ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 ارائه مطالب در جلسات مهم کاری و تحصیلی را به کاری بدون استرس و لذت بخش برای شما تبدیل می کند. این پروژکتور با روشنایی 4000 لومن، کنتراست داینامیک 20000:1 و رزولوشن WXGA تصاویری شارپ و شفاف را ارائه می دهد و رضایت مخاطبان شما را به خوبی جلب می کند. پشتیبانی از ماژول وایرلس (آپشنال) نیز شما را از مشکلات کابل های دست و پا گیر نجات می دهد و ارتباط با پروژکتور را آسان تر می کند. ویدئو پروژکتور panasonic pt-vw360 توانایی تصحیح حالت ذوزنقه ای گوشه ها را دارد و امکان نمایش تصاویر از هر زاویه ای نسبت به پرده نمایش را فراهم می آورد. لازم به ذکر است که لامپ به کار رفته در این پروژکتورِ 3LCD تا 7000 ساعت در حالت اکو دوام می آورد و طول عمر مطلوبی دارد. می خواهید با مشخصات کلیدی پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 بیشتر آشنا شوید؟! پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

پروژکتور پاناسونیک PT-VW360، انعطاف پذیر و کارآمد برای برگزاری یک جلسه بی نقص!

عملکرد ایده آل از یک دستگاه جمع و جور!

* تصاویر شفاف و درخشان

علی رغم وزن سبکِ 3.3 کیلوگرمی و ابعاد جمع و جور، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 توانایی ارائه تصاویر خروجی با روشنایی ایده آل 4000 لومن را دارد و حتی در اتاق های روشن نیز عملکرد قابل توجهی را ارائه می دهد.

* کنتراست مطلوب 20000:1

مکانیسم جدید تولید رنگ به کار رفته در ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 باعث می شود تا نور خروجی متناسب با نوع محتوا به صورت اتوماتیک بهینه سازی شود. رنگ مشکی به نمایش درآمده با این پروژکتور عمق زیادی دارد و رنگ های شفاف آن روشن تر هستند. به این ترتیب تصاویر حالت طبیعی تری به خود می گیرند.

* 7000 ساعت عملکرد بدون نیاز به سرویس

پاناسونیک اعلام کرده است که اگر از ویدئو پروژکتور PT-VW360 به اندازه 8 ساعت در روز در حالت اکو استفاده کنید، لامپ و فیلتر به کار رفته در آن برای 7000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کنند. پس این دستگاه هزینه نگهداری پایینی دارد!

* ساکت و بی صدا

طراحی ویدئو پروژکتور panasonic pt-vw360 به گونه ای است که نویز این دستگاه در حالت اکو به فقط 29 دسی بل کاهش پیدا می کند. فن خنک کننده به کار رفته در این پروژکتور عملکرد کم صدایی را ارائه می دهد و باعث برهم خوردن تمرکز افراد حاضر در جلسه نمی شود.

راه اندازی و مدیریت آسان

* لنز انعطاف پذیر با قابلیت زوم 1.6 برابر

لنز به کار رفته در پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 از قابلیت زوم 1.6 برابری برخوردار است و امکان استفاده از پروژکتور در اتاق های بزرگتر را فراهم می آورد. با بهره بردن از قابلیت زوم، می توانید برای نمایش تصاویر در سایز 100 اینچ، پروژکتور خود را در فاصله 2.5 تا 4.1 متری نصب نمایید.

پروژکتور پاناسونیک PT-VW360، انعطاف پذیر و کارآمد برای برگزاری یک جلسه بی نقص!

* فناوری Daylight View Basic

تکنولوژی اختصاصی پاناسونیک Daylight View Basic کیفیت نمایش جزئیات را ارتقا می دهد و به واضح تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند. به خصوص جزئیاتی از تصویر که در بخش های تاریک قرار دارند و در حالت عادی سخت دیده می شوند، با این فناوری وضوح بالاتری پیدا می کنند. یک سنسور داخلی در  ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 سطح نور محیط را اندازه گیری می کند و سپس پروژکتور با بهره بردن از این فناوری غلظت رنگ ها و روشنایی را متناسب با اطلاعات جمع آوری شده توسط سنسور بهینه سازی می کند.

پروژکتور پاناسونیک PT-VW360، انعطاف پذیر و کارآمد برای برگزاری یک جلسه بی نقص!

* تصحیح حالت ذوزنقه ای از هر چهار گوشه

ممکن شرایط اتاق به گونه ای باشد که مجبور شوید ویدئو پروژکتور panasonic pt-vw360 را به صورت زاویه دار نسبت به پرده پروژکتور نصب کنید. در این حالت پروژکتور با بهره بردن از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای عمودی و افقی و تصحیح زاویه گوشه های تصویر، یک قاب مستطیلی و صاف را به شما ارائه می دهد.

* توانایی نمایش تصویر بر روی سطوح خمیده

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 به خوبی لبه های خمیده شده به سمت داخل و بیرون از قاب تصویر را تصحیح می کند و امکان نمایش تصاویر بر روی سطوح خمیده را فراهم می آورد.

پروژکتور پاناسونیک PT-VW360، انعطاف پذیر و کارآمد برای برگزاری یک جلسه بی نقص!

* تعویض آسان لامپ و فیلتر

لامپ و فیلتر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 از طریق پنل های بالایی و کناری دستگاه قابل دسترسی هستند. به این ترتیب هنگامی که زمان تعویض آنها فرا برسد، نیازی به جدا کردن پروژکتور از پایه نصب سقفی و بر هم زدن تنظیمات آن نخواهید داشت.

پروژکتور پاناسونیک PT-VW360، انعطاف پذیر و کارآمد برای برگزاری یک جلسه بی نقص!

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 می توان به سازگاری با ماژول وایرلس (آپشنال)، قابلیت نمایش فایل از روی فلش مموری، امکان کنترل از شبکه و مجهز بودن به دو پورت HDMI اشاره کرد. این پروژکتور هم اکنون با بهترین قیمت از طریق شرکت ایده برتر پارسیان به شما قابل ارائه است. چنانچه قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW360 و خرید آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: panasonic