صورتی و مشکی طراحی شده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند رضایت اکثر کاربران را جلب کند! ریزر جهت بالا بردن میزان دقت و دوام کیبورد از سوئیچ های Optical خطی استفاده کرده و همچنین به دلیل برخورداری از نرخ Polling تا 8000Hz می تواند برای استفاده گیمرها بهترین گزینه باشد! طراحان HUNSTMAN V2 TENKEYLESS جهت بالا بردن میزان دوام حروف حک شده بر روی کلیدها و عدم خستگی کاربر از کلیدهای دو تزریقه و استراحت گاه مچ دست استفاده کرده است. در ضمن برای متصل شدن کیبورد به سیستم مد نظر کاربر نیز از کابل USB Type-C استفاده شده که با توجه به قابلیت جداسازی و سرعت بالای انتقال دستور توانسته راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ Razer مدل HUNSTMAN V2 TENKEYLESS، جذاب و دوست داشتنی!

طراحی جذاب و شیک کیبورد!

کیبورد گیمینگ HUNSTMAN V2 TENKEYLESS را می توان یکی از جذاب ترین کیبوردهای تولیدی شرکت ریزر و حتی بازارهای جهانی محسوب کرد. طراحان ریزر در ساخت این مدل کیبورد از 2 رنگ صورتی و مشکی استفاده کرده اند و با توجه به قابلیت جذاب تر کردن سیستم گیمینگ کاربر توانسته به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کیبوردهای Razer تبدیل شود. در ضمن این کیبورد با توجه به عدم برخورداری از Num Pad توانسته به یکی از جمع و جورترین کیبوردهای بازار تبدیل شود. ابعاد کیبورد فضای زیادی از میز کار کاربر اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسبی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. کلیدهای تعبیه شده از طراحی مدرنی برخوردار بوده و با توجه به فرم ظاهری فشرده ای که در اختیار دارند، علاوه بر ایجاد حس خوشایند تایپ می تواند قرار گرفتن شانه ها در حالت مناسب را برای کاربر به وجود آورد. بدنه استفاده شده این مدل کیبورد از مرغوب ترین مواد اولیه بوده تا بتواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. طراحان ریزر جهت جذاب تر کردن این مدل کیبورد گیمینگ ریزر از نورپردازی حرفه ای و لوگوی شرکت ریزر استفاده کرده اند. نورپردازی را می توان در یزر تک تک کلیدهای تعبیه شده و لوگوی حک شده را نیز می توانید در قسمت بالایی کلیدهای جهت مشاهده کنید. در قسمت انتهای کیبورد از یک استراحت گاه مچ دست استفاده شده است. استراحت گاه به کاربر این امکان را می دهد تا کاربر برای استفاده طولانی مدت از کیبورد با هیچ چالشی روبرو نشود.

کیبورد گیمینگ Razer مدل HUNSTMAN V2 TENKEYLESS، جذاب و دوست داشتنی!

دارای کلیدهای مالتی مدیا و استراحتگاه مچ دست!

از امکاناتی که شرکت Razer در ساخت کیبورد گیمینگ HUNSTMAN V2 TENKEYLESS استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد گیمینگ ریزر به وجود بیاورد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید. در ضمن با توجه به برخورداری این مدل کیبورد از پایه این امکان را خواهید داشت تا زاویه قرارگیری کیبورد را بر حسب راحتی مچ دستانتان تنظیم کنید! شرکت ریزر به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 3 دکمه اختصاصی به منظور تنظیم میزان صدا استفاده کرده است. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کرده و با استفاده از  کلیدهای دیگر نیز می توانید اقدام به کاهش و یا افزایش صدا کنید! از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد گیمینگ HUNSTMAN V2 TENKEYLESS می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید های نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید!

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت ریزر در ساخت کیبورد گیمینگ HUNSTMAN V2 TENKEYLESS  مورد استفاده قرار داده می توان به بهره مندی از سوئیچ های Optical اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع خطی بوده که با توجه به ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند رضایت کاربر را تا حد زیادی جلب کند. از ویژگی های سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیک های دقیق با صدای ناچیز به همراه عمر بالا و فید بک قدرتمند اشاره کرد. طبق اعلام سایت شرکت ریزر سوئیچ های مکانیکی استفاده شده در این مدل کیبورد از عمر بالایی (تا 100 میلیون ضربه) برخوردار بوده و به همین دلیل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده گیمرهای حرفه ای در مدت زمان طولانی باشد. از دیگر ویژگی های مخصوصی که به منظور بالا بردن میزان تسلط کاربر اضافه شده نیز می توان به نرخ Polling برابر با 8000 Hz اشاره کرد.

کیبورد گیمینگ Razer مدل HUNSTMAN V2 TENKEYLESS، جذاب و دوست داشتنی!

کلیدهای دو تزریقه و آنتی گوستینگ!

طراحان و مهندسان شرکت ریزر جهت بالا بردن میزان دوام حروف حک شده از کلیدهایی استفاده کرده اند که به صورت 2 تزریقه طراحی شده اند. با این ویژگی می توان گفت که کلیدهای تعبیه شده حتی در استفاده به صورت بلند مدت نیز مثل روز اول خود بوده و به هیچ وجه کم رنگ نخواهند شد. در ضمن جهت زیباسازی هر چه بیشتر کلیدهای تعبیه شده نیز از نورپردازی حرفه ای استفاده شده است. نورپردازی استفاده شده در HUNSTMAN v2 TENKEYLESS در زیر تمامی کلیدهای کیبورد قابل مشاهده بوده تا علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ بتواند میزان هیجان کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی را به همراه داشته باشد! از دیگر ویژگی های نورپردازی استفاده شده می توان به قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ و قابلیت تنظیم نوع نورپردازی اشاره کرد. ریزر جهت تنظیم نوع نورپردازی از افکت های متعدد استفاده کرده تا کاربر با انتخاب نوع نورپردازی اقدام به زیباسازی سیستم گیمینگ کرده و میزان هیجان خود را افزایش دهد.

مهندسان شرکت Razer ضمن جهت بالا بردن میزان عملکرد و بهبودی کیبورد از فناوری های کاربردی استفاده کرده اند. فناوری های استفاده شده در این مدل کیبورد شامل فناوری آنتی گوستینگ و فناوری N-Key Rollover می شود! فناوری Anti-Ghosting به کاربر این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شود. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ HUNSTMAN V2 TENKEYLESS  از دیگر ویژگی هایی همچون حالت Gaming، حافظه داخلی (جهت ذخیره تنظیم کلیدهای ماکرو، نورپردازی و ... در 5 پروفایل مختلف) و رابط USB Type-C با قابلیت جداسازی اشاره کرد!

منبع: razer