برند Panasonic از هدفون بی سیم AZ40M2 خود تحت زیر برند Technics در چین رونمایی کرده است. این گجت جدید از کدک LDAC و قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می کند و کیفیت صدای بی نظیری را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که این هدفون با نام کامل Technics AZ40M2 TWS نیز در بازار شناخته می شود و در رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای عرضه شده است. در ادامه با مشخصات این محصول بیشتر آشنا می شویم.

رونمایی پاناسونیک از هدفون بی سیم AZ40M2

ایربادز AZ40M2 از فناوری رمزگشایی صوتی LC3 نیز پشتیبانی می کند و کیفیت مکالمه را در محیط هایی که سیگنال های مخابراتی در آنها ضعیف است، ارتقا می دهد. شما می توانید چند دستگاه پخش ورودی را به صورت هم زمان از طریق بلوتوث به این گجت متصل و خیلی سریع بین آنها سوییچ کنید. این مدل از هدست پاناسونیک طراحی ارگونومیکی دارد و به شکلی محکم و ثابت درون گوش قرار می گیرد. به عبارت دیگر در اثر تحرک های سریع، هدست از گوش شما خارج نمی شود. این ویژگی باعث شده تا هدفون وایرلس پاناسونیک AZ40M2 در هنگام تمرین و دویدن کارایی مناسبی داشته باشد.

هدفون بی سیم پاناسونیک AZ40M2 از قابلیت حذف نویز فعال هم بهره می برد و سروصداهای محیطی را به حداقل میزان ممکن می رساند. این گجت دارای اپلیکیشن موبایل Technics Audio Connect نیز هست که از طریق آن می توانید تنظیمات پخش صدا را به دلخواه خود تنظیم کنید. همچنین اگر هدفون شما گم شد، این اپلیکیشن به شما در پیدا کردن آن کمک می کند.

رونمایی پاناسونیک از هدفون بی سیم AZ40M2

به طور کلی ایربادز پاناسونیک AZ40M2 در مقایسه با نسل قبلی خود، مدل AZ40، در برخی زمینه ها ارتقا پیدا کرده است. به عنوان مثال مدل AZ40 فاقد ANC (حذف نویز فعال) است. قابلیت ANC باعث می شود تا تمرکز بیشتری بر روی موزیک در حال پخش داشته باشید و سروصداهای موجود در محیط کیفیت صدا را برایتان کاهش ندهد. برای این منظور هدفون بی سیم AZ40M2 به یک میکروفون با کیفیت و نرم افزار دیجیتالی مجهز شده است.

رونمایی پاناسونیک از هدفون بی سیم AZ40M2

ایربادز Technics AZ40M2 به صورت تک گوشی هم قابل استفاده است و انعطاف پذیری بالایی در این زمینه دارد. از دیگر ویژگی های قابل توجه این هدفون می توان به ارائه صدای محیطی در حالت های Natural و Attention اشاره کرد. این حالت ها کیفیت صدای هدفون را در شرایط مختلف محیطی ارتقا می دهند. در نهایت باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که طول عمر باتری این ایربادز در کنار کیس شارژر به 24 ساعت می رسد. پس در صورت استفاده مداوم و بدون وقفه از هدفون بی سیم پاناسونیک AZ40M2 به ازای هر 24 ساعت، فقط یک بار به شارژ کردن آن نیاز پیدا خواهید کرد.

هدفون وایرلس پاناسونیک Technics AZ40M2 در حال حاضر با قیمت حدود 139 دلار از طریق پلتفرم خرده فروشیJD.com در چین در دسترس قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که این محصول جدید توزیع جهانی نیز خواهد داشت یا عرضه آن فقط به کشور چین محدود خواهد بود. اطلاعات تکمیلی در این زمینه را می توانید از طریق وب سایت رسمی Technics دنبال کنید.

منبع: gizmochina