خرید پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L مصداق بارز ضرب المثل «با یک تیر چند نشان زدن» است! این پروژکتور بدون لنز به بازار عرضه شده است و شما می توانید لنز دلخواه خودتان را در آن مورد استفاده قرار دهید. با توجه به اینکه این پروژکتور از 10 لنز مختلف پشتیبانی می کند، در واقع شما با خرید آن صاحب 10 پروژکتور با مشخصات لنز مختلف خواهید شد! این ویژگی، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L را به یکی از منعطف ترین مدل های بازار برای استفاده در مکان ها و محیط های مختلف تبدیل کرده است.

شما می توانید با خرید لنز اولترا شورت ترو مدل ET-DLE030 یا لنز شورت ترو مدل ET-DLE055، از ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ870L برای نمایش تصاویر در فضاهای محدود (مانند ویترین فروشگاه ها) استفاده کنید. این دو لنز قابلیت زوم ندارند و از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده پروژکتور یا دیوار، تصاویری بزرگ را برای شما به ارمغان می آورند.

نمایش تصویر از تمام زوایا و بر روی انواع سطوح منحنی، برآمده و فرو رفته با پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L

اگر می خواهید تا از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L در محیط های بزرگتر مانند کلاس های آموزشی، موزه ها یا نمایشگاه ها استفاده کنید، می توانید از لنزهای DLE060، DLE085، DLE105، DLE150 یا DLE170 بهره ببرید. این لنزها از میزان زوم متوسط برخوردارند و از لنز شیفت و تصحیح حالت ذوزنقه ای هم پشتیبانی می کنند.

لنزهای مدل DLE250، DLE350 و DLE450 هم برای نمایش تصاویر در سالن های بزرگ و برای تعداد زیادی از مخاطبان کاربرد دارند و امکان نصب ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-RZ870L در فاصله زیاد از پرده نمایش را فراهم می آورند.

پس می توان گفت که معیارهایی مانند فاصله پروژکتور تا پرده نمایش، میزان زوم و سایز تصویر ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ870L به لنزی که در آن استفاده می کنید بستگی دارد. اما این پروژکتور صرف نظر از لنز به کار رفته در آن، دارای قابلیت هایی است که نصب و راه اندازی آن را فوق العاده آسان تر هم می کند! در ادامه این قابلیت ها را به شما معرفی می کنیم.

نمایش تصویر از تمام زوایا و بر روی انواع سطوح منحنی، برآمده و فرو رفته با پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L

چرخش 360 درجه ای، نمایش تصویر در تمام زوایا

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L را می توانید در هر زاویه ای که دوست داشتید، بچرخانید و تصویر آن را در هر جهتی که دوست داشتید به نمایش بگذارید! این پروژکتور از قابلیت چرخش 360 درجه ای بهره می برد و می توان گفت که جایگاه نصب ثابتی ندارد! پس حتی از زوایای نامتعارف هم می توانید تصویر این پروژکتور را بر روی پرده نمایش بیندازید.

قابلیت تنظیم هندسی تصویر و سازگاری با نرم افزار Geometry Manager Pro

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L، قابلیت تنظیم هندسی تصویر است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این پروژکتور برای نمایش تصویر در قاب هایی با اشکال هندسی خاص و نا متعارف استفاده کنید. همچنین این ویژگی امکان نمایش بر روی سطوح منحنی، فرو رفته یا برآمده را به شما می دهد. شرکت پاناسونیک اعلام کرده که با تهیه کیت ارتقای ET-UK20 (به صورت آپشنال)، می توانید از مزایای نرم افزار Geometry Manager Pro هم بهره مند شوید. این نرم افزار تنظیم هندسی تصویر را برای شما آسان تر می کند و امکانات بیشتری را نیز در زمینه تنظیم تصویر در هنگام نمایش با چند پروژکتور (مالتی پروژکتینگ) در اختیار شما قرار می دهد.

نمایش تصویر از تمام زوایا و بر روی انواع سطوح منحنی، برآمده و فرو رفته با پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L

دیجیتال لینک

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L در زمینه اتصال به دستگاه منبع پخش هم امکانات قابل توجهی دارد! یکی از این امکانات، پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK است. این فناوری امکان انتقال سیگنال های صوتی و تصویری از دستگاه منبع پخش به پروژکتور را از طریق یک کابل شبکه ساده فراهم می آورد! طول کابل مورد استفاده شما در این حالت تا 100 متر هم می تواند باشد! به این ترتیب حتی اگر فاصله منبع پخش با پروژکتور زیاد باشد، شما می توانید آنها را با یک کابل شبکه ساده به هم متصل کنید! این ویژگی باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه های شما هم می شود.

سایر پورت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ870L شامل ورودی های SDI، HDMI، DVI-D، RGB 1، RGB 2 و سریال می شود. همچنین این پروژکتور به ورودی و خروجی Remote و LAN (مشترک با دیجیتال لینک) هم مجهز است.

منبع: business.panasonic