اگر به دنبال ماوسی هستید که علاوه بر کیفیت بالای ساخت از ویژگی های مدرنی نیز برخوردار باشد می توان به ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 اشاره کرد. این مدل ماوس توسط مهندسان و طراحان شرکت Razer ساخته شده تا گیمرهای حرفه ای و یا حتی کاربران عادی قادر به رفع نیازهای خود باشند! شرکت ریزر به دلیل طراحی خاصی که در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده باعث شده تا گیمرهای حرفه ای هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ گونه چالش و مشکلی روبرو نشوند! وزن بسیار سبک این ماوس امکان افزایش تسلط را به ارمغان آورده که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی سرعت عمل بهتر و سریع تری از خود نشان دهد! از مهم ترین امکاناتی که در ساخت ماوس DEATHADDER V3 استفاده شده نیز می توان به نرخ نمونه برداری بی نظیر اشاره کرد که نسبت به دیگر ماوس های گیمینگ می توان تاخیر ورودی تا 8 برابر کم تر برخوردار است. قلب تپنده این ماوس (حسگر) نیز از قدرت بالایی برخوردار بوده و با توجه به بهره مندی از حساسیت بالا می تواند علاوه بر دقت و شتاب، سرعت ماوس را نیز تا حد زیادی بالا ببرد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

بررسی ماوس گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER V3

طراحی کاملا ارگونومیک!

Razer ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 را مخصوص افراد راست دست طراحی کرده و با توجه به طراحی ارگونومیکی که در اختیار دارد علاوه بر راحتی استفاده می تواند تسلط کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی را بالا ببرد. در نمای جلویی این ماوس نیز شاهد 6 دکمه مختلف خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید. در ضمن ابعاد مناسب 128x68x44 میلی متر میلی متری و وزن 59 گرمی نیز می تواند یکی از بهترین ویژگی های طراحی شده ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 محسوب شود. Razer جهت متصل کردن ماوس با دستگاه های مد نظر کاربر از درگاه USB استفاده کرده و با توجه به طول مناسب و کیفیت بالا که در اختیار دارد می تواند علاوه بر آزادی عملکرد بیشتر، طول عمر بالایی را برای کاربر به وجود آورد! کلیدهای تعبیه شده در این مدل ماوس نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 90 میلیون کلیک برخوردار باشند. بدنه باکیفیت همراه با پوسته بیرونی مستحکم که از مواد اولیه مرغوب درست شده از دیگر ویژگی های این مدل ماوس محسوب می شود. بدنه استفاده شده قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس ریزر برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در ضمن با وجود روکش نرمی که بر روی سطح اضافه شده نیز می توان گفت که کاربر هنگام استفاده از ماوس راحتی بیشتری را به دست خواهد آورد.

 

بررسی ماوس گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER V3

 

سنسورهای پیشرفته و سوئیچ های باکیفیت!

شرکت Razer به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس بازی DEATHADDER V3 از سنسور حرفه ای و قدرتمند Focus Pro 30K Optical استفاده کرده است. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع سنسور می تواند دقتی تا 30000 DPI و سرعت ردگیری برابر با 750 IPS داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده تغییر دهد! در ضمن نرخ نمونه ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. با توجه به نرخ نمونه برداری استاندارد می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! شرکت ریزر به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ های Gen-3 استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 90 میلیون کلیک باشد!

بررسی ماوس گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER V3

طراحان خوش ذوق شرکت Razer جهت روان تر کردن حرکات ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی های تفلونی (PTFE) استفاده کرده اند. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن، افزایش سرعت پیمایش ماوس تعبیه شده اشاره کرد که قابلیت استفاده بر روی هر سطحی را برای شما فراهم می سازد. برخورداری از Polling Rate بی نظیر و فوق العاده را می توان یکی از برترین و مثبت ترین ویژگی استفاده شده در ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 محسوب کرد که توسط مهندسان و طراحان خوش ذوق ریزر اضافه شده است. در واقع Polling Rate وظیفه نشان دادن میزان گزارش ماوس از موقعیت به PC را بر عهده دارد. با بالا رفتن میزان گزارش ماوس از موقعیت خود، تعداد داده های ارسالی نیز با افزایش روبرو شده و در نتیجه تاخیرها و لگ های ماوس به پایین ترین حد خود خواهند رسید! میزان گزارش در ماوس های رایج بازار به 1000 هرتز رسیده و می توانند تاخیر 1 میلی ثانیه ای را برای کاربر داشته باشد. ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 دارای میزان گزارش 8000 هرتزی بوده و نسبت به مدل های معمولی از 8 برابر سرعت بیشتری بهره مند است. با این ویژگی می توان گفت که میزان تاخیر و لگ ماوس از کاهش 8 برابری برخوردار بوده و می تواند گزارش های خود را در کم تر از 1/8 (یک هشتم) ثانیه ارسال کند. لازم به ذکر است که ریزر جهت رسیدن این مدل ماوس به سرعت فوق العاده از تکنولوژی HyperPolling استفاده کرده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی پیروزی خود را تضمین شده بداند!

 

بررسی ماوس گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER V3

مجهز به فناوری HYPERSHIFT و حافظه آنبرد!

کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ ریزر DEATHADDER V3 از قابلیت برنامه ریزی و تغییر عملکرد برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بر اساس راحتی و میزان تسلط خود اقدام به شخصی سازی آن ها کند. شرکت ریزر جهت راحت تر کردن کاربر جهت تنظیم شخصی نیز از نرم افزار اختصاصی استفاده کرده است. نرم افزار اختصاصی ریزر با عنوان Synapse عرضه شده و به کاربر این امکان را بدهد که عملکرد هر یک از کلیدها را بر اساس نوع بازی و راحتی خود تنظیم کند. شرکت ریزر جهت بالا بردن میزان عملکرد کاربر در انجام بازی های ویدئویی از فناوری HyperShift نیز استفاده کرده است. این فناوری کاربر را قادر می سازد تا علاوه بر عملکرد ثابت کلیدهای تعبیه شده، عملکرد ثانویه ای نیز برای 6 عدد از کلیدهای تعبیه شده اضافه کنند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر به جای 6 کلید از 12 کلید مختلف برخوردار است! با وجود این قابلیت می توان گفت که هنگام انجام بازی های ویدئویی با هیچ گونه کمبود و مشکلی روبرو نخواهد شد!

لازم به ذکر است که شرکت ریزر به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد بهره برده است. ماوس ریزر DEATHADDER V3 با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ DEATHADDER V3 با عملکردهای هوشمند نیز تقویت شده است! عملکرد های هوشمند این ماوس شامل ASYMMETRIC CUT-OFF (جهت تنظیم میزان حساسیت ماوس بر اساس ارتفاعی که ماوس بلند می شود)، SMART TRACKING (جهت افزایش دقت و میزان کنترل ماوس) و MOTION SYNC (جهت همگام سازی بیشتر ماوس با سیگنال ها) می شود!

منبع: razer