پاناسونیک سرانجام از تلویزیون های اولد سری MZ2500 خود در ژاپن رونمایی کرده است. این تلویزیون ها برای مصارف سرگرمی خانگی طراحی شده اند و جزء مدل های پرچم دار به حساب می آیند. پاناسونیک در این تلویزیون از یک سری تکنولوژی های رده بالا استفاده کرده است که از میان آنها می توان به پنل های میکرو لنز OLED و پردازنده پیشرته HCX Pro (قدرت گرفته از هوش مصنوعی) اشاره کرد. در ادامه با مشخصات تلویزیون پاناسونیک MZ2500 بیشتر آشنا می شوید.

بررسی تلویزیون های اولد جدید پاناسونیک

بهره گیری از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت تصویر

چیزی که تلویزیون های سری MZ2500 را متمایز می کند، ادغام تکنولوژی میکرو لنز با پنل های اولد آن است. این تکنولوژی پیشرفته به تلویزیون این امکان را می دهد تا کیفیت تصویر و صدا را متناسب با نوع محتوای در حال نمایش بهینه سازی کند. این تلویزیون با بهره بردن از پردازنده هوش مصنوعی HCX Pro، کیفیت تصویر و صدای بی نظیری را ارائه می دهد و تجربه زندگی در دنیای تصویر را برای بینندگان به ارمغان می آورد.

به منظور دستیابی به بهترین کیفیت صدا، پاناسونیک اسپیکرهای تلویزیون های MZ2500 را در قسمت های بالا و کناره بدنه دستگاه تعبیه کرده است. این نوع طراحی باعث ارائه صدای سه بعدی و 360 درجه می شود. مدل 65 اینچی در این سری توانایی ارائه صدای 160 وات را دارد و نیاز کاربر به هرگونه اسپیکر خارجی را از بین می برد. مدل 55 اینچ در این سری نیز خروجی صدای 150 وات را ارائه می دهد. با توجه به این قدرت صدا، کاربران می توانند خود را به طور کامل در دنیای فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی و بازی ها احساس کنند.

بررسی تلویزیون های اولد جدید پاناسونیک

تلویزیون های پاناسونیک MZ2500 به پنل 4K Master HDR OLED مجهزند و از لحاظ کیفیت تصویر حرف اول را بازار می زنند. این پنل روشنایی فوق العاده ای را ارائه می دهد و رنگ ها را به طبیعی ترین شکل ممکن به نمایش می گذارد. تعهد پاناسونیک به باز تولید حرفه ای تصاویر در طراحی این تلویزیون ها کاملاً مشهود است؛ جایی که این دستگاه در هنگام تعویض تصاویر رنگی به طیف رنگ مشکی، بهترین عملکرد را ارائه می دهد و از ایجاد هر گونه مات شدگی تصویر جلوگیری می کند. پاناسونیک ادعا کرده است که هر یک از پنل های OLED به کار رفته در تلویزیون های MZ2500 در طول تولید تحت اندازه گیری های دقیق قرار گرفته اند و دقت رنگ های تولید شده توسط آنها به صورت موردی و تک به تک بررسی شده است.

قلب تپنده تلویزیون های پاناسونیک MZ2500 را پردازنده قدرتمند HCX Pro تشکیل می دهد که پای فناوری هوش مصنوعی را به بحث آنالیز تصویر باز کرده است! این پردازنده که با مشارکت نزدیک پاناسونیک با هالیوود طراحی شده، کیفیت رنگ و طرح تصویر را به صورت فریم به فریم آنالیز می کند و یک کیفیت سینمایی ناب را ارائه می دهد.

علاقه مندان به گیم نیز شیفته تلویزیون پاناسونیک MZ2500 خواهند شد! این دستگاه بنا بر ادعای پاناسونیک، از کمترین زمان تأخیر ورودی در میان تمام مدل های بازار برخوردار است. همچنین این تلویزیون به یک پورت HDMI 2.1 مجهز است که از انواع تکنولوژی های گیمینگ (شامل VRR، انویدیا جی سینک، انویدیا SP، VRF و AMD FreeSync Premium) پشتیبانی می کنند. به این ترتیب شما می توانید با تلویزیون پاناسونیک MZ2500 به کیفیت تصویر 4K 120Hz دست پیدا کنید و نسل جدید کنسول های بازی (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S) را به آن متصل نمایید.

بررسی تلویزیون های اولد جدید پاناسونیک

در زمینه قابلیت های HDR باید گفت که تلویزیون MZ2500 از فرمت های متفاوتی مانند دالبی ویژن IQ، دالبی ویژن، حالت فیلمساز (Filmmaker Mode) و HLG پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه از فناوری تطبیق پذیر HDR10+ بهره می برد و کیفیت تصویر را متناسب با شرایط نور محیط بهینه می کند. به این ترتیب در هر ساعتی از طول شبانه روز، به بهترین کیفیت تصویر آن دسترسی خواهید داشت.

تلویزیون پاناسونیک MZ2500 از اتصال دوگانه بلوتوث پشتیبانی می کند و می تواند به صورت همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شود. ضمن اینکه این سیستم هوشمند با دستیار صوتی الکسا سازگار است.

عرضه تلویزیون های پاناسونیک MZ2500 می تواند تحولی در دنیای OLED TV ایجاد کند! اگر می خواهید خودتان را در دنیای هیجان انگیز تصاویر و صداها غرق کنید، این تلویزیون با تکنولوژی های پیشرفته خود شما را به آرزویتان می رساند!

منبع: gizmochina