برای اینکه در محیط های عمومی بتوانید توجه افراد را به محتوای مورد نظر خود جلب کنید، باید از پروژکتوری استفاده کنید که هم مشخصات فنی رده بالایی داشته باشد و هم بتوان آن را در موقعیت های مختلف نصب کرد. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 دقیقاً از چنین ویژگی هایی بهره می برد و انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کند. این پروژکتور به منبع نور لیزری مجهز است و از شدت روشنایی عالی 8500 لومن (در تمام سطح تصویر) و 8800 لومن (در مرکز تصویر) بهره می برد. همچنین با خرید پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 می توانید محتوای دلخواهتان را با رزولوشن WUXGA به نمایش بگذارید و به سایز تصویر 600 اینچ دست یابید! این ویژگی ها در کنار امکانات نصب حرفه ای باعث شده تا این پروژکتور به یک گزینه مناسب برای استفاده در محیط هایی مانند موزه ها، آسمان نماها، سالن های کنسرت، سالن های سخنرانی و همایش، کلاس های دانشگاهی بزرگ و حتی فضاهای باز تبدیل شود. در ادامه با برخی قابلیت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 در زمینه کیفیت تصویر آشنا خواهید شد.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890

دقت رنگ عالی با بهره گیری از فناوری اختصاصی پاناسونیک Quartet Color Harmonizer

یکی از مهم ترین اهداف پاناسونیک در تولید ویدئو پروژکتور PT-RZ890 دستیابی به تصاویری جذاب و پر زرق و برق بوده است! در همین راستا این شرکت در پروژکتور خود از یک فناوری اختصاصی به نام Quartet Color Harmonizer استفاده کرده است. این فناوری در کنار نسل جدید تکنولوژی DLP باعث شده اند تا بین روشنایی و غلظت رنگ ها تعادل برقرار شود و تصاویر در عین درخشندگی، وضوح بالایی نیز داشته باشند. ضمن اینکه طراحی بخش اپتیکال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 و تکنولوژی چرخ رنگ آن به روز رسانی شده است و به همین دلیل خروجی منبع نور لیزری دستگاه متناسب با نوع رنگ های تصویر بهینه سازی می شود.

فناوری لیزری SOLID SHINE، کیفیت تصویر ایده آل در طولانی مدت

به لطف استفاده از دو ماژول لیزری با دوام در ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ890، دیگر با مشکلات و هزینه های تعویض لامپ مواجه نخواهید شد و می توانید در طولانی مدت از پروژکتور خود استفاده کنید. منبع نور لیزری این پروژکتور تا زمان رسیدن به آخرین ساعت طول عمر خود، به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و هیچ گونه افتی در کیفیت و روشنایی تصاویر آن مشاهده نخواهید کرد. بد نیست بدانید که طول عمر منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 در حالت نرمال 20000 ساعت و در حالت اکو 24000 ساعت اعلام شده است.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890

کنترل داینامیک نور خروجی برای دستیابی به کنتراست بالا

فناوری Dynamic Light Control به طور مستقیم خروجی ماژول های لیزری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 را کنترل می کند تا علاوه بر دستیابی به کنتراست بالا، برق مصرفی دستگاه نیز کاهش پیدا کند. برای این منظور پروژکتور به صورت اتوماتیک فریم به فریم تصاویر را از لحاظ نوع و میزان رنگ ها آنالیز می کند و سپس خروجی منبع نور لیزری را متناسب با اطلاعات به دست آمده بهینه می سازد. به این ترتیب فرقی نمی کند که رنگ های تیره در تصویر غالب باشند یا رنگ های روشن، در هر دو حالت دستگاه بهترین کنتراست ممکن را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که حداکثر کنتراست قابل دستیابی توسط ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ890 برابر با 10000:1 است.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890

توانایی عالی در نمایش تک تک جزئیات

با خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 می توانید مطمئن باشید که حتی کوچکترین جزئیات تصاویر نیز از نگاه مخاطبان شما مخفی نخواهد ماند. برای این منظور این پروژکتور به یک پردازنده اختصاصی به نام Detail Clarity Processor 3 مجهز شده است که وظیفه عمده آن ارتقای وضوح جزئیات است. این پردازنده ابتدا سیگنال ویدئویی ورودی را از طریق چهار باند فرکانسی آنالیز می کند و پس از ترسیم خطوط کلی، به سراغ باز تولید بخش هایی از تصویر می رود که جزئیات بیشتری در آنها به کار رفته است. در نتیجه تصویر نهایی واقع گرایانه تر خواهد بود.

حالت شبیه سازی DICOM

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ890 توانایی شبیه سازی عکس های رادیولوژی و X-Ray را هم دارد و می تواند این گونه عکس ها را با جزئیات کامل و وضوح عالی به نمایش بگذارد. دقت نمایید که قابلیت شبیه سازی DICOM فقط در مراکز آموزشی کاربرد دارد و نباید از آن برای تشخیص های پزشکی استفاده شود.

منبع: panasonic