ویدئو پروژکتور مدل PT-MZ680 یکی از پروژکتورهای لیزری LCD جدید برند پاناسونیک است که در محیط های آموزشی، تبلیغاتی و سازمانی کارایی دارد. این پروژکتور از شدت روشنایی 6000 لومن و رزولوشن WUXGA پشتیبانی می کند و سایز تصویر حداکثر 400 اینچ را ارائه می دهد. ضمن اینکه این پروژکتور انعطاف پذیری بالایی در نصب دارد و می توان حتی از آن در سیستم های مبتنی بر چند پروژکتور بهره برد و تصاویری فوق العاده بزرگ دست پیدا کرد. در مجموع ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 انتخابی ایده آل برای نمایش در سالن های بزرگ به حساب می آید.

اما یکی از مواردی که ارزش خرید پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 را بالاتر برده است، هزینه های جانبی بسیار پایین آن است. در واقع پاناسونیک در طراحی این پروژکتور بر روی این موضوع تمرکز ویژه ای داشته است و نهایت تلاش خود را برای افزایش طول عمر دستگاه به کار برده است. ضمن اینکه پاناسونیک به مسائل زیست محیطی نیز توجه داشته و حتی بسته بندی اورجینال این پروژکتور را از مواد بازیافتی تهیه کرده است!

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680

مصرف برق کاهش یافته

مصرف برق ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 نسبت به مدل های قبلی تا 20 درصد کاهش پیدا کرده است. این ویژگی به خصوص در سازمان ها و مراکزی که از چند پروژکتور به صورت هم زمان استفاده می کنند اهمیت بالایی دارد و باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه های برق می شود. ضمن اینکه این مورد تأثیرات مخرب بر محیط زیست را هم کاهش می دهد و رد پای کربن را در سازمان شما تا حد امکان از بین می برد!

عملکرد بدون نقص تا 20000 ساعت

دوره سرویس ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ680 حدود 20000 ساعت استفاده اعلام شده است. به عبارت دیگر تا چندین سال می توانید از عملکرد بدون نقص پروژکتور خود با کمترین هزینه بهره مند شوید. یکی از اصلی ترین دلایل طول عمر بالای این پروژکتور، استفاده از منبع نور لیزری به جای لامپ های رایج در آن است. منبع نور لیزری هم دوام بالایی دارد و هم سرویس آن در مقایسه با تعویض لامپ کار آسان تری است. به این ترتیب می توانید زمان کمتری را برای رسیدگی به مسائل جانبی پروژکتور اختصاص دهید و بیشتر بر روی استفاده از قابلیت های آن متمرکز شوید.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680

مجهز به یک فیلتر Eco

فیلتر به کار رفته در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 در واقع یک فیلتر میکرو کات (Micro Cut) است که ذرات گرد و غبار را با اثر الکترو استاتیک جمع آوری می کند. بدنه این پروژکتور نیز به صورت ضد گرد و غبار طراحی شده است. این ویژگی ها در کنار هم باعث شده اند تا فیلتر Eco این پروژکتور حتی در محیط هایی با گرد و غبار بالا دوام زیادی داشته باشد و در مدت زمان طولانی تری به تعویض نیاز پیدا کند. جالب اینجا است که حتی شما می توانید فیلتر ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-MZ680 را بشویید و مجدداً از آن در دستگاه استفاده کنید!

سیستم مدیریت Eco

چنانچه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ680 برای مدتی بدون استفاده باقی بماند و هیچ سیگنال ورودی را تشخیص ندهد، به صورت اتوماتیک در حالت «کم مصرف» قرار می گیرد. همچنین اگر میزان نور اتاق کم باشد، پروژکتور به صورت اتوماتیک میزان روشنایی نور خروجی را کاهش می دهد. این اقدامات منجر به بهینه سازی مصرف انرژی پروژکتور و افزایش طول عمر منبع نور لیزری آن می شود. برای بهره بردن از این امکانات کار بسیار آسانی پیش رو دارید و فقط کافی است تا دکمه سبز رنگ Eco را از روی ریموت کنترل ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680 فشار دهید.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ680

عملکرد فوق العاده کم صدا!

پاناسونیک در طراحی ویدئو پروژکتور PT-MZ680 به فکر آرامش و تمرکز شما هم بوده است! در همین راستا این پروژکتور به یک حالت اختصاصی به نام Quiet Mode مجهز شده است که در این حالت نویز تولید شده توسط آن به مقدار بسیار ناچیز 26 دسی بل می رسد! این میزان نویز عملاً توسط گوش انسان شنیده نمی شود و به همین دلیل این پروژکتور هیچ گونه آلودگی صوتی از خود تولید نمی کند. این ویژگی در کلاس های درسی و جلسات کاری (حضوری و آنلاین) اهمیت زیادی دارد.

منبع: justprojectors