ریزر با طراحی و تولید کیبورد BLACKWIDOW V3 PRO موفق به خلق یکی از برترین و رده بالاترین کیبوردهای گیمینگ در بازارهای جهانی شده است. تاخیر ناچیزی که این مدل کیبورد در اختیار دارد می تواند هر گیمری را مجذوب خودش کند! با این ویژگی پیروزی در بازی های ویدئویی به یک امر عادی تبدیل خواهد شد! شرکت ریزر برای برقراری اتصال این مدل کیبورد از 3 روش مختلف استفاده کرده تا کاربر برای متصل شدن به دستگاه مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. با توجه به قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم، از یک باتری قدرتمند نیز در این مدل کیبورد استفاده شده تا کاربر بدون نگرانی بابت خالی شدن شارژ باتری اقدام به انجام بازی های ویدئویی کند. کلیدهای باکیفیت از نوع مکانیکی ساخته شده با تکنولوژی Doubleshot ABS نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل کیبورد محسوب می شود. کیبورد گیمینگ BLACKWIDOW V3 PRO با توجه به بهره مندی از نورپردازی حرفه ای می تواند برای کاربرانی که به دنبال زیبا سازی سیستم گیمینگ خود هستند نیز بهترین گزینه باشد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

انجام بازی بدون لگ و تاخیر با کیبورد گیمینگ BLACKWIDOW V3 PRO ریزر!

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ razer blackwidow v3 pro!

کیبورد گیمینگ BLACKWIDOW V3 PRO ریزر از محکم ترین و مقاوم ترین بدنه برخوردار بوده و تبدیل به یکی از بادوام ترین کیبوردها شده است. بدنه این مدل کیبورد از آلومینیوم مرغوب ساخته شده تا قادر باشد در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع دوام بالایی داشته باشد! از دیگر ویژگی های بدنه این مدل کیبورد نیز می توان به روکش مات اشاره کرد! شرکت ریزر به فکر راحتی کاربران نیز بوده و با اضافه کردن استراحت گاه مچ در قسمت انتهایی کیبورد توانسته از خستگی مچ دستان که در هنگام استفاده در بازه زمانی طولانی به وجود می آید جلوگیری کند! کلیدهای متعدد و باکیفیتی بر روی سطح کیبورد تعبیه شده که با توجه به فاصله مناسبی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند می توانند حس تایپ بهتری را برای کاربر به وجود آورند! نورپردازی حرفه ای نیز در زیر تمامی کلیدها اضافه شده که علاوه بر بالا رفتن میزان هیجان کاربر باعث جذاب تر شدن سیستم گیمینگ نیز خواهد شد! در ضمن این مدل کیبورد ریزر از کلیدهای مالتی مدیا و کنترل صدا نیز برخوردار بوده تا کاربر بدون انجام دادن حرکات اضافی اقدام به کنترل مدیای در حال پخش کند!

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ razer blackwidow v3 pro!

روش های مختلف اتصال و نورپردازی!

شرکت Razer جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت کیبورد گیمینگ BLACKWIDOW V3 PRO از 3 روش مختلف برای متصل شدن بهره برده است. روش های استفاده شده در این مدل از کیبورد را می توانید به کمک فناوری بلوتوث، فناوری HyperSpeed (دانگل USB) و پورت USB-C راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! روش های بی سیم با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی مناسبی را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورد. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 3 برابر سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد که باعث می شود تا باتری استفاده شده در این مدل کیبورد کارکرد طولانی مدتی را ارائه کند. این ویژگی باعث شارژدهی بیشتر باتری خواهد شد.

فناوری بلوتوث نیز طرفداران مخصوص خود را داشته و با توجه به عدم نیاز به دانگل اضافه می تواند ارتباط بدون دردسری را برای کاربر به وجود بیاورد. متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت ریزر در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ BLACKWIDOW V3 PRO استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم استفاده از باتری می توانید مدت زمان زیادی از این کیبورد استفاده کنید. در ضمن این روش علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز کیبورد بی سیم می تواند به صورت همزمان باتری داخلی آن را نیز شارژ کند! از دیگر ویژگی های مثبت این مدل کیبورد نیز می توان به نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. نورپردازی استفاده شده از نوع Razer Chroma RGB بوده و با توجه به خلق دنیایی رنگارنگ از نورپردازی می تواند کاربر را بیش از پیش راضی نگه دارد. از دیگر ویژگی های موجود در سیستم نورپردازی نیز می توان به واکنش های یکپارچه به بازی های در حال انجام (بیش از 150 بازی) و شخصی سازی بین افکت های مختلف و 16.7 میلیون رنگ اشاره کرد!

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ razer blackwidow v3 pro!

مجهز به استراحت گاه مچ دست و کلیدهای مالتی مدیا!

از امکاناتی که شرکت RAZER در ساخت کیبورد گیمینگ BLACKWIDOW V3 PRO استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت مچ دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید. لازم به ذکر است که استراحتگاه تعبیه شده در قسمت زیرین این مدل کیبورد از جنس باکیفیت ساخته شده و به صورت بسیار محکم به بدنه اتصال داده شده است! در ضمن با توجه به برخورداری این مدل کیبورد از پایه این امکان را خواهید داشت تا زاویه قرارگیری کیبورد را بر حسب راحتی مچ دستانتان تنظیم کنید! شرکت ریزر به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 1 دکمه اختصاصی به منظور قطع کامل صدا و 1 کلید دیگر که در گوشه سمت راست کیبورد به صورت چرخان تعبیه شده استفاده کرده است. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کرده و با استفاده از کلید چرخان نیز می توانید اقدام به کاهش و یا افزایش صدا کنید! از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد گیمینگ BLACKWIDOW V3 PRO می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید های نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از کیبورد شرکت ریزر دارای حافظه آنبرد نیز بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا پس از اعمال تنظیمات بر روی عملکرد کلیدها و یا نوع نورپردازی اقدام به ذخیره تنظیمات کند!

منبع: razer