Ink Calendar یک اپلیکیشن خلاقانه برای ویندوز 10 است که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از قلم دیجیتال، بتوانید بر روی تقویم نشانه گذاری کرده و تاریخ های مورد نظرتان را هایلایت کنید. این اپلیکیشن حس و حال کار با یک تقویم واقعی و نوشتن بر روی آن را به شما می دهد؛ انگار که تقویم خود را به درب یخچال یا کابینت چوبی آشپزخانه تان متصل کرده اید و تاریخ های مختلفی را بر روی آن هایلایت کرده اید! اپلیکیشن Ink Calendar از تم های مختلف و قابلیت پرینت پشتیبانی می کند و اخیراً یک ویژگی جدید به آن اضافه شده است. با بهره بردن از این ویژگی جدید، می توانید از عکس در تقویم خود استفاده کنید.

اکنون می توانید از عکس در اپلیکیشن Ink Calendar در ویندوز 10 استفاده کنید

ویژگی های جدید اضافه شده به Ink Calendar در آپدیت جدید چیست؟

اپلیکیشن Ink Calendar در حوالی سال 2017 عرضه شد و از همان زمان با استقبال زیادی مواجه شد. به طوری که برخی کاربران از اینکه این اپلیکیشن توسط خود مایکروسافت به عنوان یکی از ابزارهای داخلی ویندوز طراحی نشده، تعجب کرده بودند! به هر حال از آن زمان به بعد، به اپلیکیشن Ink Calendar ویژگی های متعددی اضافه شده است. همان طور که اشاره شد، در نسخه 2.2 این اپلیکیشن می توانید عکس مورد نظر خود را در تقویم درج کنید. همچنین اکنون در این اپلیکیشن می توانید از حالت های نمایش روز، هفته، ماه و سال استفاده کنید. Ink Calendar قابلیت نمایش رویدادهای تعریف شده در اپلیکیشن های اوت لوک و جی میل را نیز دارد. این ویژگی برای کاربران کارایی بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا در هنگام هایلایت کردن تاریخ های مورد نظرتان بر روی تقویم، از رویدادهایی که پیش از این تعریف کرده اید نیز آگاه باشید. به این ترتیب می توان Ink Calendar را یک اپلیکیشن کامل دانست که علاوه بر جذابیت های بصری، به شما در برنامه ریزی های بلند مدت نیز کمک زیادی می کند.

ویژگی های جدید اضافه شده به Ink Calendar در آپدیت جدید چیست؟

اپلیکیشن Ink Calendar بر روی چه دستگاه هایی قابل نصب است؟

کاربرد اصلی اپلیکیشن Ink Calendar بر روی دستگاه هایی است که از صفحه نمایش لمسی و قلم دیجیتال پشتیبانی می کنند. چرا که با استفاده از قلم لمسی، حس یادداشت کردن بر روی یک تقویم کاغذی به شما دست خواهد داد و لذت کار با اپلیکیشن برایتان بیشتر می شود. اما شما می توانید از این اپلیکیشن بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ های معمولی ویندوزی هم استفاده کنید. در این حالت عمل هایلایت کردن تقویم از طریق ماوس انجام می شود. پس هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از اپلیکیشن Ink Calendar بر روی دستگاه های مختلف وجود ندارد. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت درج عکس در تقویم، باید سیستم عامل ویندوز 10 بر روی دستگاه شما نصب باشد.

از دیگر ویژگی های اضافه شده به اپلیکیشن Ink Calendar در آپدیت جدید، باید به امکان مشاهده ماه در حالت نمایش هفته در بالای صفحه اشاره کرد. همچنین در این آپدیت چند باگ جزئی نیز برطرف شده است.

منبع: windowscentral