ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRQ50 یکی از مدل های DLP تک چیپ موجود در بازار است که از رزولوشن 4K و شدت روشنایی 5200 لومن پشتیبانی می کند. این پروژکتور موارد استفاده متنوعی دارد و تقریباً در هر جایی که در آنها به تصاویر روشن و درخشان نیاز است، کاربرد دارد. بر همین اساس شما می توانید از این پروژکتور در سالن های کنسرت، موزه ها، نمایشگاه ها، محیط های تبلیغاتی و حتی سالن های کنفرانس و کلاس های دانشگاهی استفاده کنید. ویدئو پروژکتور 4K پاناسونیک PT-FRQ50 تصاویری دقیق همراه با جزئیات کامل را به ارمغان می آورد و باعث می شود تا نگاه هر بیننده ای به محتوای مورد نظر شما جلب شود. در ادامه می توانید با مشخصات این پروژکتور رده بالا بیشتر آشنا شوید.

پروژکتور 4K پاناسونیک PT-FRQ50

براساس اطلاعات ارائه شده از جانب پاناسونیک، مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور PT-FRQ50 را می توان در سه دسته بندی کلی به صورت زیر جای داد:

1. ارائه تصاویر دقیق و واضح 4K

پاناسونیک در ویدئو پروژکتور PT-FRQ50 از تکنولوژی Quad Pixel Drive (درایو پیکسل چهارگانه) استفاده کرده است که باعث ارائه تصاویری دقیق و کاملاً شارپ با وضوح 4K می شود. این پروژکتور توانایی نمایش محتوای 1080p با نرخ نوسازی تصویر عالی 240 هرتز را هم دارد و در این حالت از زمان تأخیر کمتر از 8 میلی ثانیه پشتیبانی می کند. به این ترتیب جزئیات تصویر حتی در صحنه های سریع و پرتحرک هم وضوح خود را از دست نمی دهند. فقط توجه داشته باشید که برای دستیابی به این مشخصات، ابزارهای مربوط به تنظیم هندسی تصویر (Geometric Tools) باید غیر فعال باشند.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-FRQ50 از فناوری Rich Color Enhancer نیز بهره می برد و رنگ هایی دقیق همراه با عمق بالا را به نمایش می گذارد. این ویژگی به خصوص در محیط هایی مانند گالری ها، نمایشگاه ها و موزه ها برای به نمایش گذاشتن آثار هنری کارایی بالایی دارد. در مجموع این پروژکتور یک تجربه بصری ناب و دقیق را برای شما و مخاطبانتان به ارمغان می آورد.

پروژکتور 4K پاناسونیک PT-FRQ50

2. انعطاف پذیری، سهولت در استفاده و ادغام پذیری عالی

پشتیبانی از قابلیت لنز شیفت عمودی و افقی در محدوده وسیع و زوم 2.0 برابری باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-FRQ50 در هنگام نصب انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. این پروژکتور به دو پورت ورودی HDMI با قابلیت پذیرش سیگنال های کنترلی CEC و یک پورت DIGITAL LINK مجهز است و به خوبی با اکوسیستم های مختلف ادغام می شود. بهره بردن از قابلیت Free Grid هم به شما این امکان را می دهد تا قاب تصویر را متناسب با نیاز خود بر روی سطح نمایش تنظیم کنید.

3. دوام و طول عمر بالا به همراه هزینه های جانبی پایین

سیستم خنک سازی مبتنی بر هیت پایپ باعث می شود تا دمای منبع نور لیزری و بخش اپتیکال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRQ50 همواره در حد استاندارد باقی بماند. در واقع در این پروژکتور خبری از فیلترهای رایج نیست. این نوع طراحی قطعات داخلی سبب شده اند تا دوره سرویس این پروژکتور به حداقل 20000 ساعت ارتقا پیدا کند که معادل با بیش از 5 سال استفاده از دستگاه است. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRQ50 با نرم افزار Multi Monitoring & Contral سازگاری دارد و شما می توانید وضعیت عملکرد آن را در تمام طول مدت زیر نظر داشته باشید. در این حالت با فعال کردن قابلیت Early Warning به صورت آپشنال، می توانید از مشکلات سخت افزاری دستگاه مطلع شوید و پیش از آنکه عملکرد پروژکتور به صورت کامل متوقف شود، نسبت به رفع ایرادات پیش آمده اقدام نمایید.

پروژکتور 4K پاناسونیک PT-FRQ50

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FRQ50 به موتور لیزری چند محرکه مجهز است و کارایی بالایی برای نمایش بدون وقفه تصویر دارد. در این شرایط اگر یکی از دیودهای لیزری بنا به هر دلیلی از مدار خارج شود، سایر دیودها به عملکرد خود ادامه می دهند و نمایش تصویر با وقفه مواجه نمی شود. لازم به ذکر است که در ویدئو پروژکتور Panasonic PT-FRQ50 از فناوری SOLID SHINE Laser هم استفاده شده که علاوه بر ارتقای کیفیت تصویر، بر روی ارتقای ثبات عملکرد دستگاه نیز مؤثر بوده است. پس با خیال راحت می توانید این پروژکتور را در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته روشن بگذارید و از آن به صورت 24/7 برای نمایش تصاویر دلخواهتان به مخاطبان استفاده کنید.

منبع: panasonic