کسانی که نسبت به خرید پروژکتورهای معمولی و نامعتبر اقدام کرده اند، اغلب خیلی زود مجبور به تعویض لامپ آنها می شوند. به طور کلی یکی از مواردی که حتماً در هنگام خرید پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، طول عمر لامپ آن است. اگر دستگاه مورد استفاده شما از امکانات لازم در این زمینه برخوردار نباشد، هزینه های نگهداری از آن برایتان بالا می رود و مشکلات زیادی برایتان ایجاد می شود. برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 را پیشنهاد می کنیم! این پروژکتور برای چند سال نیازی به تعویض لامپ پیدا نمی کند و خرید آن برای شما کاملاً به صرفه خواهد بود!

خرید پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 از هر لحاظ برای شما به صرفه است!

مطابق با اطلاعاتی که از جانب پاناسونیک ارائه شده، لامپ به کار رفته در ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB386 در حالت نرمال دارای طول عمر 10000 ساعت و در حالت اکو دارای طول عمر 20000 ساعت است! این میزان طول عمر لامپ برای یک پروژکتور آموزشی/ اداری فوق العاده است و شما را از صرف هزینه های جانبی تا مدت ها نجات می دهد! بیایید با هم یک محاسبه ای انجام دهیم! اگر شما روزی 8 ساعت از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 در حالت اکو برای ارائه مطالب استفاده کنید، لامپ آن تا حدود 7 سال دوام خواهد آورد! پس بر روی این پروژکتور برای استفاده طولانی مدت حساب باز کنید!

فیلتر هوای ویدئو پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-LB386 نیز دوره سرویس طولانی مدتی دارد. به طور دقیق تر باید بگوییم که فیلتر هوای این دستگاه در حالت نرمال تا 5000 ساعت، در حالت اکو تا 6000 ساعت و در حالت عملکرد بی صدا تا 10000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت! البته توجه داشته باشید که طول عمر فیلتر با شرایط محیطی محل مورد استفاده از پروژکتور رابطه مستقیم دارد و اگر میزان گرد و غبار در محیط بالاتر از حد نرمال باشد، طبعاً این میزان کاهش پیدا خواهد کرد. به هر حال، در محیط های استانداردی مانند کلاس درس یا اتاق جلسه ادارات و شرکت ها فیلتر ویدئو پروژکتور PT-LB386 برای مدتی طولانی دوام می آورد.

خرید پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 از هر لحاظ برای شما به صرفه است!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که جایگاه لامپ پروژکتور خانگی پاناسونیک PT-LB386 بر روی پنل بالایی و دریچه فیلتر آن بر روی پنل کناری دستگاه تعبیه شده اند و دسترسی به آنها بسیار آسان است. در واقع شما می توانید در همان حالتی که پروژکتور بر روی سقف نصب است، لامپ و فیلتر آن را تعویض کنید. به این ترتیب تنظیمات نصب دستگاه به هم نمی خورد. این ویژگی ها که باعث شده اند تا قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 کاملاً مناسب و مقرون به صرفه باشد!

بد نیست حالا که صحبت از نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور خانگی ارزان پاناسونیک PT-LB386 به میان آمد خاطر نشان کنیم که این دستگاه هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده است و سایز تصویر خروجی آن بین 30 تا 300 اینچ تنظیم می شود. لنز به کار رفته در این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.48-1.78:1 برخوردار است و شما می توانید تصویر آن را تا 1.2 برابر به صورت دستی زوم کنید. این دستگاه توانایی تصحیح حالت ذوزنقه ای تصویر در راستای محورهای عمودی (اتوماتیک) و افقی (دستی) را هم دارد و به شما اجازه می دهد تا آن را در زاویه دلخواهتان نسبت به پرده پروژکتور نصب کنید. با توجه به این مشخصات مشکلی برای نصب و استفاده از آن در مکان های مختلف نخواهید داشت.

خرید پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 از هر لحاظ برای شما به صرفه است!

در پایان لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 از فناوری نمایش 3LCD بهره می برد و شدت روشنایی آن حداکثر 3800 لومن خواهد بود. همچنین از رزولوشن XGA و نسبت کنتراست 20000:1 برخوردار است. این مشخصات کیفیت تصویر مطلوب این پروژکتور را تضمین می کنند. به خصوص متن ها و نمودارها در اتاق های روشن و پرنور توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 با وضوح قابل توجهی بر روی پرده نمایش قابل مشاهده خواهند بود. این دستگاه نویز کمی نیز از خود تولید می کند و باعث بر هم خوردن تمرکز افراد حاضر در جلسه یا کلاس درس نمی شود.

چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB386 را دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید!

منبع: eu.connect.panasonic