با معرفی یکی دیگر از مناسب ترین و بهترین ماوس های رپو با شما هستیم! ماوس مد نظر ما جهت بررسی و معرفی از طراحی بر اساس نیاز گیمرهای حرفه ای برخوردار بوده و با توجه به برخورداری از قابلیت ها و امکانات متعدد می تواند اکثر نیاز گیمرها هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف برطرف کرده و آن ها را به سمت پیروزی هدایت کند! این ماوس با عنوان VT350 توسط شرکت Rapoo ساخته شده است! در ساخت این مدل ماوس از 11 کلید مختلف استفاده شده تا کاربر هنگام انجام فعالیت های مختلف با هیچ گونه چالشی روبرو نشود! جهت برقراری ارتباط نیز از 2 روش سیمی و بی سیم استفاده شده تا کاربر از قابلیت برقراری ارتباط با دستگاه های بیشتر بهره مند شود! با وجود باتری قدرتمند لیتیومی قابل شارژ نیز می توانید مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت اتمام شارژ به استفاده از ماوس بپردازید! دقت بی نظیر از 200 تا 5000 DPI نیز می تواند علاوه بر بالا بردن میزان سرعت کاربر باعث بالا رفتن میزان عملکرد هنگام انجام بازی های ویدئویی شود. جهت زیباسازی هر چه بیشتر ماوس نیز علاوه بر طراحی شیک و ساده از نورپردازی نیز استفاده شده و با توجه به ویژگی های متعدد می تواند موجب جذابیت سیستم گیمینگ و بالا رفتن میزان هیجان کاربر شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ بی سیم VT350 رپو در کنار شما خواهیم بود، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

بررسی ماوس گیمینگ وایرلس رپو مدل VT350

طراحی و ساخت!

ماوس گیمینگ VT350 رپو از ابعادی برابر با 42x68x127 میلی متر و وزنی برابر با 136 گرم برخوردار است! ابعاد و وزن مناسب این مدل ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام انجام فعالیت های گوناگون علاوه بر تسلط بیشتر دچار چالش نشود! طراحی ارگونومیک نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که شرکت رپو در ساخت این مدل از ماوس خود استفاده کرده است! این نوع طراحی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت های خود با هیچ گونه چالشی روبرو نشده و برای استفاده طولانی مدت از ماوس اقدام کند! در ساخت این مدل ماوس از 11 عدد کلید باکیفیت استفاده شده و با توجه به قابلیت برنامه ریزی که در اختیار دارند می توانند راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان آورده و طبق سلیقه شخصی آن ها استفاده شوند. در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنند. جهت برقراری اتصال به صورت سیمی نیز از کابل باکیفیت با اندازه مناسب استفاده شده تا در صورت کارکرد طولانی مدت با هیچ گونه مشکلی روبرو نشود. بدنه باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب نیز از دیگر ویژگی های ماوس گیمینگ بی سیم VT350 محسوب شده که باعث می شود تا ماوس در برابر سقوط از ارتفاع و ضربات احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد! با توجه به نورپردازی که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین ماوس های گیمینگ در بازار روبرو هستیم که قادر است علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ، میزان هیجان کاربر را نیز افزایش دهد!

بررسی ماوس گیمینگ وایرلس رپو مدل VT350

روش های مختلف اتصال و سنسور قدرتمند!

Rapoo در ساخت ماوس بی سیم VT350 از 2 روش بی سیم (فناوری 2.4 گیگاهرتز) و سیمی (کابل USB 3.0 ) به منظور ارتباط با دستگاه های دیجیتال بهره برده است. با متصل کردن دانگل USB به دستگاه مورد نظر خود می توانید از حالت وایرلس بهره مند شده و با توجه به برخورداری از تکنولوژی 2.4 GHz می توانید به عملکردی با کم ترین تاخیر و یکپارچه دست پیدا کنید. ماوس هایی که از شبکه بی سیم به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده، از استقبال بیشتری نیر برخوردار شده اند! از قابلیت های دانگل می توان به اتصالی بی نقص و امن در میان ماوس و دستگاه های دیگر برای کاربر اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم استفاده شده در ماوس گیمینگ وایرلس VT350 قابلیت پوشش دادن محدوده بیشتری را در اختیار داشته و می تواند آزادی عمل را برای کاربر به وجود آورد! در ضمن به دلیل قابلیت Plug & Play دانگل موجود این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند! متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت رپو در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم VT350 استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به شارژ باتری می توانید مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. در ضمن کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز از طول مناسبی برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. کابل موجود با توجه به جنس باکیفیت نیز می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد. برای فعال سازی این روش کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن کابل USB می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید. لازم به ذکر است که با متصل شدن کابل ماوس به دستگاه مد نظر، باتری تعبیه شده نیز به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد.

از دیگر ویژگی های مثبت و مهمی که در ساخت این مدل ماوس رپو مورد استفاده قرار داده است می توان به سنسور نوری باکیفیت اشاره کرد. این سنسور یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سنسورهای موجود در دنیای ماوس ها محسوب شده و با توجه به سرعت و دقتی که در اختیار دارد می تواند حداکثر عملکرد را برای کاربر به ارمغان بیاورد. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع سنسور می تواند دقتی از 200 تا 5000 DPI داشته باشد. این ویژگی بازیکن را قادر می سازد تا بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن با توجه به شتاب مناسبی که در اختیار دارد (20G) نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری بالا (1000Hz) استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند!

 

بررسی ماوس گیمینگ وایرلس رپو مدل VT350

نورپردازی و حافظه داخلی!

از دیگر ویژگی هایی که باعث افزایش سرعت و عملکرد به همراه عمر ماوس می شود می توان به سوئیچ های باکیفیت اشاره کرد. ماوس گیمینگ بی سیم رپو VT350 از سوئیچ های باکیفیت و مقاوم برخوردار بوده و می تواند بهترین و مناسب ترین برای انجام بازی های ویدئویی باشد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند طول عمری بالایی را به ارمغان بیاورند! این سوئیچ با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! رپو جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر، در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم VT350 از سیستم نور چند رنگ استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع LED بوده و با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و برخورداری از حالت نورپردازی APM نیز از دیگر ویژگی های موجود در سیستم نور چند رنگ محسوب می شود که وظیفه منعکس کردن عملکرد کاربر با یک نمایش نور دیدنی را برعهده دارد!

بررسی ماوس گیمینگ وایرلس رپو مدل VT350

باتری قدرتمند نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل ماوس محسوب می شود. باتری استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم VT350 از نوع لیتیومی سازگار با محیط زیست بوده و قادر است شارژدهی زیادی را به ارمغان آورده تا کاربر نگرانی بابت اتمام زود هنگام باتری نداشته باشد! لازم به ذکر است که شرکت رپو به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد بهره برده است. ماوس گیمینگ بی سیم VT350 رپو با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در پروفایل های جداگانه کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس شرکت Rapoo جهت تنظیمات شخصی همچون تغییر میزان DPI، نورپردازی و عملکرد کلیدها نیازی به هیچ نرم افزاری ندارد!

منبع: rapoo