اگر به دنبال بالاترین میزان روشنایی، امکانات حرفه ای در نصب و عملکرد بدون نقص در طولانی مدت هستید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این پروژکتور از مشخصاتی مانند شدت روشنایی بی نظیر 10000 لومن، رزولوشن WUXGA و نسبت کنتراست 3000000:1 برخوردار است و از امکاناتی مانند چرخش 360 درجه ای و دیجیتال لینک بهره می برد. همچنین این پروژکتور از 7 لنز زوم مختلف پاناسونیک و نرم افزار Geo Pro پشتیبانی می کند و تقریباً در هر مکانی که شما بخواهید قابل نصب و استفاده است! در کنار این موارد، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL از دوام و طول عمر بالایی هم بهره می برد و می توان در طولانی مدت بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد!

عملکرد با ثبات و پایدار پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL در طولانی مدت با بهره بردن از موتور لیزری سه درایوی!

بی صدا و ساکت، مانند افراد حاضر در سالن!

شرکت پاناسونیک اعلام کرده است که نویز تولید شده توسط ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ10KL در حالت نرمال فقط 35 دسی بل و در حالت QUIET فقط 30 دسی بل است. به این ترتیب این پروژکتور عملاً هیچ صدایی از خود تولید نمی کند و باعث بر هم خوردن تمرکز افراد حاضر در کلاس درس یا سالن های کنفرانس نمی شود! بد نیست بدانید که  این پروژکتور با ابعاد 650x211x440 میلی متر و وزن 22.3 کیلوگرم عرضه شده است که برای استفاده در سالن های همایش و سخنرانی و کلاس های دانشگاهی بزرگ ایده آل است.

20000 ساعت عملکرد بدون نقص

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL می تواند تا 20000 ساعت به نمایش تصاویری با شدت روشنایی بی نظیر 10000 لومن بپردازد! این پروژکتور به منبع نوری لیزری و سیستم خنک سازی بهینه سازی شده مجهز است و برای چند سال به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. همچنین چرخه سرویس فیلتر آن بسیار طولانی است! این موارد هزینه های جانبی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL را به حداقل رسانده اند و عملکرد عالی آن را در طولانی مدت تضمین کرده اند!

عملکرد با ثبات و پایدار پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL در طولانی مدت با بهره بردن از موتور لیزری سه درایوی!

موتور لیزری سه درایوی!

پاناسونیک در ویدئو پروژکتور PT-MZ10KL دست به یک ابتکار جالب زده است و در این دستگاه از موتور لیزری سه درایوی یا سه محرکه استفاده کرده است. این ویژگی امکان استفاده از پروژکتور MZ10KL را برای نمایش بدون وقفه و مداوم تصاویر فراهم آورده است! به این ترتیب شما می توانید با خیال راحت این پروژکتور را به صورت 24 ساعته روشن بگذارید. اگر در این شرایط یکی از درایوهای لیزری پروژکتور به مشکل بخورد و از کار بیفتد، پروژکتور به عملکرد خود با دو درایو دیگر (و روشنایی دو سوم حالت نرمال) ادامه می دهد و نمایش تصاویر آن با وقفه مواجه نمی شود.

همچنین شما می توانید علاوه بر دستگاه پخش اصلی، یک دستگاه دیگر را نیز به عنوان منبع پخش بک آپ به ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ10KL متصل کنید. در این حالت اگر دستگاه پخش اصلی از کار بیفتد یا کابل رابط آن به مشکل بخورد، پروژکتور به صورت اتوماتیک به سیگنال ورودی از دستگاه بک آپ سوئیچ می کند. به این ترتیب نمایش تصاویر با وقفه مواجه نخواهد شد. این امکانات به خصوص در همایش ها و نمایشگاه هایی که ارائه تصاویر به صورت بدون وقفه در آنها اهمیت زیادی دارد، اهمیت ویژه ای پیدا می کنند!

عملکرد با ثبات و پایدار پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL در طولانی مدت با بهره بردن از موتور لیزری سه درایوی!

پورت های متنوع

در پایان بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL از اتصال به انواع دستگاه های پخش پشتیبانی می کند و برای این منظور به پورت های متنوعی مجهز شده است. این پورت ها شامل ورودی های SDI (از نوع BNC)، DVI-D و RGB می شود. همچنین این پروژکتور به یک ورودی HDMI مجهز است که از فناوری های Deep Color و HDCP 2.2 پشتیبانی می کند. این پورت از سیگنال ورودی 4K/60p هم پشتیبانی می کند و امکان اتصال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL به دستگاه های 4K را فراهم می آورد. دیگر پورت های این پروژکتور شامل LAN، دیجیتال لینک، سریال و پورت های کنترلی ریموت می شود.

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد ارزش خرید پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL را فوق العاده بالا برده اند و عملکرد ایده آل آن را برای چند سال تضمین کرده اند! به طوری که شما حتی برای سرویس منبع نوری و فیلتر آن نیز برای مدتی طولانی به زحمت نخواهید افتاد! با توجه به این مشخصات قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ10KL را می توان کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

منبع: business.panasonic