به نمایش تصاویر با سایز بزرگ در محیط های روشن و پر نور نیاز دارید؟! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 برای شما ساخته شده است. سالن همایش و کنفرانس، کلاس های دانشگاهی، رویدادها و نمایشگاه ها، موزه ها، اتاق جلسات، سمینارها و... در تمامی این مکان ها می توانید بر روی تصاویر شفاف و واضح این پروژکتور حساب باز کنید. پاناسونیک با تلفیق فناوری نمایش 3LCD و منبع نور لیزری Solid Shine در این پروژکتور، کیفیت و شفافیت عالی تصاویر آن را تضمین کرده است. در این مقاله مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور PT-MZ670 را به شکلی خلاصه در سه دسته بندی کلی با هم مرور می کنیم. ادامه متن را از دست ندهید.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ670

کیفیت تصویر تحسین برانگیز

* درایو فسفری لیزر SOLID SHINE در کنار موتور اپتیکال 3LCD به تصاویری درخشان و طبیعی منجر می شوند. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 با بهره بردن از این فناوری خلاقانه، حتی جزئیات تصویر را نیز با وضوح کامل ارائه می دهد.

* ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 توانایی دستیابی به روشنایی عالی 6500 لومن را دارد و در عین حال از بدنه ای جمع و جور و سبک بهره می برد. پس با خیال راحت می توانید از آن برای نمایش تصاویر در پر نورترین مکان ها استفاده کنید.

* دستیابی به نسبت کنتراست بی نظیر 3000000:1، یکی دیگر از مزایای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 است. این میزان کنتراست باعث می شود تا میزان خوانایی متن ها تا حد امکان ارتقا یابد و سایه روشن ها طبیعی تر به نظر آیند.

* رزولوشن WUXGA باعث می شود تا تصاویر تولید شده توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 از وضوح بالایی برخوردار باشند. این پروژکتور از فرآیند پردازش تصویر Detail Clarity Processor 4 بهره می برد که به طور اختصاصی بر روی ارتقای وضوح جزئیات تصویر تمرکز دارد.

* ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-MZ670 از فناوری Daylight View Basic برخوردار است و روشنایی تصویر را متناسب با سطح نور محیط بهینه سازی می کند.

* امکان شبیه سازی عکس های رادیولوژی با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 وجود دارد. برای این منظور باید پروژکتور را بر روی حالت DICOM قرار دهید. توجه داشته باشید که این دستگاه برای مصارف پزشکی کاربرد ندارد و این ویژگی باید در مراکز آموزشی استفاده شود.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ670

دوام و طول عمر بالا با بهره بردن از فناوری های ECO

* منبع نور لیزری پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 تا 20000 ساعت بدون نیاز به تعویض به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد.

* در این پروژکتور از پنل LCD و کاور غیر ارگانیک (غیر آلی) استفاده شده است. این ویژگی به محیط زیست آسیب کمتری می رساند و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

* فیلتر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 از قابلیت شستشو و استفاده مجدد برخوردار است و تا 20000 ساعت عمر می کند.

* این پروژکتور به گونه ای طراحی شده که هوا به صورت یک جهته در آن به جریان می افتد. این نوع طراحی از ازدیاد و تجمع گرد و غبار در اطراف بخش اپتیکال دستگاه جلوگیری به عمل می آورد.

* بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 ضد گرد و غبار است و باعث می شود تا فیلتر و بخش ورودی هوای دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشند.

* سیستم مدیریت اکو باعث می شود تا مصرف برق این پروژکتور نسبت به مدل های معمولی بسیار کمتر باشد.

* این پروژکتور در حالت Quiet Mode فقط 28 دسی بل نویز تولید می کند که فوق العاده ناچیز است.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ670

انعطاف پذیری عالی

* ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ670 از فناوری DIGITAL LINK پشتیبانی می کند و می توان سیگنال های ویدئویی Full HD، صوتی و کنترلی را با یک کابل شبکه ساده Cat 5e به طول حداکثر 150 متر به آن منتقل کرد.

* لنز شیفت، زوم و فوکوس این پروژکتور از طریق ریموت کنترل قابل تنظیم است.

* با خرید دانگل وایرلس ET-WM300 به صورت جداگانه می توانید این پروژکتور را به قابلیت اتصال بی سیم مجهز کنید.

* ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 از قابلیت های تصحیح کیستون گوشه ای و تصحیح انحنای تصویر بهره می برد و توانایی نمایش بر روی برآمدگی یا تو رفتگی دیوار را هم دارد!

* با توجه به اینکه این پروژکتور به صورت 360 درجه قابل چرخش است، می توان تصاویر آن را در هر زاویه ای به نمایش درآورد.

منبع: panasonic