بازار پروژکتورهای اداری/ آموزشی در کشور ما تنوع زیادی دارد و شما با یک بررسی کوچک با انبوهی از مدل های مختلف در آن روبرو می شوید! این موضوع بعضاً باعث ایجاد سردرگمی برای کاربران می شود و آنها را از گزینه مطلوبشان دور می کند. از همین جهت در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از مدل های اقتصادی اما کارآمد در این دسته بندی آشنا کنیم: ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380.

این پروژکتور از تمام امکانات لازم برای ارائه محتوا در کلاس های آموزشی و اتاق جلسات برخوردار است. اگر می خواهید با این امکانات آشنا شوید با ما تا انتهای متن همراه باشید!

چرا خرید پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 برای شما کاملاً مقرون به صرفه است؟

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 به لنز شورت ترو (برد کوتاه) مجهز است و به خوبی در فضاهای کوچک قابل استفاده است. شرکت پاناسونیک مشخصات کلیدی این پروژکتور را به صورت زیر خلاصه کرده است:

  • فناوری LCD، روشنایی 3300 لومن، رزولوشن WXGA
  • دوره سرویس 20000 ساعته لامپ در حالت اکو
  • ارائه سایز تصویر 80 اینچ از فاصله فقط 80 سانتی متری
  • سازگاری با اتصال وایرلس (آپشنال)
  • نسبت کنتراست 20000:1

همان طور که مشاهده می کنید، مشخصات فنی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 برای ارائه محتوای آموزشی/ اداری در محیط های استاندارد کاملاً مناسب است. البته فراموش نکنید که این پروژکتور یکی از مدل های اقتصادی موجود در بازار است و کیفیت تصویر معمولی رو به بالا را به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 که در محدوده مدل های میان رده قرار می گیرد، کیفیت تصویر آن راضی کننده است.

چرا خرید پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 برای شما کاملاً مقرون به صرفه است؟

اما موضوعی که در رابطه با این پروژکتور بیشتر جلب توجه می کند، طول عمر عالی لامپ و فیلتر آن است! پاناسونیک در ویدئو پروژکتور مدل PT-TW380 از لامپ متال هالید با توان 230 وات استفاده کرده است. این لامپ در حالت نرمال تا 10000 ساعت و در حالت اکو تا 20000 ساعت به عملکرد خود ادامه می دهد و نیازی به تعویض پیدا نمی کند. همچنین پاناسونیک اعلام کرده است که دوره سرویس فیلتر هوای به کار رفته در این پروژکتور در محیط های استانداردی مانند کلاس درس 10000 ساعت خواهد بود. این ویژگی ها خرید پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 را برای شما به امری مقرون به صرفه تبدیل کرده است! چرا که برای چند سال (متناسب با استفاده روزانه از پروژکتور) مجبور به پرداخت هزینه های جانبی برای خرید لامپ یا فیلتر نخواهید شد.

از دیگر مزایای خرید ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW380، برد کوتاه لنز آن است. در واقع باید این طور گفت که این پروژکتور برای استفاده در اتاق های کوچک و فضاهای محدود طراحی شده و قادر است تا از فاصله ای کوتاه نسبت به پرده نمایش، تصاویری بزرگ را برای شما به ارمغان آورد. به طوری که با نصب آن در فاصله 1 متری نسبت به پرده نمایش، می توانید به سایز تصویر 100 اینچ دست پیدا کنید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای یا کیستون هم بهره مند است و به شما در تنظیم زاویه تصویر کمک می کند.

چرا خرید پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 برای شما کاملاً مقرون به صرفه است؟

برای اتصال دستگاه های دیگر به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 نیز کار آسانی پیش رو خواهید داشت! این پروژکتور دارای دو پورت HDMI، ورودی و خروجی VGA، سریال، شبکه، USB و صدا است و حتی از اتصال وایرلس هم پشتیبانی می کند! برای این منظور باید نسبت به خرید دانگل وای فای پاناسونیک ET-WML100 به شکل جداگانه اقدام نمایید. ضمن اینکه این پروژکتور توانایی تشخیص و نمایش مستقیم فایل از روی فلش مموری را هم دارد و به اسپیکر داخلی 10 وات مجهز شده است. پس بدون نیاز به اتصال آن به کامپیوتر، می توانید محتوای صوتی و تصویری مورد نظرتان را به سادگی نمایش دهید!

در کل می توان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 را یکی از گزینه های اقتصادی اما کارآمد برای محیط های آموزشی/ اداری دانست. اگر به دنبال پروژکتوری هستید که کیفیت تصویر مناسبی داشته باشد و برای چند سال بدون خرج اضافه قابل استفاده باشد، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. برای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW380 با قیمت مناسب می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در این زمینه بهره مند شوید.

منبع: eu.connect.panasonic