اگر می خواهید تا مراحل نصب ویدئو پروژکتور برایتان سریع و بی دردسر پیش برود، باید نسبت به خرید مدلی اقدام کنید که دارای امکانات مناسبی در این زمینه باشد. یکی از پروژکتورهایی که نصب و راه اندازی را برای شما بسیار آسان می کند، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 است. این دستگاه توانایی نمایش در سایز 30 تا 300 اینچ را دارد و یک انتخاب ایده آل برای ارائه مطالب در جلسات شرکتی یا محیط های آموزشی به حساب می آید. شما می توانید این پروژکتور را به صورت نصب شده بر روی سقف مورد استفاده قرار دهید یا خیلی ساده آن را بر روی یک میز در مقابل صفحه نمایش قرار دهید. جالب است بدانید که ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VZ470 علاوه بر پرده نمایش های تخت، توانایی نمایش تصویر بر روی سطوح خمیده را هم دارد و امکانات جذابی را در این زمینه به شما ارائه می دهد! در ادامه با این امکانات بیشتر آشنا می شویم.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470

پیش از آنکه به امکانات تخصصی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 بپردازیم باید بگوییم که این دستگاه از رزولوشن WUXGA و روشنایی 4400 لومن بهره می برد و تصاویر آن علاوه بر وضوح ایده آل، از میزان شفافیت بالایی هم برخوردارند. این موضوع در محیط های آموزشی و شرکتی اهمیت بالایی دارد و به شما اجازه می دهد در همان شرایط استاندارد اتاق جلسه یا کلاس (بدون نیاز به تاریک کردن محیط) بتوانید مطالب مورد نظرتان را ارائه دهید. ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 از فناوری نمایش 3LCD و کنتراست 10000:1 هم برخوردار است و متن ها و نمودارها را با وضوح خوبی به نمایش می گذارد.

پس در کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 شک نداشته باشید! حالا بیایید به مشخصات کلیدی این پروژکتور در زمینه نصب و راه اندازی بپردازیم!

تصحیح حالت ذوزنقه ای در تمام جهات

هیچ اجباری وجود ندارد تا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VZ470 را به صورت مستقیم در برابر پرده نمایش قرار دهید! به عبارت دیگر شما می توانید این پروژکتور را به صورت زاویه دار نسبت به پرده پروژکتور نصب کنید و آن را در زاویه دلخواهتان قرار دهید. فقط مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که در این حالت تصویر بر روی پرده نمایش حالت ذوزنقه ای پیدا می کند. اما نگران نباشید! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 این حالت را برای شما از بین می برد! این پروژکتور از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای به میزان 25 درجه عمودی و 30 درجه افقی بهره می برد و یک قاب مستطیلی و صاف را به شما تحویل می دهد.

اما همان طور که اشاره کردیم، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 از قابلیت نمایش بر روی سطوح خمیده هم برخوردار است و کناره های قاب تصویر را که دارای انحنا به سمت بیرون یا داخل هستند، تصحیح می کند. این قابلیت که Curved Screen Correction نام دارد، انعطاف پذیری این پروژکتور را برای استفاده در مکان های مختلف بالاتر برده است.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470

قابلیت لنز شیفت

این امکان برای شما وجود دارد تا موقعیت لنز ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VZ470 را به میزان 44 درصد در راستای محور عمودی تغییر دهید. این قابلیت که لنز شیفت نام دارد، در هنگام تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کمک زیادی به شما می کند. به خصوص زمانی که پروژکتور را بر روی سقف نصب کرده باشید، این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به افزایش فاصله پروژکتور نسبت به سقف، تصویر را بر روی پرده نمایش تنظیم کنید.

 

زوم 1.6 برابری

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 هم در فضاهای کوچک و هم در اتاق های بزرگ قابل استفاده است. لنز به کار رفته در این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.1-1.8:1 برخوردار است و از قابلیت زوم 1.6 برابری بهره می برد. این میزان زوم امکان نصب پروژکتور در فواصل دورتر نسبت به پرده نمایش را ایجاد می کند و به خصوص در سالن های بزرگتر کارایی بالایی دارد. پس با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470، امکان ارائه مطالب در اتاق های بزرگ را نیز خواهید داشت.

امکان چرخش اتوماتیک تصویر

گاهی ممکن است که مجبور شوید پروژکتور را به صورت برعکس بر روی سقف نصب کنید. قاعدتاً در این شرایط تصاویر به صورت سر و ته بر روی پرده نمایش داده می شوند. اما ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 به قابلیتی مجهز است که به صورت اتوماتیک تصاویر را می چرخاند و یک قاب تصویر استاندارد را برای شما به ارمغان می آورد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470

این امکانات که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ470 هم مؤثر بوده اند، نصب و راه اندازی دستگاه را برای شما به کاری آسان تبدیل می کنند.

منبع: projectors