این روزها استفاده از ویدئو پروژکتور برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی یا جلسات کاری به یک امر رایج تبدیل شده است. این دستگاه به شما کمک می کند تا مطالب مورد نظر خود را با روش های خلاقانه تری به مخاطبان ارائه دهید و لذت برگزاری یک جلسه موفقیت آمیز را تجربه کنید. اما این شرایط موقعی برای شما رقم می خورد که از یک پروژکتور با کیفیت با شدت روشنایی مناسب استفاده کنید! در غیر این صورت، تمام این رؤیاها نقش بر آب می شود و افراد حاضر در جلسه با ناراحتی اتاق را ترک خواهند کرد! ویدئو پروژکتور اپتما S336 یکی از مدل هایی است که به طور اختصاصی برای مصارف آموزشی/ اداری طراحی شده و از شدت روشنایی مناسبی برای منظور بهره می برد. در این مقاله این ویژگی را بیشتر مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

پروژکتور اپتما S336: تصاویری روشن و شفاف در هر ساعتی از روز!

مسلماً یکی از بزرگترین مزایای خرید پروژکتور اپتما S336 شدت روشنایی ایده آل و 4000 لومنی آن است. این ویژگی، شفافیت و وضوح ایده آل تصاویر این پروژکتور را تضمین می کنند. به عبارت دیگر در هر ساعتی از طول روز می توانید از تصاویر شفاف و درخشان این پروژکتور بهره مند شوید و دیگر نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها برای تاریک کردن محیط نخواهید داشت. به این ترتیب می توانید در اتاقی کاملاً روشن مطالب خود را به مخاطبان ارائه دهید و نگران افت وضوح آنها نباشید!

قابلیت های ویدئو پروژکتور Optoma S336 به همین مقدار محدود نمی شود! این دستگاه از تکنولوژی نمایش DLP و نسبت کنتراست 25000:1 بهره می برد و یک رنگ مشکی طبیعی و واقعی را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین این مشخصات باعث می شوند تا بخش های روشن تصویر، به شکل شفاف تری نمایش داده شوند و به این ترتیب تصویر عمق پیدا کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش متن و نمودار اهمیت بالایی پیدا می کند و باعث خواناتر شدن آنها برای مخاطبان شما می شود. بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور اپتما S336 از رزولوشن SVGA (800x600) پشتیبانی می کند که برای مصارف آموزشی/ اداری مناسب به نظر می رسد. هر چند اگر به دنبال وضوح تصویر بهتری هستید، می توانید به سراغ مدل های دیگر اپتما بروید!

پروژکتور اپتما S336: تصاویری روشن و شفاف در هر ساعتی از روز!

ویدئو پروژکتور اپتما S336 دستگاه کم خرجی است! به طور کلی یکی از معضلاتی که استفاده از پروژکتورهای اداری و آموزشی بی کیفیت با خود به همراه دارد، طول عمر پایین لامپ آنها است. به طوری که مجبور می شوید تا در فواصل زمانی کوتاه مدت، نسبت به تعویض یا تعمیر لامپ پروژکتور خود اقدام کنید و در این راه متحمل هزینه های بعضاً سنگین شوید! ویدئو پروژکتور اپتما S336 این دغدغه را به طور کامل برای شما از بین می برد! اما چگونه؟!

شرکت اپتما در ویدئو پروژکتور مدل S336 از یک لامپ 203 وات به عنوان منبع پخش نوری استفاده کرده است. این لامپ در هنگام نمایش تصاویر با روشنایی استاندارد دستگاه تا 6000 ساعت و در حالت نمایش تصاویر با روشنایی داینامیک تا 12000 ساعت دوام می آورد! علاوه بر این، ویدیو پروژکتور اپتما S336 از یک حالت نمایش خاص تحت عنوان «اکو پلاس» هم پشتیبانی می کند که در این حالت طول عمر لامپ آن به 15000 ساعت می رسد! این یعنی چند سال استفاده بدون دردسر از ویدئو پروژکتور اپتما S336 برای نمایش تصاویر در جلسات اداری و کلاس های آموزشی! به عبارت دیگر هزینه های جانبی این پروژکتور بسیار پایین است و برای مدتی طولانی برای تعویض لامپ آن نیازی به پرداخت هزینه پیدا نخواهید کرد!

پروژکتور اپتما S336: تصاویری روشن و شفاف در هر ساعتی از روز!

این موارد در کنار هم باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور اپتما S336 به یکی از مدل های پرطرفدار در بازار تبدیل شود! البته این پروژکتور از ویژگی های دیگری مانند نمایش تصاویر سه بعدی هم بهره می برد که آن را در یک مقاله دیگر بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان بررسی کرده ایم. در هر حال، اگر می خواهید تا تصاویر مورد نظر شما در طول روز و در اتاق های روشن با افت وضوح مواجه نشود و مخاطبان شما جلسه را با رضایت کامل ترک کنند، ویدئو پروژکتور Optoma S336 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود!

منبع: optomaeurope