برقراری ارتباط صحیح با مخاطبان در یک جلسه کاری، کلاس درسی یا همایش تا حد بسیار زیادی به کیفیت تصاویری که ارائه می دهید مربوط می شود. از این جهت همواره ویدئو پروژکتور نقشی اساسی در چنین محیط هایی ایفا می کند و باعث می شود تا هم مخاطبان و هم فرد ارائه دهنده محتوا از حضورشان در آن محیط لذت ببرند! اگر به دنبال شفافیت و وضوح عالی تصویر هستید و می خواهید تا توجه مخاطبان به طور کامل به محتوای مورد نظر شما جلب شود، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود. این پروژکتور لیزری علاوه بر کیفیت تصویر قابل توجه، امکانات متعددی در زمینه های نصب و راه اندازی و اتصال به دستگاه های دیگر دارد و تمام نیازهای شما در محیط های آموزشی و شرکتی را برطرف می کند.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 با شفافیت و وضوح تصویر عالی!

نگاه مخاطبان را به محتوای مورد نظرتان خیره کنید!

با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61، در تمام طول ساعات روز از شفاف ترین تصاویر بهره مند خواهید شد. این پروژکتور از منبع نور لیزری، فناوری SOLID SHINE و معماری 3LCD به صورت یکجا بهره می برد و توانایی دستیابی به شدت روشنایی عالی 6200 لومن را دارد! همچنین این پروژکتور از رزولوشن WUXGA و نسبت کنتراست بی نظیر 3000000:1 (به صورت داینامیک) برخوردار است. این موارد در کنار هم باعث می شوند تا محتوای مورد نظر شما به شکلی جذاب و طبیعی نمایش داده شوند و نگاه مخاطبان را خیره کنند! جالب اینجاست که ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ61 وزن و ابعاد بسیار مناسبی هم دارد و پاناسونیک از آن به عنوان یکی از «سبک ترین پروژکتورهای LCD لیزری با روشنایی 6200 لومن در دنیا» یاد کرده است!

امکان نصب در هر جایی که شما بخواهید!

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 دست شما را در انتخاب محل نصب باز می گذارد و به مجموعه ای از امکانات کاربردی برای تنظیم آسان تر تصویر بر روی پرده پروژکتور مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به قابلیت زوم 1.6 برابری و امکان تنظیم سایز تصویر بین 30 تا 300 اینچ اشاره کرد. لنز به کار رفته در این ویدئو پروژکتور دارای نسبت پرتاب 1.09-1.77:1 است و شما می توانید به سادگی فوکوس و فاصله کانونی آن را به صورت دستی تغییر دهید. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-VMZ61 به قابلیت های لنز شیفت و تصحیح حالت ذوزنقه ای مجهز است و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش را برای شما تسریع می کند. شاید برایتان جالب باشد که با استفاده از این پروژکتور حتی می توانید تصاویر را در گوشه ها و کنج های اتاق نمایش دهید! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 برای این منظور به قابلیت تصحیح 6 نقطه ای صفحه نمایش مجهز شده است و انعطاف پذیری بالایی در این زمینه دارد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 با شفافیت و وضوح تصویر عالی!

تشخیص سیگنال ورودی 4K

اگر دستگاه های منبع پخش خود به تجهیزات 4K ارتقا داده اید، نیازی به صرف هزینه مجدد برای خرید پروژکتور 4K نخواهید داشت! چرا که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 توانایی تشخیص سیگنال های ورودی 4K را دارد و با حفظ کیفیت کلی تصویر، آنها را به صورت اتوماتیک به رزولوشن 1920x1200 پیکسل تبدیل می کند. بنابراین بدون نیاز به کانورتر می توانید سیگنال های 4K را به آن انتقال دهید. فقط توجه داشته باشید که برای بهره مند شدن از این قابلیت، دستگاه منبع پخش شما باید از طریق پورت HDMI یا درگاه DIGITAL LINK به ویدئو پروژکتور 4k پاناسونیک PT-VMZ61 متصل شده باشد.

قابل اعتماد برای چندین سال

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 دوام و طول عمر بالایی دارد و برای چندین سال به عملکرد بدون نقص خود در محیط های استانداردی مانند کلاس درس یا اتاق جلسات ادامه می دهد. پاناسونیک اعلام کرده است که منبع نور لیزری این ویدیو پروژکتور در حالت نرمال تا 20000 ساعت و در حالت اکو تا 24000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کند و به ارائه تصاویری با روشنایی 6200 لومن ادامه می دهد!

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 با شفافیت و وضوح تصویر عالی!

سایر ویژگی های کاربردی

از دیگر امکاناتی که بر روی به صرفه تر شدن قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 مؤثر بوده، می توان به نمایش مستقیم از روی فلش مموری، امکان کنترل تحت شبکه، پشتیبانی از دانگل وایرلس (آپشنال)، مصرف برق بهینه سازی شده و اسپیکر داخلی 10 وات اشاره کرد.

برای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ61 با قیمت مناسب، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: panasonic