برند رپو از جدیدترین ماوس گیمینگ خود با مدل VT9 Pro رونمایی کرده است. این ماوس وایرلس تنها 27 دلار قیمت دارد و یکی از مدل های سبک و جمع و جور بازار به شمار می آید. از جمله ویژگی های این ماوس جدید می توان به قابلیت تنظیم DPI و مجهز بودن به 1+9 دکمه قابل برنامه ریزی اشاره کرد که به شما اجازه می دهد عملکرد آن را شخصی سازی کنید. ماوس Rapoo VT9 Pro به سوئیچ های Omron مجهز است که علاوه بر عملکرد دقیق و روان، از عمر ضربه پذیری بالغ بر 50 میلیون کلیک برخوردارند. همچنین دکمه اسکرول این مدل ماوس رپو از 1 میلیون بار چرخش پشتیبانی می کند که کاملاً در سطح ماوس های گیمینگ رده بالا است. به این ترتیب می توان بر روی استفادۀ طولانی مدت از این ماوس حساب ویژه ای باز کرد.

بررسی ماوس گیمینگ بی سیم رپو مدل VT9 Pro

عملکرد عالیِ گیمینگ برای رقابت و ماجراجویی شما!

ماوس VT9 Pro از موتور اپتیکال Avago 3395 قدرت می گیرد و توانایی دستیابی به دقت حداکثر 26000 dpi را دارد. این ماوس از سرعت ردیابی 650 IPS و شتاب 50G برخوردار است و به شکلی نرم، روان و دقیق حرکت می کند. از آنجایی که نرخ نمونه برداری این ماوس 1000 هرتز اعلام شده است، در عملکرد فوق العاده دقیق آن نمی توان شک کرد!

بررسی ماوس گیمینگ بی سیم رپو مدل VT9 Pro

در زمینه امکانات ارتباطی باید گفت که ماوس رپو VT9 Pro از هر دو نوع اتصال بی سیم و با سیم پشتیبانی می کند. در این ماوس از تکنولوژی اختصاصی V+Wireless gaming استفاده شده است که برد بی سیم 10 متری را به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر، اتصال وایرلس این ماوس با سیستم گیمینگ شما تا فاصله 10 متری از آن برقرار می ماند. ماوس جدید رپو به آنتن داخلی نیز مجهز است و ازقابلیت های ارتقای سیگنال تطبیق پذیر و شیفت دادن فرکانس بهره می برد. این قابلیت ها باعث می شوند تا اتصال وایرلس ماوس با دستگاه حتی یک لحظه نیز قطع یا تضعیف نشود.

انرژی مورد نیاز ماوس بی سیم VT9 Pro از باتری داخلی آن تأمین می شود. این باتری از نوع لیتیومی است و 800 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. رپو ادعا کرده است که شارژ کامل این باتری برای 160 ساعت استفاده از ماوس کافی خواهد بود. شما می توانید این ماوس را به صورت وایرلس یا با استفاده ازکابل شارژ کنید.

نکته قابل توجه دیگر در مورد ماوس بی سیم رپو VT9 Pro ابعاد جمع و جور و وزن سبک آن است. به طور دقیق تر باید گفت که این ماوس تنها 68 گرم وزن دارد و جزء مدل های سبک وزن بازار قرار می گیرد. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام بازی احاطه بیشتری بر ماوس داشته باشید و بتوانید با صرف نیروی کم، به راحتی آن را بر روی ماوس پد حرکت کنید.

بررسی ماوس گیمینگ بی سیم رپو مدل VT9 Pro

ماوس بی سیم Rapoo VT9 Pro در رنگ های خاکستری، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. نسخه خاکستری رنگ از این ماوس 27 دلار و نسخه های مشکی و سفید آن 34 دلار قیمت گذاری شده اند و هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: gizmochina