اپتما یکی از نام های شناخته شده و معتبر در صنعت تولید ویدئو پروژکتور است و هر ساله تعداد زیادی از محصولات این شرکت در سرتاسر دنیا به فروش می رسد. این برند در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد و مدل های متنوعی از ویدئو پروژکتورهای ساخت اپتما در بازارهای ایران یافت می شود. ویدئو پروژکتور مدل X371 یکی از همین دستگاه های محبوب برند اپتما است که به طور اختصاصی برای نمایش محتوا در کلاس های درسی و جلسات کاری طراحی شده است. اما دلیل محبوبیت این پروژکتور در میان کاربران چیست؟! در این مقاله قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید و ادامه متن را از دست ندهید!

رنگ های شگفت انگیز با ویدئو پروژکتور اپتما X371!

چیزی که در هنگام ارائه محتوا در یک جلسه یا کلاس بالاترین میزان اهمیت را دارد، کیفیت تصویر ایده آل است! مسلماً هر چه تصاویر واضح تر باشند، مطالب مورد نظر شما برای مخاطبان جذاب تر خواهد بود و توجه آنها بیشتر به مطالب جذب می شود. در اینجاست که نقش ویدئو پروژکتور مورد استفاده شما پر رنگ می شود! یک پروژکتور با کیفیت به شما کمک می کند که تصاویر را به شکلی جذاب و چشم نواز به مخاطبان خود ارائه دهید؛ و این یکی از همان دلایل محبوبیت ویدئو پروژکتور اپتما X371 است که در بالا به آن اشاره کردیم!

شرکت اپتما در ویدیو پروژکتور مدل X371 از یکی از تکنولوژی های معروف خود به نام Amazing Colours استفاده کرده است. این تکنولوژی که نام آن به فارسی به صورت «رنگ های شگفت انگیز» ترجمه می شود، یکی از نقاط قوت این پروژکتور به شمار می آید. ویدئو پروژکتور Optoma X371 با بهره بردن از این تکنولوژی رنگ ها را شفاف تر و دقیق تر نمایش می دهد و باعث طبیعی تر شدن آنها می شود. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور توانایی نمایش محدوده رنگ sRGB را دارد و رنگ هایی نزدیک به واقعیت را به ارمغان می آورد.

رنگ های شگفت انگیز با ویدئو پروژکتور اپتما X371!

فناوری Amazing Colours در ارتقای کیفیت نهایی تصویر ویدیو پروژکتور اپتما X371 نیز مؤثر است. چرا که این پروژکتور از فناوری نمایش DLP و نسبت کنتراست 25000:1 نیز بهره می برد و رنگ مشکی را با عمق بالا به نمایش می گذارد. به این ترتیب متن ها و نمودارها واضح تر و خواناتر می شوند و مخاطبان شما رضایت بالاتری خواهند داشت! باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما X371 از شدت روشنایی 3800 لومن و رزولوشن XGA (1024x768) برخوردار است و حتی در اتاق های روشن هم از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود.

بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور Optoma X371 توانایی نمایش تصویر در سایز بین 27.78 تا 304.4 اینچ را دارد و هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ می توان از آن استفاده کرد. برای دستیابی به این سایز تصویر، باید پروژکتور خود را در فاصله بین 1 تا 12 متری نسبت به پرده نمایش نصب کنید. این پروژکتور از قابلیت هایی مانند زوم 1.1 برابری (به صورت دستی) و تصحیح حالت ذوزنقه ای عمودی (به میزان 40 درجه) هم برخوردار است و برای تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار آسانی در پیش خواهید داشت! مسلماً نمایش تصاویری با رنگ های جذاب و طبیعی بر روی یک پرده پروژکتور بزرگ 300 اینچی می تواند رضایت مخاطبان شما در یک جلسه کاری یا یک کلاس آموزشی را به طور کامل جلب کند!

رنگ های شگفت انگیز با ویدئو پروژکتور اپتما X371!

دیتا پروژکتور اپتما X371 امکان رقم خوردن چنین تجربه ای را برای شما فراهم می آورد. جالب اینجا است که این پروژکتور قابلیت نمایش محتوای سه بعدی را هم دارد! برای این منظور باید پروژکتور را از طریق پورت HDMI به دستگاه منبع پخش 3D متصل کنید. تصور کنید که بتوانید مطالب مورد نظر خود را در یک کلاس آموزشی به صورت سه بعدی به دانش آموزان ارائه دهید! در این حالت مسلماً جو کلاس شما با نشاط تر می شود و میزان یادگیری دانش آموزان ارتقا پیدا می کند!

اینها همه دلایلی هستند که ویدئو پروژکتور اپتما X371 را به یکی از مدل های محبوب آموزشی/ اداری تبدیل کرده اند. شما هم قصد خرید این پروژکتور را با بهترین قیمت دارید؟! فقط کافیست با شماره 73027-021 تماس بگیرید!

منبع: optomaeurope