از نمونه وسیله هایی که می توانید با تهیه آن به سیستم گیمینگ خود جذابیت بیشتری بدهید می توان به ماوس اشاره کرد. ماوس های زیادی هستند که با توجه به جذابیت خاصی که در اختیار دارند می توانند زیبایی سیستم گیمینگ را تا چندین برابر بیشتر کنند! DEATHADDER V2 X HYPERSPEED یکی از این نمونه ماوس ها است که با توجه به طراحی جذاب و شیکی که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه برای افزایش جذابیت سیستم گیمینگ کاربر باشد! ماوس گیمینگ بی سیم DEATHADDER V2 X HYPERSPEED توسط شرکت Razer طراحی و به منظور رفع نیاز گیمرهای حرفه ای ساخته شده است. این مدل ماوس با توجه به قابلیت های متنوع همچون حسگر حساس نوری 5G با دقتی تا 14000 DPI، اتصال بی سیم دوگانه، نسل دوم سوئیچ های مکانیکال ریزر با عمری بالا و حافظه آنبرد با قابلیت ذخیره تنظیمات می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال ماوس میان رده هستند تا با استفاده از آن به انجام بازی های ویدئویی بپردازند! جهت تامین انرژی ماوس نیز از باتری قدرتمند استفاده شده تا کاربر بدون نگرانی بابت شارژدهی اقدام به استفاده از ماوس کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ DEATHADDER V2 X HYPERSPEED ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

آشنایی با ماوس بی سیم Razer DEATHADDER V2 X HYPERSPEED

شیک و ارگونومیک!

طراحی جذاب از ویژگی های مثبت و مهمی محسوب می شود که شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ DEATHADDER V2 X HYPERSPEED مورد استفاده قرار داده است. طراحی جذاب این مدل ماوس قابلیت جذب کاربران بیشتری داشته و می تواند یکی از نقاط قوت این مدل ماوس محسوب شود! شرکت ریزر این مدل ماوس را به صورت ارگونومیک طراحی کرده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی سریع ترین و بهترین واکنش ها را داشته باشد. در نمایی جلویی این ماوس نیز شاهد 7 دکمه مختلف خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید. کلیدهای تعبیه شده در ماوس DEATHADDER V2 X HYPERSPEED ریزر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 50 میلیون کلیک برخوردار باشند.  ابعاد مناسب 127x70.1x42.7 میلی متری و وزن 86-103 گرمی نیز می تواند یکی از بهترین ویژگی های طراحی شده این مدل ماوس شرکت ریزر محسوب شود. از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل ماوس می توان به قابلیت جابجایی صفحه بالایی ماوس و فضای خالی موجود در زیر آن اشاره کرد. فضای خالی موجود در زیر صفحه به منظور جای دادن دانگل USB جهت برقراری ارتباط بی سیم و باتری اضافه شده است! در ضمن با توجه به کفی های تفلونی (PTFE) می توان گفت که ماوس قادر است در هر سطحی قابل استفاده باشد!

 

آشنایی با ماوس بی سیم Razer DEATHADDER V2 X HYPERSPEED

 پل های ارتباطی و باتری قدرتمند!

Razer جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت ماوس DEATHADDER V2 X HYPERSPEED از دو روش مختلف برای متصل شدن بهره برده است. روش های استفاده شده در این مدل از کیبورد را می توانید به کمک فناوری بلوتوث و فناوری HyperSpeed (دانگل USB) راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! روش های بی سیم با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارند می توانند شارژدهی مناسبی را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورند. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 3 برابر سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد که باعث می شود تا باتری استفاده شده در این مدل کیبورد کارکرد طولانی مدتی را ارائه کند. در ضمن به دلیل قابلیت Plug & Play دانگل موجود این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند!

فناوری بلوتوث نیز طرفداران مخصوص خود را داشته و با توجه به عدم نیاز به دانگل اضافه می تواند ارتباط بدون دردسری را برای کاربر به وجود بیاورد. برقراری اتصال از طریق بلوتوث نیز به دلیل مصرف بهتر باتری و عدم نیاز به دانگل جهت متصل شدن به همراه تاخیر خیلی اندکی که در اختیار دارد می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد. در ضمن با استفاده از این روش می توانید به دستگاه های بیشتری متصل شوید! لازم به ذکر است که این روش با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. باتری قدرتمند نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل ماوس محسوب می شود. باتری استفاده شده در این مدل ماوس قادر است شارژدهی تا 235 ساعت را هنگام متصل شدن با فناوری HyperSpeed (2.4GHz) را فراهم کرده و در هنگام متصل شدن با فناوری بلوتوث نیز می تواند شارژدهی تا 615 ساعت را به ارمغان بیاورد.

 

آشنایی با ماوس بی سیم Razer DEATHADDER V2 X HYPERSPEED

دارای سنسور حساس و سوئیچ باکیفیت!

شرکت Razer به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس بازی DEATHADDER V2 X HYPERSPEED از سنسور اپتیکال 5G استفاده کرده است. سنسور استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند رضایت کامل گیمرها را جلب کند. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع سنسور می تواند دقتی تا 14000 DPI داشته باشد. این ویژگی بازیکن را قادر می سازد تا بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن با توجه به سرعت ردگیری مناسب و شتاب 35G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! لازم به ذکر است که شرکت ریزر جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری مناسب استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به عدد 300 IPS رسیده است!

آشنایی با ماوس بی سیم Razer DEATHADDER V2 X HYPERSPEED

از دیگر ویژگی های استفاده شده در ماوس گیمینگ DEATHADDER V2 X HYPERSPEED می توان به نسل دوم سوئیچ های مکانیکال شرکت ریزر اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به ویژگی های مناسبی که در اختیار دارند می توانند علاوه بر واکنش بیشتر، صدای دوس داشتنی را نیز پس از فشرده شدن ایجاد کنند! سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند عمر کلیدهای تعبیه شده را افزایش دهند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند. لازم به ذکر است که این نوع سوئیچ می تواند طول عمر 60 میلیون کلیک را برای شما به ارمغان بیاورد! با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند. طراحان خوش ذوق شرکت Razer جهت روان تر کردن حرکات ماوس گیمینگ ریزر DEATHADDER V2 X HYPERSPEED و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی از نوع PTFE استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. در ضمن پایه های استفاده شده در ساخت این ماوس با توجه به نوع جنسی که دارند می توانند حرکات دقیق، نرم و آسان تر را هنگام انجام انواع بازی های ویدئویی برای کاربر فراهم کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از ماوس شرکت ریزر از قابلیت های دیگری همچون حافظه آنبرد جهت ذخیره تنظیمات و اسکرول لمسی اشاره کرد که می تواند انجام بازی های ویدئویی را برای کاربر راحت کند!

منبع: razer