برند Rapoo از جدیدترین ماوس خود با مدل V300PRO رونمایی کرده است. این ماوس در دسته مدل های گیمینگ جای دارد و از جمله مشخصات کلیدی آن می توان به وزن سبک و قابلیت اتصال دو گانه اشاره کرد. ماوس گیمینگ جدید رپو تنها 27 دلار قیمت دارد و هم اکنون برای خرید عمومی راهی بازارهای کشور چین شده است. در ادامه می توانید با مشخصات این ماوس جدید بیشتر آشنا شوید.

ماوس گیمینگ رپو V300PRO با طول عمر بالا

مشخصات کلیدی ماوس رپو Rapoo V300PRO

ماوس گیمینگ رپو V300Pro تنها 77 گرم وزن دارد و یکی از مدل های سبک موجود در بازار است. این ماوس برای استفادۀ کاربران راست دست طراحی شده و در ساخت آن اصول ارگونومیک به خوبی رعایت شده است. به طوری که در هنگام کار کردن طولانی مدت با آن دست هایتان دچار احساس خستگی و ناراحتی نمی شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس Rapoo V300PRO با ابعاد 123x68x41 میلی متر عرضه شده است و کاملاً جمع و جور است.

ماوس گیمینگ رپو V300PRO با طول عمر بالا

در ماوس رپو V300PRO از سنسور اپتیکال 3398 با قابلیت تنظیم در 11 سطح مختلف استفاده شده است. شما می توانید میزان DPI یا دقت این سنسور را در محدودۀ 50 تا 26000 تنظیم کنید! این ویژگی انعطاف پذیری بالایی به این ماوس بخشیده و کاربردهای آن را ارتقا داده است. برای تغییر DPI این ماوس باید از دکمۀ چند جهتۀ تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید.

کاربران می توانند از 1+9 دکمه قابل برنامه ریزیِ ماوس رپو V300PRO لذت ببرند! این دکمه ها به صورت DIY طراحی شده اند و می توانید آنها را متناسب با نیازهای گیمینگ خود شخصی سازی کنید.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با ماوس رپو V300PRO، کیفیت ساخت عالی و دوام طولانی مدت آن است. در این ماوس از سوئیچ های با کیفیت Omron استفاده شده است که تا 50 میلیون بار کلیک، بدون هیچ مشکلی به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهند. همچنین دکمه اسکرول این ماوس تا 1 میلیون بار چرخش آسیب نمی بیند و در حد استانداردهای بازی های esports طراحی شده است.

از دیگر ویژگی های ماوس رپو V300PRO می توان به سرعت ردیابی 650IPS و شتاب 50G اشاره کرد. به این ترتیب می توان از عملکرد روان و سریع نشانگر این ماوس اطمینان داشت. ماوس جدید رپو از هر دو نوع اتصال بی سیم و با سیم پشتیبانی می کند. اتصال وایرلس این ماوس از طریق دانگل 2.4 گیگاهرتز انجام می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری به کار رفته در ماوس رپو V300PRO از ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت برخوردار است که شارژ کامل آن برای 160 ساعت استفاده کفایت می کند.

ماوس گیمینگ رپو V300PRO با طول عمر بالا

ماوس گیمینگ رپو V300PRO به مجموعه ای از تکنولوژی های پیشرفته مجهز است که از میان آنها می توان به قابلیت تنظیم سطح فشار کلیک، فناوری اتصال وایرلس هوشمند و تکنولوژی وایرلس 4K برای بازی های esports اشاره کرد. این ماوس از نرخ نمونه برداری حداکثر 4 کیلوهرتز پشتیبانی می کند و از زمان پاسخ دهی فوق العاده سریع 0.25 میلی ثانیه بهره می برد. پس از عملکرد دقیق، سریع و روان آن در هنگام بازی لذت ببرید!

ماوس گیمینگ رپو V300PRO با طول عمر بالا

رنگ بندی ماوس Rapoo V300PRO شامل گزینه های صورتی، آبی، مشکی و سفید می شود. نسخه های مشکی و سفید این ماوس 27 دلار و نسخه های آبی و صورتی آن 34 دلار قیمت دارند.

منبع: gizmochina