از سری کیبوردهای رده بالای رپو که به منظور بالا بردن میزان عملکرد کاربر طراحی شده اند می توان به سری V اشاره کرد. این سری از کیبوردهای شرکت Rapoo با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای ساخته می شوند. از نمونه مدل های این سری از کیبوردهای شرکت رپو می توان به مدل V500 Pro اشاره کرد. این مدل کیبورد مجهز به سوئیچ های مکانیکی بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند طول عمر بالایی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت رپو در ساخت این مدل از کیبورد استفاده کرده می توان به قابلیت Non-Conflict کلیدها، مقاومت در برابر مایعات، نورپردازی حرفه ای، قابلیت آنتی گوستینگ، بدنه ای مستحکم، فاصله مناسب کلیدها، ابعاد و وزن مناسب اشاره کرد. در ضمن جهت برقراری ارتباط نیز از رابط USB 3.0 استفاده شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ V500 Pro رپو خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با کیبورد گیمینگ V500 Pro رپو!

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ!

از ویژگی های مهم و مثبتی که در ساخت کیبورد گیمینگ V500 Pro رپو مورد استفاده قرار گرفته می توان به طراحی ارگونومیک و گیمر پسند اشاره کرد. طراحی ارگونومیک این مدل کیبورد شامل پایه های قابل تنظیم آنمی شود. تنظیم شیب کیبورد به لطف پایه های تعبیه شده به وجود آمده و کاربر با تنظیم آن می تواند وضعیت ایده آل را برای قرار گرفتن مچ دستان خود به وجود آورد. در ضمن کیبورد گیمینگ V500 Pro از مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و مایعات نیز برخوردار بوده تا کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی به نوشیدن مایعات بپردازد! نورپردازی RGB به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و زیبایی کیبورد را چندین برابر کرده است. کلید هایی که در ساخت این کیبورد استفاده شده از فاصله استانداردی برخوردار بوده و با توجه به جنس بدنه باکیفیت و مرغوبی که دارند می توانند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشند.

ابعاد مناسب 37x434x131 میلی متری فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسب 805 گرمی که در اختیار دارد، از قابلیت حمل و نقل آسان نیز برخوردار است. این ویژگی نیز می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های یک کیبورد برای انجام بازی های ویدئویی و دیگر کارهای روزمره باشد! کابل رابط استفاده شده در کیبورد گیمینگ V500 Pro از نوع USB 3.0 بوده و از طول مناسب برخوردار بوده تا کاربر هنگام استفاده از آزادی عمل بیشتری بهره مند شود. طراحان شرکت رپو در ساخت این مدل کیبورد همچنین از طراحی بدون قاب و فرم ظاهری فشرده استفاده کرده اند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بدون حواس پرتی از قابلیت دسترسی به تمامی کلیدهای بهره مند باشند! از دیگر ویژگی های این نوع طراحی نیز می توان به قابلیت تمیز کردن و گردگیری آسان برای کاربر اشاره کرد.

بررسی و آشنایی با کیبورد گیمینگ V500 Pro رپو!

کلیدهای Non-Conflict و قابلیت مقاومت در برابر مایعات!

از امکانات مهمی که شرکت Rapoo در ساخت کیبورد گیمینگ V500 Pro مورد استفاده قرار داده است می توان به کلیدهای هوشمند و کاربردی آن اشاره کرد. کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد گیمینگ دارای قابلیت Non-Conflict بوده و با توجه به ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند بخش زیادی از دغدغه های کاربران را رفع کند. این نوع کلیدها به کاربر این امکان را می دهد تا بدون هیچ چالش و مشکل خاصی اقدام به فشردن چندین کلید به صورت همزمان کند. این ویژگی بدون تداخل صورت گرفته و قادر است دستورات کاربر را به صورت کامل و در کم ترین زمان ممکن به اجرا در بیاورد. از دیگر ویژگی های مثبت و مهم کیبورد گیمینگ V500 Pro رپو می توان به قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. شرکت Rapoo به منظور مشخص کردن میزان تحمل این مدل کیبورد در برابر مایعات، آزمایش های متعددی را در آزمایشگاه های تخصصی خود انجام داده است! پس از انجام آزمایش های متعدد، مشخص شد که این مدل کیبورد قادر است در برابر مایعاتی و گرد و غبار مقاومت بیشتری داشته باشد! در نتیجه می توان گفت که کاربر هنگام استفاده از کیبورد گیمینگ V500 Pro بدون نگرانی بابت آسیب دیدن می تواند به نوشیدن مایعات خود بپردازد!

طراحان و مهندسان شرکت Rapoo برای راحتی بیشتر و بالا بردن میزان عملکرد کاربر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از فناوری کاربردی و مهم استفاده کرده اند. فناوری استفاده شده در این مدل کیبورد معروف به فناوری Anti-Ghosting بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شود. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند!

بررسی و آشنایی با کیبورد گیمینگ V500 Pro رپو!

نورپردازی حرفه ای و قابلیت سازگاری!

شرکت Rapoo به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ V500 Pro از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد از نوع RGB بوده و در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های جذاب نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت تنظیم اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا جهت بالا بردن میزان هیجان خود و جذابیت کیبورد اقدام به شخصی سازی آن کند. در ضمن قابلیت پشتیبانی از رنگ های متعدد از ویژگی ها و قابلیت های مهم نورپردازی اضافه شده در کیبورد گیمینگ V500 Pro محسوب می شود.

مهندسان و طراحان Rapoo در ساخت کیبورد گیمینگ V500 Pro به منظور ارسال دستورات به صورت سریع و ایجاد صدای لذت بخش از سوئیچ های باکیفیت استفاده کرده اند. این نوع سوئیچ با توجه به دوام و پایداری بالایی که در اختیار دارد می تواند عمر بالایی را برای کلیدهای کیبورد به ارمغان بیاورد! بازخورد فیزیکی عالی به همراه دقت فوق العاده ای که در اختیار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا هنگام انجام بازی های شوتر پیروزی خود را تضمین شده بدانند. از ویژگی هایی که در ساخت این نوع سوئیچ استفاده شده می توان به فاصله فشار و نیروی مورد نیاز به منظور فعال کردن آن اشاره کرد. این ویژگی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی باشد که عادت به انجام طولانی مدت بازی دارند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل کیبورد با توجه به برخورداری از پورت USB این امکان را به کاربر می دهد تا برای برقراری ارتباط با سیستم عامل هایی همچون ویندوز XP، Vista، 7، 8، 10 اقدام کرده و با هیچ چالشی روبرو نشود.

منبع: rapoo-eu