پاناسونیک به تازگی از جدیدترین هندزفری های وایرلس خود با مدل های RZ-B310W و RZ-B110W رونمایی کرده است. این هندزفری ها از نوع ترو وایرلس یا TWS هستند و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می کنند. البته نسخه های فاقد ANC از این هندزفری ها نیز عرضه شده است که قیمت پایین تری دارند و کاربران در صورت عدم نیاز به این قابلیت، می توانند آنها را تهیه کنند.

هندزفری وایرلس جدید RZ-B310W و RZ-B110W

ایربادز جدید پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که فضای داخلی حفره گوش را به طور کامل پوشش دهند. در عین حال، این هندزفری ها کاملاً راحت هستند و استفاده طولانی مدت از آنها باعث خستگی گوش کاربر نمی شود. هر دوی این گجت ها با رنگ مشکی عرضه شده اند و طراحی ظاهری آنها تا حد زیادی به هم شبیه است. فقط باید گفت که مدل RZ-B310W در مقایسه با مدل RZ-B110W کمی زاویه دار تر و باریک تر است.

هندزفری های پاناسونیک RZ-B310W و RZ-B110W به درایورهای 10 میلی متری مجهزند و در آنها از فناوری اختصاصی پاناسونیک XBS استفاده شده است. این فناوری نقش مهمی در ارتقای کیفیت صدا ایفا می کند و باعث می شود تا صدا شفافیت بالاتری پیدا کند.

ایربادز پاناسونیک RZ-B110W دارای درجه حفاتظی IPX4 است و در مقابل پاشیده شدن قطرات آب و تعریق مقاوم است. به این ترتیب مشکلی برای استفاده از آن در هنگام انجام دادن تمرینات ورزشی نخواهید داشت. باتری به کار رفته در این ایربادز شارژدهی بالایی دارند و می توانند انرژی مورد نیاز گجت را برای روشن ماندن به میزان 26 روز تأمین کنند.

هندزفری وایرلس جدید RZ-B310W و RZ-B110W

شارژ کامل باتری این ایربادز برای 6 ساعت پلی بک موزیک کافی است. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از این ایربادز در کنار کیس شارژر، طول عمر باتری آن به 20 ساعت می رسد. ایربادز پاناسونیک RZ-B110W از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و سیری هم پشتیبانی می کند و می توان آن را با فرمان های صوتی کنترل کرد.

در طرف مقابل، ایربادز RZ-B310W از تکنولوژی ANC دوگانه پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر، قابلیت حذف نویز فعال بر روی هر دو میکروفون های خارجی و داخلی این ایربادز اعمال می شود. میزان شارژدهی باتری این ایربادز در هنگام پلی بک موزیک حدود 5.5 ساعت و در هنگام استفاده در کنار محفظه شارژر حدود 10.5 ساعت خواهد بود. این هندزفری نیز از دستیارهای صوتی Google Assistant و Siri پشتیبانی می کند.

هندزفری وایرلس جدید RZ-B310W و RZ-B110W

قیمت هندزفری وایرلس پاناسونیک RZ-B310W در وب سایت آمازون 99.99 دلار و قیمت نسخه RZ-B110W برابر با 59.99 دلار است. هر دوی این گجت های جدید از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کنند و امکان اتصال آنها به چند دستگاه به صورت هم زمان وجود دارد. پاناسونیک پیش از این با عرضه محصولات با کیفیت در بازارهای ویدئو پروژکتور، مانیتور صنعتی، ویدئو وال و دیگر تجهیزات الکترونیکی بصری جایگاه خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در این بازارها تثبیت کرده بود. اکنون این برند معتبر، قصد دارد تا با عرضه ایربادز RZ-B310W و RZ-B110W در بازار تجهیزات صوتی نیز به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کند.

منبع: gizmochina