پاناسونیک در چند سال اخیر سطح پروژکتورهای تک چیپ DLP را چندین پله ارتقا داده است و مدل هایی رده بالا و پیشرفته را راهی این بازار کرده است. ویدئو پروژکتور مدل PT-DZ870 یکی از بهترین مثال ها برای دستاوردهای پاناسونیک در این زمینه به شمار می آید. این پروژکتور از ویژگی های مدل های پرچم دار 3 چیپ DLP بهره می برد و به قابلیت Dynamic RGB Booster مجهز است. این فناوری کیفیت و دقت رنگ های تصویر را چندین سطح بالاتر می برد و به طبیعی تر شدن تصویر کمک می کند. لازم به ذکر است که بخش اپتیکال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 ضد گرد و غبار است و به همین دلیل با خیال راحت می توان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد. به طور کلی این پروژکتور برای نمایش تصاویر در مکان های عمومی، موزه ها، نمایشگاه ها و محیط های تبلیغاتی از بهترین انتخاب ها است.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870

دستیابی به تصاویر طبیعی با بالاترین روشنایی

کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند! این پروژکتور از شدت روشنایی عالی 8500 لومن برخوردار است و حتی در پرنور ترین محیط ها نیز از درخشندگی تصاویر آن کاسته نمی شود. همچنین این پروژکتور توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن WUXGA (1920x1200) را دارد و با ارائه تصاویری واضح، توجه افراد را به تصاویر مورد نظر شما جلب می کند. اما همان طور که اشاره کردیم، شرکت پاناسونیک در ویدئو پروژکتور PT-DZ870 از یک فناوری اختصاصی به نام Dynamic RGB Booster استفاده کرده است. این فناوری باعث می شود تا شفافیت و دقت رنگ ها متناسب با نوع محتوا و سطح نور محیط به صورت داینامیک بهینه سازی شود. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که در تمام لحظات، بهترین کیفیت تصویر توسط این ویدئو پروژکتور در حال نمایش است.

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ870 به یک پردازنده اختصاصی به نام Detail Clarity Processor 3 هم مجهز است که به طور کامل بر روی ارتقای وضوح جزئیات تصویر تمرکز دارد. عملکرد این پردازنده به گونه ای است که بیننده می تواند حتی تارهای مو یا چروک پوست کاراکترهای موجود در تصویر را نیز با وضوح بالا ببیند! در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 کیفیت تصویر آن تمام رضایت شما را جلب خواهد کرد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870

قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی 3D

دوست دارید تا مخاطبان هدف خود را تا جایی که امکان دارد تحت تأثیر قرار دهید؟! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد! این پروژکتور با انواع دستگاه های پخش 3D سازگار است و توانایی نمایش این تصاویر را با نرخ های 100، 120 و 144 هرتز دارد.

امکانات نصب حرفه ای

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-DZ870 به مجموعه ای از امکانات حرفه ای برای نصب و راه اندازی مجهز است و می توان آن را تقریباً در هر مکانی مورد استفاده قرار داد! به عنوان مثال این پروژکتور از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و توانایی نمایش تصویر در هر زاویه ای را دارد. حتی می توانید از آن برای نمایش بر روی سقف یا کف اتاق استفاده کنید. همچنین این پروژکتور به قابلیت لنز شیفت در هر دو راستای افقی (10 درصد) و عمودی (50 درصد) مجهز است. از دیگر امکانات ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 در این زمینه می توان به امکان Geometric Adjustment یا «تنظیم هندسی» اشاره کرد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا تصاویر را بر روی صفحه نمایش های منحنی یا دارای شکل های نامتعارف به نمایش بگذارید! به عبارت دیگر، توانایی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 فقط به پرده نمایش های معمولی و سطوح تخت محدود نمی شود و می توانید از آن برای نمایش تصویر بر روی فرو رفتگی یا برآمدگی دیوار هم استفاده کنید!

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 برای شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های رادیولوژی هم کاربرد دارد. البته توجه داشته باشید که این پروژکتور یک ابزار پزشکی نیست و نباید از آن برای تشخیص های درمانی استفاده شود؛ در عوض می توان از این ویژگی در مراکز آموزشی پزشکی استفاده کنید.

منبع: rebeam