ویدئو پروژکتور اپتما HD29HSTx یکی از مدل های شورت ترو (برد کوتاه) موجود در بازار است که فقط از فاصله 1 متری نسبت به پرده پروژکتور، سایز تصویر 100 اینچ را ارائه می دهد. این پروژکتور برای مصارف سرگرمی خانگی طراحی شده است و لذت تجربه بازی و تماشای فیلم و مسابقات فوتبال را در سایز بزرگ برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید این ویدئو پروژکتور جمع و جور و سبک را به سادگی در منزل خود نصب کنید و از تصاویر شفاف و درخشان آن بهره مند شوید. روشنایی 4000 لومنیِ ویدئو پروژکتور خانگی اپتما HD29HSTx به شما این امکان را می دهد تا از تماشای مسابقات جذاب فوتبال در یک اتاق روشن و پرنور در کنار خانواده یا دوستان خود لذت ببرید. این پروژکتور توانایی نمایش محتوای سه بعدی را هم دارد و اوج هیجان را به شما هدیه می دهد!

هیجان تماشای فیلم های سه بعدی در سایز بزرگ را با خرید پروژکتور اپتما HD29HSTx در منزل تجربه کنید!

کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Optoma HD29HSTx توجه شما را به خوبی به خود جلب می کند. این پروژکتور با فناوری های HDR و Amazing Colour سازگار است و رنگ هایی دقیق و نزدیک به واقعیت را برای علاقه مندان به فیلم و سینما تولید می کند. همچنین این دستگاه از رزولوشن 1080p با نرخ 120 هرتز پشتیبانی می کند و زمان تأخیر ورودی آن 8.4 میلی ثانیه است. پس می توانید از آن برای بازی و گیم هم استفاده کنید و در لحظات مهم و حساس بازی سریع ترین واکنش ها را نشان دهید!

یک اسپیکر داخلی 10 وات در ویدیو پروژکتور اپتما HD29HSTx به کار رفته است که صدایی شفاف و واضح را ارائه می دهد. همچنین این پروژکتور به 2 پورت HDMI مجهز است و می توان آن را به انواع دستگاه ها مانند ست آپ باکس، کنسول بازی و دانگل های HDMI متصل کرد. لازم به ذکر است که این پروژکتور وزن نسبتاً سبکی دارد و شما می توانید آن را به سادگی به خانه دوستتان ببرید و لذت بازی گروهی در سایز 100 اینچ را تجربه کنید!

هیجان تماشای فیلم های سه بعدی در سایز بزرگ را با خرید پروژکتور اپتما HD29HSTx در منزل تجربه کنید!

برد کوتاه، قابل استفاده در اتاق شخصی شما در منزل!

یکی از مزایای خرید پروژکتور خانگی اپتما HD29HSTx مجهز بودن آن به لنز شورت ترو با نسبت پرتاب 0.49:1 است. این ویژگی باعث می شود تا برای دستیابی به سایز تصویر بزرگ، نیازی به نصب پروژکتور در فواصل دور نسبت به پرده نمایش یا دیوار نداشته باشید. به طور دقیق تر شما می توانید این پروژکتور را در فاصله بین 0.4 تا 3.4 متری در مقابل پرده نمایش بر روی یک میز قرار دهید و از سایز تصویر 36.2 تا 307.8 اینچ بهره مند شوید! به این ترتیب ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما HD29HSTx در فضاهای کوچک، مانند اتاق شخصی شما در منزل، قابل استفاده است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.

فیلم و بازی سه بعدی؛ در هیجان غرق شوید!

هیجان تماشای فیلم های سه بعدی در سایز بزرگ را با خرید پروژکتور اپتما HD29HSTx در منزل تجربه کنید!

تماشای فیلم سینمایی بر روی پرده نمایش در منزل به خودی خود هیجان انگیز است؛ حالا تصور کنید که شما می توانید با خرید ویدئو پروژکتور اپتما HD29HSTx فیلم های «سه بعدی» را در چنین شرایطی تجربه کنید! برای این منظور می توانید انواع بلوری پلیرهای 3D را از طریق پورت HDMI 1.4a به این پروژکتور متصل کنید و با استفاده از عینک مخصوص فیلم سه بعدی مورد علاقه تان را تماشا کنید. توجه نمایید که عینک 3D باید به صورت جداگانه تهیه شود و در بسته بندی پروژکتور موجود نیست. ویدئو پروژکتور Optoma HD29HSTx حتی از جدیدترین نسل کنسول های بازی (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس) پشتیبانی و شما را در دنیای هیجان انگیز بازی ها غرق می کند! در همین راستا این پروژکتور به حالت نمایش اختصاصی Game Mode هم مجهز است که غلظت رنگ ها و کنتراست تصویر را به گونه ای تنظیم می کند که صحنه های بازی برایتان باورپذیرتر شود! پس همه چیز را به ویدئو پروژکتور اپتما HD29HSTx بسپارید و فقط بر روی بردن بازی تمرکز کنید!

جالب اینجا است که قیمت ویدئو پروژکتور اپتما HD29HSTx نیز کاملاً مناسب است و شما می توانید به راحتی چنین شرایط جذاب و هیجان انگیزی را در منزلتان تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

منبع: richersounds