ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 ایده های شما را برای همکارانتان شفاف تر می کند! این پروژکتور بالاترین میزان روشنایی را در نمایش تصاویر برای شما به ارمغان می آورد و کارایی بالایی در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها و کلاس های آموزشی دارد. امکانات فوق العاده این پروژکتور برای نصب و پورت های کاربردی آن کار شما را برای برگزاری یک جلسه کاری یا یک کلاس آموزشی موفقیت آمیز آسان تر می کند. بیایید نگاه دقیق تری به مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VZ580 در زمینه کیفیت تصویر بیندازیم.

پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580: ایده های روشن، کار گروهی را آسان تر می کنند!

کیفیت تصویر ارتقا یافته با شدت روشنایی 5000 لومن و کنتراست 16000:1

رزولوشن WUXGA باعث می شود تا وضوح تصاویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 توجه شما را به خود جلب کند! این پروژکتور قادر است تا در هر قاب تصویر، 1920x1200 پیکسل را نمایش دهد و تصاویری شارپ و پر طراوت را برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی به ارمغان آورد. همچنین با شدت روشنایی 5000 لومن و نسبت کنتراست 16000:1، مخاطبان شما می توانند از رنگ های جذاب، مشکی واقعی، سایه روشن های باور پذیر و متن های خوانا لذت ببرند. حتی در اتاق های کاملاً روشن و پرنور نیز از وضوح تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 کاسته نخواهد شد!

امکان تصحیح و تنظیم رنگ ها در 6 سطح مختلف

این امکان برای شما فراهم است تا سطح روشنایی و شدت رنگ های باز تولید شده توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 را در 6 سطح مختلف تنظیم کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام استفاده از چند پروژکتور در کنار هم و نمایش تصاویر در کنار هم به صورت ساید بای ساید می تواند کارایی بالایی داشته باشد. در این حالت می توانید از تصاویری فوق عریض با کیفیت تصویر مناسب و یکنواخت بهره مند شوید و از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 در سالن های همایش و کنفرانس بزرگ استفاده کنید.

پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580: ایده های روشن، کار گروهی را آسان تر می کنند!

فناوری Daylight View Basic

فناوری های پاناسونیک وضوح و شفافیت عالی تصاویر را حتی در اتاق هایی با پرده های کاملاً باز تضمین می کنند. فناوری Daylight View Basic یکی از همین تکنولوژی های کاربردی است که باعث وضوح بیشتر تصویر (حتی نواحی تاریک موجود در آن) در اتاق های روشن و پرنور می شود. برای این منظور ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VZ580 به یک سنسور داخلی مجهز شده است که میزان نور محیطی را اندازه گیری می کند. سپس پروژکتور میزان روشنایی تصویر و رنگ ها را متناسب با شرایط نور محیط به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. این ویژگی باعث می شود تا پروژکتور در هر محیطی بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. توجه داشته باشید برای بهره بردن از این قابلیت، باید گزینه Daylight View Basic را در تنظیمات ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VZ580 در حالت AUTO قرار دهید.

طراحی هوشمندانه با هزینه های تعمیر و نگهداری پایین

نیاز کم به تعمیر و سرویس فقط برای شما صرفه اقتصادی ندارد، بلکه برای محیط زندگی اطراف شما هم سودمند است. در همین راستا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 به گونه ای طراحی شده تا فیلتر هوای آن تا 7000 ساعت استفاده از دستگاه نیازی به تعویض پیدا نکند. حتی این امکان برای شما وجود دارد تا این فیلتر را برای دو نوبت مورد شستشو قرار دهید و مجدداً از آن در پروژکتور استفاده کنید. لامپ 280 واتیِ به کار رفته در این پروژکتور نیز تا حداکثر 7000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. به این ترتیب موعد تعویض فیلتر هوا و لامپ این پروژکتور در یک زمان فرا می رسد و شما نیازی نیست برای هر کدام از آنها تایم متفاوتی را در نظر بگیرید!

توجه داشته باشید که طول عمر 7000 ساعتی لامپ زمانی حاصل می شود که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 را بر روی حالت ECO2 قرار داده باشید. این دستگاه از حالت های نمایش نرمال و ECO1 هم پشتیبانی می کند که طول عمر لامپ آن در این حالت ها به ترتیب برابر با 5000 ساعت و 6000 ساعت خواهد بود.

پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580: ایده های روشن، کار گروهی را آسان تر می کنند!

ساکت و بی صدا!

تکنولوژی های به کار رفته در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580 بر روی کاهش نویز آن نیز تأثیر شگرفی داشته اند. به طوری که اگر دستگاه را بر روی حالت ECO2 قرار دهید، نویز تولید شده توسط آن به 29 دسی بل می رسد که فوق العاده ناچیز است. به این ترتیب این پروژکتور تمرکز افراد حاضر در جلسه یا کلاس آموزشی را بر هم نمی زند.

منبع: panasonic