اگر به دنبال اوج هیجان هستید، اگر می خواهید به زندگی یکنواخت روزمره خود جانی دوباره بدهید، و اگر می خواهید تجربه دیداری خود را زیر و رو کنید، به شما پیشنهاد می کنیم با ویدئو پروژکتور اپتما HD29HLV آشنا شوید! این پروژکتور توانایی نمایش محتوای سه بعدی را در سایز 300 اینچ دارد و از اتصال به نسل جدید کنسول های بازی مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S پشتیبانی می کند! همچنین می توانید از آن برای تماشای فیلم های سینمایی 3D یا مسابقات حساس فوتبال اروپا استفاده کنید و لحظاتی به یاد ماندنی را برای خود و اعضای خانواده تان رقم بزنید. ویدئو پروژکتور Optoma HD29HLV از رزولوشن Full HD 1080p و فناوری HDR پشتیبانی می کند و کیفیت تصویری بی نظیر را به شما ارائه می دهد. بیایید کمی بیشتر با این پروژکتور جذاب آشنا بشویم!

پروژکتور اپتما HD29HLV با قابلیت پخش بازی های سه بعدی

ویدیو پروژکتور اپتما HD29HLV با ابعاد جمع و جور و روشنایی 4500 لومن، یک انتخاب ایده آل برای استفاده در اتاق های کاملاً پر نور است. پس طرفداران فوتبال می توانند مسابقات حساس تیمشان را در کنار دوستان و اعضای خانواده خود در حالی که چراغ های اتاق روشن است، تماشا کنند. همچنین این پروژکتور از تکنولوژی های HDR و Amazing Colour بهره می برد و رنگ هایی نزدیک به واقعیت را برای علاقه مندان به فیلم و سینما تولید می کند.

اما یکی از جذابیت های خرید پروژکتور اپتما HD29HLV این است که با آن می توانید بازی های روز دنیا را در خانه خود و در سایز حداکثر 300 اینچ تجربه کنید! این پروژکتور در هنگام اتصال به کنسول های بازی از مشخصاتی مانند رزولوشن 1080p، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و زمان پاسخ دهی 8.4 میلی ثانیه ای برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا نسبت به اتفاقات در حال وقوع در محیط بازی سریع ترین واکنش ها را از خود نشان دهید.

اسپیکر داخلی ویدئو پروژکتور اپتما مدل HD29HLV صدایی قدرتمند را برای شما مهیا می کند و دو ورودی HDMI آن به شما این امکان را می دهد تا انواع دستگاه های دیجیتال را به سادگی به آن متصل کنید. از جمله این دستگاه ها می توان دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون، کنسول های بازی و دانگل های HDMI اشاره کرد. لازم به ذکر است که این پروژکتور کمتر از 3.3 کیلوگرم وزن دارد و شما می توانید آن را به سادگی با خود به خانه دوستانتان ببرید و مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه تان را دسته جمعی تماشا کنید.

مشخصات کلیدی پروژکتور اپتما HD29HLV

مشخصات کلیدی

رزولوشن Full HD 1080p

رزولوشن 1080p باعث شده تا تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور اپتما HD29HLV کاملاً شارپ و طبیعی باشند و جزئیات آنها وضوح بالایی داشته باشد. از این جهت این پروژکتور برای تماشای فیلم های بلوری، محتوای HD و تجربه بازی های ویدئویی کاملاً مناسب است.

تمام سه بعدی (Full 3D)

ویدئو پروژکتور Optoma HD29HLV از قابلیت نمایش محتوای سه بعدی واقعی برخوردار است و می توان آن را تقریباً به هر نوع منبع پخش سه بعدی متصل کرد. پس محدودیتی برای اتصال این پروژکتور به بلوری پلیرهای سه بعدی، 3D Broadcasting و کنسول های بازی وجود ندارد.

حالت اختصاصی Game Mode

با قرار دادن ویدئو پروژکتور اپتما HD29HLV بر روی Game Mode، کنتراست تصویر و غلظت رنگ ها افزایش می یابد و جزئیات موجود در صحنه های بازی برای شما آشکارتر می شوند. همچنین زمان تأخیر ورودی دستگاه به 8.4 میلی ثانیه می رسد تا بتوانید سریع ترین واکنش ها را از خود نشان دهید. در این حالت می توانید حرفه ای تر بازی کنید و تمام تمرکز خود را بر روی برنده شدن قرار دهید.

پشتیبانی از فریم ریت 24p

اکثر فیلم های سینمایی با نرخ 24 فریم در ثانیه فیلمبرداری می شوند. برای اینکه بتوانید کیفیت طبیعی فیلم ها را تجربه کنید، ویدئو پروژکتور اپتما مدل HD29HLV نیز دقیقاً از همین نرخ فریم پشتیبانی می کند. پس این پروژکتور برای علاقه مندان به فیلم و سینما هم سورپرایزهای جذابی با خود به همراه خواهد داشت!

پروژکتور اپتما HD29HLV با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی

سازگار با HDR

ویدئو پروژکتور اپتما HD29HLV قابلیت دریافت و نمایش محتوای HDR را دارد و بهترین روشنایی و وضوح ممکن را به شما ارائه می دهد. به طور کلی در تصاویر HDR اشیاء بولدتر و طبیعی تر هستند و می توانید عمق تصویر را به وضوح حس کنید؛ انگار که از یک پنجره در حال نگاه کردن به منظره بیرون هستید!

سایر ویژگی ها

از دیگر ویژگی هایی که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اپتما HD29HLV نیز مؤثر بوده اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    پشتیبانی از اتصال وایرلس با خرید دانگل WHD200 به صورت اختیاری
•    فناوری نمایش DLP
•    نصب آسان با بهره بردن از قابلیت تصحیح کیستون عمودی (40 درجه)
•    مجهز بودن به پورت های HDMI (2 عدد)، VGA، ورودی و خروجی صدا، USB-A Power، سریال
•    طول عمر لامپ 15000 ساعت در حالت اکو پلاس

منبع: projectorpoint