پروژکتورهای سری VMZ71 جزء پرطرفدارترین سری های آموزشی/ سازمانی در دنیا هستند و حتی موفق به دریافت جایزه از رویداد InfoComm 2022 نیز شده اند! این سری، شامل 7 مدل مختلف است که در معیارهایی مانند رزولوشن و روشنایی با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از کامل ترین مدل ها در این سری از لحاظ قیمت و امکانات، ویدئو پروژکتور PT-VMZ51 است! این پروژکتور هم تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد، هم نصب آسان و سریعی دارد و هم به سادگی به انواع دستگاه ها متصل می شود! همچنین طول عمر منبع نور لیزری آن فوق العاده است و تا سال ها می توانید بر روی آن حساب باز کنید! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 به شما کمک می کند تا ایده هایتان دیده شوند و نگاه افراد حاضر در یک کلاس درسی یا جلسه سخنرانی به محتوای مورد نظر شما خیره شود!

با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51، ایده های خود را با تصاویری شفاف و جذاب به دیگران ارائه دهید!

با یکی از سبک ترین و کوچک ترین پروژکتورهای لیزری LCD در دنیا آشنا شوید!

ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-VMZ51 با وزن 6.5 کیلوگرم، یکی از کوچک ترین و سبک ترین پروژکتورهای لیزری LCD در دنیا در کلاس روشنایی 5200 لومن به شمار می آید. مشخصات فیزیکی ایده آل این ویدئو پروژکتور به شما اجازه می دهد تا آن را به سادگی از اتاقی به اتاق دیگر حمل کنید و به سادگی آن را بر روی سقف نصب نمایید. همچنین پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 عملکرد کم صدایی را ارائه می دهد و با خیال راحت می توان از آن در محیط هایی که نیاز به تمرکز بالا هست، استفاده کرد!

با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51، ایده های خود را با تصاویری شفاف و جذاب به دیگران ارائه دهید!

در پر نور ترین اتاق ها هم با افت وضوح تصویر مواجه نمی شوید!

اگر کلاس درسی شما پنجره های زیاد و بزرگی دارد یا اتاق جلسه شرکت شما پر از لامپ و چراغ است، اصلاً نگران نباشید! ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ51 توانایی نمایش تصاویر با شدت روشنایی ایده آل 5200 لومن را دارد که بیشتر از اغلب پروژکتورهای حرفه ای موجود در بازار با سایز بدنه مشابه است! به این ترتیب نیازی به کشیدن پرده های کلاس یا خاموش کردن چراغ های اتاق جلسه ندارید و می توانید محتوایتان را در هر شرایط نوری محیطی به نمایش بگذارید. این ویژگی که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 نیز مؤثر بوده است یکی از نقاط قوت این دستگاه محسوب می شود.

از تصاویر زنده و طبیعی لذت ببرید!

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 سیگنال های ورودی را فریم به فریم آنالیز می کند و نور خروجی را به گونه ای تنظیم می کند تا تصویر با بهترین کنتراست ممکن در هر صحنه به نمایش در آید! این ویژگی که با نام «کنتراست داینامیک» مشهور است، سایه روشن ها را ارتقا می دهد و یک رنگ مشکی طبیعی و زنده را به ارمغان می آورد! همچنین این قابلیت بر روی مصرف بهینه تر برق دستگاه مؤثر است و طول عمر منبع نوری آن را افزایش می دهد. باید خاطر نشان کنیم که ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-VMZ51 توانایی دستیابی به رزولوشن WUXGA و نسبت کنتراست بی نظیر 3000000:1 را دارد و حتی جزئیات موجود در سایه ها و قسمت های تاریک تصویر را با وضوح کامل به نمایش می گذارد! رنگ مشکی به نمایش در آمده با این پروژکتور عمق بالایی دارد و رنگ سفید آن کاملاً شفاف و خیره کننده است! پس از تصاویر طبیعی و زنده پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 لذت ببرید!

با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51، ایده های خود را با تصاویری شفاف و جذاب به دیگران ارائه دهید!

تنظیم هوشمند روشنایی تصویر متناسب با نور محیط

فرقی نمی کند اتاق شما کم نور است یا پر نور، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 در هر حالت بهینه ترین میزان روشنایی تصویر را به شما تحویل می دهد! در این پروژکتور از یک سنسور سنجش نور محیط و فناوری Daylight View Basic استفاده شده است که باعث می شوند تا روشنایی تصویر و غلظت رنگ های آن متناسب با شرایط نوری محیط بهینه سازی شوند.

عملکرد پایدار و بی نقص برای مدتی طولانی

منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 در حالت نرمال تا 20000 ساعت و در حالت اکو تا 24000 ساعت به عملکرد بی نقص خود ادامه می دهد. همچنین پاناسونیک اعلام کرده است که فیلتر به کار رفته در این پروژکتور در محیط های استانداردی مانند کلاس درسی تا 20000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کند. این فیلتر از قابلیت استفاده مجدد هم برخوردار است! این ویژگی ها عملکرد پایدار و بی نقص ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51 برای چندین سال را تضمین می کنند!

منبع: panasonic