کیفیت تصویر پروژکتور به طور مستقیم بر روی کیفیت برگزاری یک جلسه کاری یا یک کلاس درسی تأثیر دارد و باعث می شود تا مخاطبان بیشتر در جریان مطالب قرار گیرند. یکی از پروژکتورهایی که در این زمینه انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ60 است. این پروژکتور به طور اختصاصی برای استفاده در محیط های آموزشی و شرکتی طراحی شده است و کیفیت تصویر ایده آلی را ارائه می دهد. اگر می خواهید با مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ60 بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ60

تلفیق فناوری های SOLID SHINE و 3LCD

با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ60 می توانید به شفاف ترین تصاویر دست پیدا کنید! پاناسونیک در این پروژکتور فناوری لیزری SOLID SHINE را با تکنولوژی 3LCD تلفیق کرده است و توانسته به شدت روشنایی عالی 6000 لومن دست پیدا کند! همچنین این پروژکتور از توانایی تنظیم روشنایی خروجی به صورت هوشمند برخوردار است و روشنایی تصویر را متناسب با سطح نور محیطی بهینه سازی کنید. به این ترتیب حتی در روشن ترین مکان ها نیز می توانید از شفاف ترین تصاویر بهره مند شوید! این فناوری که Daylight View Basic نام دارد، بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ60 نیز مؤثر بوده و ارزش خرید آن را بالاتر برده است.

رنگ مشکی واقعی را تجربه کنید!

مسلماً دوست ندارید تا مطالبی که برای ارائه آماده کرده اید، به شکلی مات و کدر برای مدیران و همکارانتان به نمایش درآید! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ60 خیال شما را از این بابت راحت می کند و متن ها و نمودارها را به صورت کاملاً خوانا به نمایش می گذارد. در همین راستا این پروژکتور به قابلیت دستیابی به نسبت کنتراست عالی 3000000:1 مجهز شده است. این میزان کنتراست رنگ مشکی واقعی را برای شما به ارمغان می آورد و باعث شفاف تر شدن رنگ های روشن می شود. همچنین این میزان کنتراست به طبیعی تر شدن سایه روشن ها و عمق پیدا کردن تصاویر منجر می شود.

نکته قابل توجه در این رابطه، داینامیک بودن کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VMZ60 است. به این معنا که پروژکتور کنتراست نهایی را متناسب با میزان رنگ های تیره و روشنِ به کار رفته در تصویر تنظیم می کند و در هر فریم بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. حتی اگر صحنه های سیاه و روشن به طور متناوب و سریع بر روی پرده پروژکتور تغییر کنند، عملکرد این پروژکتور با افت مواجه نمی شود و خیلی سریع کنتراست را متناسب با هر فریم تغییر می دهد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ60

شدت روشنایی عالی از یک بدنه کوچک و جمع و جور

جالب اینجاست که شدت روشنایی بالا بر روی وزن و ابعاد ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ60 تأثیر منفی نگذاشته است. این دستگاه تنها 7.2 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد 399x133x348 میلی متر راهی بازار شده است. این وزن و ابعاد برای پروژکتوری با شدت روشنایی 6000 لومن کاملاً ایده آل است؛ به طوری که پاناسونیک از پروژکتور PT-VMZ60 به عنوان یکی از کوچک ترین و سبک ترین مدل های لیزری LCD در این کلاس روشنایی یاد کرده است و بر روی این موضوع تأکید زیادی هم داشته است!

قابل اعتماد برای طولانی مدت

شما می توانید از عملکرد بی نقص ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ60 برای مدت زمان 20000 ساعت بهره مند شوید! منبع نوری لیزری و فناوری های به کار رفته در این پروژکتور نقش مهمی در افزایش طول عمر آن داشته اند و باعث شده اند تا هزینه های نگهداری از این دستگاه به حداقل میزان ممکن برسد. حتی فیلتر هوای این پروژکتور در محیط های استاندارد اداری و آموزشی تا 20000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کند. ضمن اینکه این فیلتر، قابل شستشو و استفاده مجدد (برای دو مرتبه) نیز هست و برای طولانی مدت می توان از آن بهره برد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ60

در کنار موارد بالا باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ60 توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن WUXGA (1920x1200) را دارد و وضوحی ایده آل را به ارمغان می آورد. این میزان رزولوشن از Full HD بالاتر است و برای مصارف آموزشی/ اداری کاملاً مناسب است.

در مجموع در کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ60 شک نداشته باشید و با خیال راحت از آن برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی و جلسات کاری استفاده نمایید!

منبع: panasonic