ویدئو پروژکتور PT-VMZ51 یکی از مدل های با کیفیت و کارآمد برند پاناسونیک است که در قالب سری VMZ71 راهی بازار شده است. این پروژکتور تمام امکانات لازم برای برقراری با مخاطبان را در محیط های آموزشی و شرکتی فراهم می آورد و به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را با کیفیتی عالی ارائه دهید. شرکت پاناسونیک مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور PT-VMZ51 را در سه گروه کلی دسته بندی کرده است که در ادامه آنها را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51

مشخصه کلیدی شماره 1: تصاویر کاملاً واضح در اتاق های کاملاً روشن

با خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 می توانید به تصاویری شفاف، درخشان و واضح حتی در پر نور ترین محیط ها دست پیدا کنید! این پروژکتور از منبع نور لیزری و فناوری 3LCD بهره می برد و توانایی دستیابی به شدت روشنایی ایده آل 5200 لومن را دارد. پاناسونیک از این پروژکتور به عنوان یکی از کوچک ترین و سبک ترین پروژکتورهای لیزری LCD با روشنایی 5200 لومن در دنیا یاد کرده است! همچنین این دستگاه نسبت کنتراست بی نظیر 3000000:1 را ارائه می دهد و رنگ هایی زنده، جذاب و باورپذیر را به ارمغان می آورد. پس اگر می خواهید تا نگاه مخاطبان به محتوای مورد نظر شما خیره شود، ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VMZ51 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود!

مشخصه کلیدی شماره 2: نصب منعطف، تطبیق پذیر با هر محیطی

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 حدود 6.5 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد جمع و جوری راهی بازار شده است. همچنین از قابلیت هایی مانند زوم 1.6 برابر، تنظیم لنز و تصحیح تصویر 6 نقطه ای بهره می برد. پس می توانید از آن برای نمایش تصویر در هر جایی از اتاق (حتی کنج های دیوار!) استفاده کنید. جالب اینجاست که این پروژکتور به صورت پیش فرض از رزولوشن WUXGA برخوردار است اما از سیگنال های ورودی 4K نیز پشتیبانی می کند. به این ترتیب به سادگی می توان آن را با سیستم های آپدیت شده و مبتنی بر تجهیزات 4K تطبیق داد.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51

مشخصه کلیدی شماره 3: امکانات کاربردی برای ارتباط بهتر و آسان تر

شما می توانید دستگاه های مورد نظرتان را به صورت وایرلس به ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 متصل کنید. برای این منظور باید ماژول وایرلس سری AJ-WM50 را به صورت جداگانه تهیه نمایید. پس از آن می توانید با اسکن QR Code به نمایش درآمده توسط پروژکتور، گوشی یا تبلت خود را به سادگی به آن اتصال دهید و با بهره بردن از نرم افزار PC یا اپلیکیشن موبایل پاناسونیک، محتوای دلخواهتان را به نمایش بگذارید. حتی این امکان برای شما وجود دارد تا فایل های مورد نظرتان را به صورت مستقیم از روی فلش مموری USB با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 به نمایش بگذارید. در این حالت نیازی به اتصال پروزکتور به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل وجود ندارد.

این سه دسته بندی، مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ51 را تشکیل می دهند. پاناسونیک در ادامه خاطر نشان می کند که این پروژکتور در هر یک از این دسته بندی ها به یک سری امکانات جزئی تر نیز مجهز است که نقشی اساسی در ارتقای عملکرد آن دارند. به عنوان مثال باید اشاره کنیم که این پروژکتور به فناوری Daylight View Basic مجهز است و روشنایی تصویر را به صورت هوشمند و متناسب با سطح نور محیط تنظیم می کند! یا اینکه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 با تکنولوژی DIGITAL LINK سازگاری دارد و می توان سیگنال های صوتی و تصویری 4K را با یک کابل شبکه ساده به آن انتقال داد! شاید برایتان جالب باشد که هزینه های نگهداری از این دستگاه نیز فوق العاده پایین است و شما برای مدت زمان 24000 ساعت استفاده از آن در حالت Eco، نیازی به سرویس یا تعویض منبع نوری لیزری آن پیدا نمی کنید! نصب 360 درجه، اسپیکر داخلی 10 وات، ورودی میکروفون، امکان کنترل تحت شبکه، حالت شبیه سازی DICOM و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 به یک راه حل کامل برای ارائه مطالب در محیط های آموزشی و اداری تبدیل شود!

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51

اگر می خواهید از قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 مطلع شوید و یک خرید راحت و بی دردسر را تجربه کنید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید!

منبع: panasonic