مسلماً دوست ندارید تا پیش از آغاز یک جلسه مهم کاری، زمان زیادی برای آماده به کار شدن پروژکتور منتظر بمانید و وقت شما تلف شود! اکثر افراد تمایل دارند تا جلسات کاری خود را سریع شروع کنند و از وقت خود برای ارائه مطالب به بهینه ترین شکل ممکن استفاده کنند. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 با بهره بردن از یک سری امکانات کاربردی، شما را به این اهداف می رساند و عملکردی سریع و روان را در محیط های آموزشی یا شرکتی ارائه می دهد. این پروژکتور از قابلیت های Quick Start و Quick Off برخوردار است و زمان گرم شدن آن عملاً صفر است! به طوری که این پروژکتور فقط در عرض 1 ثانیه از حالت استند بای خارج می شود و برای نمایش تصاویر آماده خواهد بود! ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMW50 به امکانات متعددی در زمینه نصب و راه اندازی هم مجهز است و امکان استفاده از آن حتی در اتاق های کوچک هم وجود دارد. در ادامه با این امکانات بیشتر آشنا می شویم!

زوم 1.6 برابر، لنز شیفت و دیجیتال لینک؛ امکانات ایده آل پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 برای نصب آسان تر

زوم 1.6 برابر و قابلیت لنز شیفت

لنز به کار رفته در ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VMW50 از نسبت پرتاب 1.09-1.77:1 و زوم 1.6 برابر بهره می برد و توانایی نمایش تصاویر بزرگ در فواصل نزدیک یا دور نسبت به پرده نمایش را دارد. از این جهت می توان این پروژکتور را هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های بزرگ مورد استفاده قرار دارد و به سایز تصویر بین 30 تا 300 اینچ دست پیدا کرد.

قابلیت لنز شیفت یکی دیگر از امکانات کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 است که تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش را فوق العاده تسریع می کند. لازم به ذکر است که این پروژکتور از قابلیت لنز شیفت به میزان 0 تا 44 درصد در راستای محور عمودی و 20- تا +20 درصد در راستای محور افقی برخوردار است و دست شما را در انتخاب محل نصب دستگاه باز می گذارد.

زوم 1.6 برابر، لنز شیفت و دیجیتال لینک؛ امکانات ایده آل پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 برای نصب آسان تر

پشتیبانی از سیگنال ورودی 4K/30p

رزولوشن طبیعی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMW50 برابر با 1280x800 پیکسل (WXGA) است؛ اما شما محدویتی برای اتصال آن به دستگاه های پخش 4K نخواهید داشت. این پروژکتور از طریق پورت HDMI یا DIGITAL LINK از سیگنال ورودی 4K/30p پشتیبانی می کند و در سیستم های مبتنی بر زیرساخت های 4K کارایی خواهد داشت.

سازگاری با فناوری تک کابل DIGITAL LINK

بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 یک پورت RJ-45 اختصاصی تعبیه شده است که با فناوری DIGITAL LINK سازگاری دارد. دیجیتال لینک امکان انتقال هم زمان سیگنال های ویدئویی، صوتی و کنترلی را از طریق یک کابل LAN ساده فراهم می آورد و شما را از خرید کابل های گران قیمت و متعدد بی نیاز می کند! طول این کابل در هنگام انتقال ویدئوهای Full HD به 150 متر و در هنگام انتقال ویدئوهای 4K به 50 متر هم می تواند برسد! تازه شما می توانید از سوئیچر DIGITAL LINK و Digital Interface Box هم به صورت آپشنال استفاده کنید و چند منبع پخش مختلف را با این روش به پروژکتور متصل کنید. در این حالت سوئیچر همانند یک هاب عمل می کند و با روتینگ دقیق سیگنال های ورودی، امکان اتصال چندین دستگاه را از طریق یک کابل شبکه ساده CAT 5e به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 فراهم می آورد.

زوم 1.6 برابر، لنز شیفت و دیجیتال لینک؛ امکانات ایده آل پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 برای نصب آسان تر

تصحیح عمودی و افقی حالت ذوزنقه ای، تنظیم هندسی تصویر

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMW50 از امکان تصحیح حالت ذوزنقه ای تصویر در هر دو راستای عمودی و افقی (به میزان 35 درجه) برخوردار است. این امکان نصب پروژکتور را حتی در زوایای نامتعارف نسبت به پرده نمایش امکان پذیر کرده است. ضمن اینکه این پروژکتور از قابلیت تنظیم هندسی تصویر و Curved Screen Correction هم بهره می برد و به شما این امکان را می دهد تا محتوای مورد نظرتان را بر روی صفحه نمایش های منحنی به نمایش بگذارید!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 یک دکمه SHUTTER تعبیه شده است که در نمایش تصویر وقفه می اندازد. با استفاده از این دکمه می توانید در جلسات یا کلاس ها بدون نیاز به خاموش کردن پروژکتور، برک تایم ایجاد کنید.

منبع: projectorcentral