ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 با وزن فقط 2.9 کیلوگرم و ابعاد جمع و جور خود، کیفیت تصویر بسیار مناسبی را ارائه می دهد و می توان بر روی آن برای ارائه مطالب در کلاس درس یا یک جلسه مهم کاری حساب باز کرد. این پروژکتور از فناوری نمایش 3LCD بهره می برد و مشخصات فنی آن شامل روشنایی 3800 لومن، کنتراست 20000:1 و رزولوشن XGA می شود.

اما نکته ای که کمتر در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 مورد توجه قرار می گیرد این است که این پروژکتور از اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها پشتیبانی می کند! پس بدون نیاز به کابل می توانید گوشی، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های مورد نظرتان را به آن متصل کنید و محتوای مورد نظرتان را به ساده ترین شکل به نمایش بگذارید.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386

برای این منظور باید نسبت به خرید دانگل وایرلس پاناسونیک ET-WML100 اقدام کنید و سپس آن را به پورت USB موجود در پنل پشتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 متصل نمایید. پس از آن پروژکتور شما به صورت وایرلس به کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی و تبلت اندرویدی، آیفون، آیپد و سایر دستگاه ها متصل می شود!

اگر قصد دارید تا فایل های موجود بر روی یک کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی را به صورت وایرلس با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB386 نمایش دهید، باید بر روی سیستم خود نرم افزار Presenter Light را نصب کنید. این نرم افزار از انواع فایل ها شامل عکس، ویدئو، PDF و پاورپوینت پشتیبانی می کند و امکان اتصال وایرلس حداکثر 4 دستگاه ویندوزی مختلف به پروژکتور را فراهم می آورد.

اما اگر می خواهید تا گوشی و تبلت اندرویدی یا iOS خود را به صورت وایرلس به ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-LB386 متصل کنید، باید اپلیکیشن VueMagic Pro را بر روی آنها نصب نمایید. این اپلیکیشن از فایل های عکس و PDF پشتیبانی می کند و با آن می توانید حداکثر 4 مختلف را به ویدئو پروژکتور PT-LB386 اتصال دهید.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386

عملکرد Memory Viewer

اگر بنا به هر دلیلی به خرید دانگل وای فای پاناسونیک ET-WML100 تمایلی ندارید، باز هم می توانید بدون نیاز به کابل محتوای مورد نظرتان را با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 بر روی پرده نمایش به اشتراک بگذارید! برای این منظور فقط کافی است تا فلش مموری حاوی مطالب را به پورت USB پروژکتور متصل کنید و فایل دلخواهتان را نمایش دهید! این پروژکتور توانایی نمایش مستقیم فایل های عکس (با فرمت JPEG و BMP)، متنی و PDF از روی فلش مموری را دارد و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر قابل استفاده خواهد بود.

مجهز به 2 پورت HDMI

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 به مجموعه ای از پورت های کاربردی مجهز است و از اتصال با سیم نیز به خوبی پشتیبانی می کند. در میان پورت های پنل پشتی این پروژکتور، 2 درگاه HDMI دیده می شود که امکان اتصال هم زمان دو منبع پخش دیجیتال را به شما می دهد. در این حالت برای اینکه محتوای موجود بر روی سیستم های مختلف را نمایش دهید، به راحتی می توانید بدون نیاز به جدا کردن کابل از دستگاه، بین آنها سوییچ کنید!

دیگر پورت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 شامل دو ورودی کامپیوتر (از نوع D-Sub 15pin)، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا، LAN، سریال و USB-A می شود.

بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386

سایر ویژگی ها

در پایان بد نیست به سایر ویژگی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB386 که کمتر مورد توجه قرار می گیرند، نگاهی بیندازیم. این ویژگی ها به صورت زیر خلاصه بندی شده اند:

•    فناوری Daylight View Lite: تصویر را متناسب با سطح نور محیطی بهینه سازی می کند.
•    اسپیکر داخلی 10 وات: شما را از اتصال به اسپیکرهای خارجی برای پخش صدا بی نیاز می کند.
•    قابلیت Curved Screen Correction: امکان نمایش محتوا بر روی سطوح خمیده و منحنی را فراهم می آورد.
•    لوگوی ابتدای سفارشی: می توانید لوگوی شرکت خود را در هنگام بوت شدن دستگاه نمایش دهید.
•    حالت Blackboard: رنگ ها را به گونه ای تصحیح می کند تا امکان نمایش بر روی پرده نمایش و سطوح رنگی ایجاد شود.
•    عملکرد کم صدا: این دستگاه در حالت نرمال 38 دسی بل و در حالت Quiet تنها 30 دسی بل نویز تولید می کند.

منبع: projector