بازار پروژکتورهای آموزشی/ اداری تنوع زیادی دارد و چندین مدل از برندهای مختلف در آن توزیع شده است. این تنوع بالا در بسیاری از موارد به گیج شدن کاربران منجر می شود و خرید را برای آنها سخت می کند. در همین راستا قصد داریم تا شما را در این مقاله با ویژگی های یکی از پروژکتورهای کلاسی اداری پرطرفدار بازار آشنا کنیم. این پروژکتور از جانب برند اپتما و با مدل W400LVe عرضه شده است و از تمام امکانات لازم برای ارائه محتوا در کلاس های آموزشی و جلسات اداری بهره می برد. در ادامه بیشتر با مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe آشنا خواهید شد.

خرید ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe

مشخصات تصویر

ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe از فناوری نمایش DLP بهره می برد و رزولوشن WXGA (1280x800) را ارائه می دهد. این پروژکتور با بهره بردن از شدت روشنایی 4000 لومن و نسبت کنتراست 25000:1، حتی در محیط های کاملاً روشن هم کارایی دارد و از شفافیت و وضوح تصویر آن در چنین محیط هایی کاسته نمی شود. شما می توانید با خرید ویدئو پروژکتور Optoma W400LVe به سایز تصویر بین 32 تا 299 اینچ دست پیدا کنید و از این دستگاه در اتاق هایی با ابعاد متوسط استفاده نمایید. این مشخصات با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe، کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی می شود.

مشخصات لامپ

اما یکی از مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe، طول عمر بالای لامپ آن است. لامپ این پروژکتور از توان 203 وات برخوردار است و طول عمر آن متناسب با حالت عملکرد دستگاه متفاوت خواهد بود. به طور کلی این پروژکتور از 4 حالت عملکرد مختلف پشتیبانی می کند که شامل موارد زیر می شوند:

* حالت Bright: در این حالت پروژکتور با حداکثر میزان روشنایی (4000 لومن) عمل می کند و طول عمر لامپ آن 6000 ساعت خواهد بود.

* حالت Eco: در این حالت مصرف برق پروژکتور کاهش پیدا می کند و طول عمر لامپ آن به 10000 ساعت می رسد.

* حالت Dynamic: در این حالت روشنایی پروژکتور متناسب با نوع محتوای در حال نمایش به صورت داینامیک تغییر پیدا می کند. این ویژگی طول عمر لامپ دستگاه را به 12000 ساعت می رساند.

* حالت +Eco: در این حالت پروژکتور با بالاترین میزان کنتراست و کمترین مصرف انرژی عمل می کند. فناوری اکو پلاس باعث می شود تا لامپ پروژکتور تا 15000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نکند.

خرید ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe

مشخصات لنز

نسبت پرتاب لنز ویدئو پروژکتور Optoma W400LVe بین 1.55:1 تا 1.73:1 اعلام شده است. لنز این پروژکتور از قابلیت زوم 1.1 برابر و فاصله کانونی 21.8 تا 24 میلی متر برخوردار است و مشخصات استانداردی دارد. شما می توانید با نصب این پروژکتور در فاصله بین 1 تا 12 متر نسبت به پرده نمایش، به سایز تصویر 32 تا 299 اینچ دست یابید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پروژکتور از ویژگی تصحیح حالت ذوزنقه ای (به میزان 40 درجه عمودی) نیز برخوردار است و به شما در تنظیم زاویه تصویر بر روی پرده نمایش کمک می کند.

مشخصات پورت ها

پورت های ورودی ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe شامل موارد زیر می شوند:

•    یک پورت HDMI 1.4a (این پورت از سیگنال های ورودی سه بعدی 3D هم پشتیبانی می کند)
•    یک پورت VGA (برای اتصال به کامپیوتر و دستگاه های آنالوگ)
•    یک پورت کامپوزیت ویدئو
•    یک جک صدای 3.5 میلی متری

این پروژکتور به پورت های خروجی نیز مجهز است که عبارتند از:

•    یک پورت VGA (برای اتصال به مانیتور)
•    یک جک صدای 3.5 میلی متری (برای اتصال به هدفون یا اسپیکر)
•    یک پورت USB-A (برای شارژ گوشی با شدت جریان 1 آمپر یا تأمین برق دانگل استریمینگ HDMI)
لازم به ذکر است که یک پورت RS232 نیز بر روی بدنه این پروژکتور تعبیه شده که کاربرد کنترلی دارد.

خرید ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe

مشخصات عمومی

ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe با ابعاد 316x244x108 میلی متر و وزن 3.04 کیلوگرم عرضه شده است و توان مصرفی حداقل و حداکثر آن به ترتیب برابر با 187 و 225 وات است. این پروژکتور در حالت استاندارد فقط 27 دسی بل از خود نویز تولید می کند و عملکرد کم صدایی را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که این پروژکتور دارای یک اسپیکر داخلی 10 وات نیز هست و توانایی پخش صدا را دارد.

اگر با در نظر گرفتن موارد بالا نسبت به خرید ویدئو پروژکتور اپتما W400LVe تمایل پیدا کرده اید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید سفارش خود را در وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره ثبت کنید و یک خرید اینترنتی مطمئن و راحت را تجربه نمایید.

منبع: optomaeurope