برند شناخته شده و نام آشنای پاناسونیک به تازگی از تلویزیون 4K جدید خود با مدل MX700E رونمایی کرده است. این تلویزیون به تازگی در برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان در دسترس قرار گرفته است و به صورت پیش فرض از گوگل تی وی پشتیبانی می کند. به این ترتیب امکان نصب انواع اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی استور بر روی آن وجود دارد. همچنین تلویزیون پاناسونیک MX700E 4K TV از فناوری کروم کست و دستیار صوتی Google Assistant بهره می برد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با ما همراه باشید.

مشخصات تلویزیون 4K LCD پاناسونیک MX700E

تلویزیون پاناسونیک MX700E در چهار سایز مختلف شامل 43، 50، 55 و 65 اینچ در بازار کشورهای اروپایی توزیع شده است. این گجت از فناوری اختصاصی پاناسونیک به نام 4K Color Engine بهره می برد و کیفیت تصویر را ارتقا می دهد. به این ترتیب اگر سیگنال های ورودی به این تلویزیون از وضوح کمتر از 4K برخوردار باشند، رزولوشن آنها به صورت اتوماتیک بهبود پیدا خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های تلویزیون ال سی دی پاناسونیک MX700E می توان به پشتیبانی از حالت های نمایش Filmmaker Mode و Sports Mode اشاره کرد. با قرار دادن تلویزیون در این حالت ها، تنظیمات تصویر به صورت اتوماتیک به گونه ای تغییر پیدا می کنند که از تماشای فیلم های سینمایی و مسابقات ورزشی لذت بیشتری ببرید. این گجت با فناوری های دالبی ویژن و HDR10 نیز سازگاری دارد و رنگ هایی طبیعی و شاداب را ارائه می دهد.

با اینکه پاناسونیک عنوان کرده است که تلویزیون جدید MX700E کنتراست و روشنایی بالایی دارد، اما اطلاعاتی در مورد مقادیر این معیارها منتشر نشده است. همچنین این شرکت هنوز نرخ نوسازی تصویر این گجت را اعلام نکرده است.

مجهز بودن به Google TV یکی از بزرگترین مزیت های خرید تلویزیون LCD پاناسونیک مدل MX700E است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا محتوای دلخواهتان را از اپلیکیشن های مختلف بر روی آن استریم کنید و از قابلیت گوگل کروم کست بهره مند شوید. با بهره بردن از کروم کست، می توانید ویدئوهای مورد نظرتان را از دستگاه های موبایل به این تلویزیون انتقال داده و آنها را به صورت وایرلس نمایش دهید.

مشخصات تلویزیون 4K LCD پاناسونیک MX700E

تلویزیون پاناسونیک MX700E دارای حالت اختصاصی Game Mode است. در این حالت زمان تأخیر ورودی به حداقل میزان ممکن می رسد و فناوری های ALLM و VRR فعال می شود. شما می توانید این تلویزیون را از طریق پورت HDMI 2.1 به نسل جدید کنسول های بازی متصل کنید و از عملکرد گیمینگ ایده آل آن بهره مند شوید. از دیگر امکانات این تلویزیون جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    مجهز به اسپیکرهای داخلی (مشخصات تکمیلی در مورد سیستم صوتی این دستگاه اعلام نشده است)
•    امکان دسترسی به سرویس Twitch از طریق گوگل پلی
•    سازگاری با دستیار صوتی Google Assistant
•    طراحی بدون قاب

مشخصات تلویزیون 4K LCD پاناسونیک MX700E

قیمت تلویزیون پاناسونیک سری MX700E در سایزهای مختلف به صورت زیر اعلام شده است:

-    نسخه 43 اینچ با مدل TX-43MX700E: 653 دلار
-    نسخه 50 اینچ با مدل TX-50MX700E: 816 دلار
-    نسخه 55 اینچ با مدل TX-55MX700E: 870 دلار
-    نسخه 65 اینچ با مدل TX-65MX700E: 1088 دلار

منبع: notebookcheck