زندگی کردن در دنیای بازی ها دیگر یک رؤیا نیست! شما می توانید با خرید پروژکتور اپتما UHD38x این حس را تجربه کنید و طعم زندگی کردن در رؤیا را بچشید! این پروژکتور به طور اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده است و تصاویری با وضوح بی نظیر 4K UHD را به ارمغان می آورد! همچنین می توانید از این پروژکتور برای تماشای فیلم سینمایی و مسابقات فوتبال در خانه خودتان بهره ببرید!

گیمینگ 4K UHD را با پروژکتور تمام سه بعدی اپتما UHD38x تجربه کنید!

زمان تأخیر ورودی ویدئو پروژکتور اپتما UHD38x فقط 4.2 میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر آن 240 هرتز است! این مشخصات باعث می شوند تا تصاویر اکشن و پر زرق و برق بازی ها به شکلی سریع، نرم و روان بر روی پرده پروژکتور به نمایش درآیند و بتوانید در لحظات مهم و حساس بازی سریع ترین واکنش ها را از خود نشان دهید!

ویدئو پروژکتور خانگی اپتما UHD38x با بهره بردن از جدیدترین تکنولوژی ها بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. از جمله این تکنولوژی ها می توان به HDR و HLG اشاره کرد. ضمن اینکه این پروژکتور تمام سه بعدی است و لذت غرق شدن در تصاویر واقعی را به شما می دهد!

اگر از زندگی روزمره خسته شده اید و به دنبال راهی برای ایجاد تنوع در آن هستید، ویدیو پروژکتور اپتما UHD38x راه های متعددی را برای این منظور در مقابل شما قرار می دهد! با استفاده از این ویدئو پروژکتور می توانید فیلم های روز دنیا را در سایز حداکثر 300 اینچ در خانه خود تماشا کنید! یا می توانید ال کلاسیکو یا فینال لیگ قهرمانان اروپا را با وضوح 4K UHD در سایز بزرگ ببینید!

گیمینگ 4K UHD را با پروژکتور تمام سه بعدی اپتما UHD38x تجربه کنید!

همان طور که اشاره شد، بزرگترین مزیت خرید پروژکتور اپتما UHD38x کاربردهای گیمینگ آن است. بر روی پنل پشتی این پروژکتور 2 پورت HDMI 2.0 تعبیه شده است که امکان اتصال به نسل جدید کنسول های بازی (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس) را فراهم آورده است. در این حالت می توانید بازی های روز را با رزولوشن 4K واقعی تجربه کنید!

اما توانایی های ویدئو پروژکتور 4k اپتما UHD38x در همین حد خلاصه نمی شود! این پروژکتور توانایی نمایش محتوای سه بعدی را هم دارد و گیمینگ و تماشای فیلم را برای شما هیجان انگیز تر از قبل می کند! برای این منظور می توانید انواع بلوری پلیر 3D را از طریق پورت های HDMI به پروژکتور متصل کنید و با استفاده از عینک مخصوص لذت تماشای تصاویر سه بعدی را تجربه نمایید.

ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما UHD38x دارای حالت اختصاصی Game Mode نیز هست. با قرار دادن پروژکتور در این حالت، غلظت رنگ ها و کنتراست تصویر به صورت اتوماتیک به گونه ای تنظیم می شوند که تصاویر بازی برای شما طبیعی تر شوند. همچنین در این حالت زمان تأخیر ورودی پروژکتور کاهش پیدا می کند تا بتوانید نسبت به اتفاقات در حال وقوع در محیط بازی واکنش سریع تری داشته باشید.

گیمینگ 4K UHD را با پروژکتور تمام سه بعدی اپتما UHD38x تجربه کنید!

پشتیبانی از رفرش ریت 240 هرتز، یکی از مواردی است که فقط در پروژکتورهای خانگی رده بالا دیده می شود! ویدئو پروژکتور Optoma UHD38x با بهره بردن از این قابلیت، تصاویری سریع و جذاب را به نمایش می گذارد و مانع از مات شدن جزئیات در تصاویر اکشن و پر تحرک می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا اهداف در حال حرکت را راحت تر با تیر هدف قرار دهید یا در مسابقات ماشین اوج هیجان را تجربه کنید! فقط توجه داشته باشید که در حالت تنظیم پروژکتور خانگی اپتما UHD38x بر روی رفرش ریت 240 هرتز، رزولوشن تصویر آن برابر با 1080p خواهد بود. همچنین این میزان رفرش ریت در هنگام PC gaming (اتصال پروژکتور به کامپیوتر و لپ تاپ گیمینگ) قابل دسترسی خواهد بود.

ویدئو پروژکتور اپتما UHD38x از امکانات جذابی هم برای علاقه مندان به سینما برخوردار است! به عنوان مثال این ویدئو پروژکتور گیمینگ توانایی نمایش 24 فریم در ثانیه را دارد و کیفیت تصویر سینمایی و درست مطابق میل کارگردان ها را ارائه می دهد! امکان تجربه هنر در کنار سرگرمی ارزش خرید پروژکتور اپتما UHD38x را برای شما بالاتر می برد!

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای استفاده از ویدئو پروژکتور اپتما UHD38x نیازی به خرید پرده نمایش ندارید! این پروژکتور توانایی نمایش بر روی دیوارهای سفید و حتی رنگی را دارد و در هیچ یک از این حالت ها از کیفیت تصویر آن کاسته نمی شود! با در نظر گرفتن این مشخصات، قیمت ویدئو پروژکتور اپتما UHD38x منطقی و خرید آن مقرون به صرفه به نظر می رسد!

منبع: optomaeurope