شرکت TP Vision به تازگی هدفون فیلیپس N7808 را معرفی کرده است که به طور اختصاصی برای استفاده در هنگام خوابیدن کاربرد دارد. این هدفون به سنسورهایی مجهز است که وضعیت خواب کاربر را زیر نظر می گیرند و باعث می شوند تا زمانی که کاربر به طور کامل به خواب رفت، به صورت اتوماتیک خاموش شود. هدفون N7808 اولین محصول فیلیپس است که برای استفاده در زمان خواب طراحی شده است. شرکت TP Vision (که شرکت مادر فیلیپس در بخش تجهیزات صوتی تصویری به حساب می آید)، اعلام کرده است که در ساخت این هدفون با دانشمندان سرشناس در حوزه خواب انسان همکاری داشته است.

هدفون فیلیپس N7808 برای استفاده در هنگام خواب کاملاً ایمن است

همان طور که اشاره کردیم، مکانیزم عملکرد هدفون فیلیپس N7808 به گونه ای است که اگر کاربر به خواب سنگین فرو رود، هدفون به صورت اتوماتیک خاموش می شود. اگر چه این هدفون از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC برخوردار نیست، اما به طرز هوشمندانه ای نویزهای سفید از خود تولید می کند.

هدفون فیلیپس N7808 به کاربر کمک می کند تا آسان تر به خواب رود و پس از آن خود به خود خاموش می شود. TP Vision در این رابطه می گوید که هدفون N7808 برای کاربرانی که خواب سبکی دارند و با کوچکترین صدایی از خواب می پرند کارایی بالایی دارد. در واقع این هدست با بهره بردن از یک ویژگی هوشمند، نویزهای موجود در محیط را به نویز سفید تبدیل می کند و همانند یک صافی عمل می نماید. به این ترتیب سروصدای موجود در محیط باعث از خواب پریدن کاربر نخواهد شد.

هدفون فیلیپس N7808 برای استفاده در هنگام خواب کاملاً ایمن است

جالب اینجا است که خروجی صدای ایرفون فیلیپس N7808 متناسب با میزان عمیق بودن خواب کاربر به صورت اتوماتیک تنظیم می شود. به این صورت که هر چه چشمان شما بیشتر گرم می شود، صدای پخش شده با آن کمتر می شود تا زمانی که به طور کامل به خواب روید. لازم به ذکر است که این هدفون طراحی کاملاً راحت و ارگونومیکی دارد و بدون هیچ مشکلی می توانید آن را در تمام طول شب در گوش های خود قرار دهید. هدفون فیلیپس N7808 با بهره بردن از ضخامت 6 میلی متری و درایورهای آرمیچری، یکی از کوچک ترین هدفون های خواب دنیا است.

هدفون خواب فیلیپس N7808 با اپلیکیشن Kokoon سازگاری دارد که امکانات متعددی را برای مدیریت بهتر خواب در اختیار شما قرار می دهد. ضمن اینکه هر یک از ایربادهای این هدفون به شتاب سنج و سنسور اپتیکال سنجش ضربان قلب مجهز هستند. از دیگر مشخصات این گجت می توان به طول عمر باتری 10 ساعته آن اشاره کرد.

هدفون فیلیپس N7808 برای استفاده در هنگام خواب کاملاً ایمن است

قیمت هدفون فیلیپس N7808 حدود 249 دلار اعلام شده است. این هدفون در حال حاضر در بازارهای کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که این محصول در بازار کشورهای دیگر نیز توزیع می شود یا انحصاراً برای کاربران چینی تولید شده است. با توجه به سابقه ای که از فیلیپس سراغ داریم، به زودی باید شاهد عرضه آن در بازار سایر کشورها، از جمله کشورهای اروپایی، باشیم.

منبع: gizmochina