ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 برای کسانی طراحی شده که به دنبال تصاویری شفاف، بولد شده و باورپذیر هستند. شرکت پاناسونیک در این دستگاه از فناوری لیزری SOLID SHINE، معماری تک چیپ DLP و یک تکنولوژی اختصاصی به نام Quartet Color Harmonizer استفاده کرده است و بالاترین دقت رنگ را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که رنگ های به نمایش در آمده با آن عمق بالایی دارند و به صورت کاملاً بالانس شده با نور سفید به نمایش گذاشته می شوند. در نتیجه تصویر نهایی این ویدئو پروژکتور حتی در محیط های پر نور نیز واضح و طبیعی خواهد بود. لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 هزینه های جانبی بسیار پایینی نیز دارد و می توانید تا 20000 ساعت از عملکرد آن با بالاترین میزان روشنایی بهره مند شوید! علاوه بر موارد بالا، سایر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-RZ790 را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • رزولوشن WUXGA، معادل با 1920x1200 پیکسل
  • پشتیبانی از سیگنال ورودی 4K از طریق درگاه های HDMI و DIGITAL LINK
  • تطبیق پذیری عالی در سیستم های چند پروژکتوره
  • تکنولوژی رده بالای پاناسونیک Daylight View 3 جهت ارتقای جزئیات تصویر در محیط های روشن
  • نصب و راه اندازی راحت
  • شدت روشنایی کلی 7000 لومن (7200 لومن در مرکز تصویر)

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 دقت رنگی عالی را برای شما به ارمغان می آورد

یکی از مزایای خرید پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 این است که می توان از آن در محیط های کاربری متنوعی استفاده کرد. این دستگاه از سالن های همایش، سخنرانی و کنفرانس گرفته تا نمایشگاه ها، موزه ها و محیط های تبلیغاتی کاربرد دارد و حتی می توان از آن برای نمایش بدون وقفه تصاویر به صورت 24/7 استفاده کرد. دلیل این امر، مجهز بودن ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 به منبع نور لیزری و بهره بردن از فناوری Solid Shine است. این فناوری علاوه بر تأثیر مستقیم بر روی ارتقای شفافیت تصویر، باعث می شود تا طول عمر منبع نور لیزری دستگاه در حالت نرمال به 20000 ساعت و در حالت اکو به 24000 برسد. پس بر روی عملکرد بدون نقص این پروژکتور برای چند سال حساب باز کنید!

اما چیزی که سبب تمایز ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RZ790 با دیگر مدل های تک چیپ DLP می شود، بهره بردن آن از تکنولوژی اختصاصی Quartet Color Harmonizer است. این تکنولوژی که باعث ارتقای عملکرد کالر ویل به کار رفته در پروژکتور می شود، بالاترین دقت رنگ و شفافیت تصویر را ارائه می دهد. همچنین پاناسونیک در پروژکتور خانگی مدل PT-RZ790 از فناوری رده بالای Daylight View 3 نیز بهره برده است که روشنایی، کنتراست و دقت رنگ عالی تصویر را به خصوص در محیط های پر نوری مانند موزه ها و سالن ها تضمین می کند.

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 دقت رنگی عالی را برای شما به ارمغان می آورد

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 مراحل نصب و راه اندازی آسانی نیز دارد و شما می توانید سایز تصویر آن را بین 50 تا 600 اینچ تنظیم کنید! این پروژکتور با اپلیکیشن موبایل Smart Projector Control نیز سازگاری دارد. شما می توانید با بهره بردن از این اپلیکیشن، تنظیمات دلخواه خود بر روی پروژکتور را از گوشی موبایلتان اعمال کنید! حتی این امکان برای شما وجود دارد که از قابلیت تنظیم هندسی تصویر (Geometric Adjustment) و تصحیح جدولی (Grid Correction) بهره ببرید و تصویر را بدون افت وضوح، بر روی پرده پروژکتور تنظیم نمایید.

از دیگر امکانات کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 باید به پشتیبانی آن از سیگنال ورودی 4K و فناوری دیجیتال لینک اشاره کنیم. این پروژکتور بدون هیچ محدودیتی به منبع پخش 4K متصل می شود و بدون نیاز به کانورتر، سیگنال ورودی را به WUXGA تبدیل می کند. شما می توانید با بهره بردن از فناوری DIGITAL LINK، برای انتقال سیگنال های 4K به این پروژکتور از یک کابل شبکه ساده و ارزان قیمت استفاده کنید!

پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 دقت رنگی عالی را برای شما به ارمغان می آورد

ویدئو پروژکتور 4k پاناسونیک PT-RZ790 از سیستم خنک سازی بدون فیلتر (مبتنی بر هیت پایپ)، ساختار ضد گرد و غبار و مسیر جریان هوای بهینه شده برخوردار است و برای سال ها به عملکرد کم خرج خود ادامه می دهد! این مشخصات که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 نیز مؤثر بوده اند، ارزش خرید آن را برای شما بالاتر برده اند.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ790 را دارید، می توانید آن را از وب سایت ایده برتر پارسیان با اینماد 5 ستاره تهیه و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

منبع: panasonic