اگر می خواهید با تماشای فیلم و سریال سرگرم شوید، یا می خواهید طعم انجام دادن بازی های 3D را بچشید، یا صرفاً می خواهید لحظاتی شاد و فان را در کنار اعضای خانواده و دوستانتان تجربه کنید، در تمام این شرایط ویدئو پروژکتور اپتما HD29He به کمک شما می آید! این پروژکتور با بهره بردن از رزولوشن Full HD و تکنولوژی DLP، احساسات شما را از تماشای فیلم های محبوبتان برانگیخته می کند و حس بودن در یک سالن سینما را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین این پروژکتور با پشتیبانی از حالت اختصاصی Game Mode، یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرها است. دوست دارید با نقاط قوت و مزایای خرید پروژکتور اپتما HD29He بیشتر آشنا شوید؟! پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پروژکتور اپتما HD29He با تمام امکانات

تصویر فول اچ دی و رنگ های طبیعی

با خرید پروژکتور اپتما HD29He می توانید از رزولوشن طبیعی Full HD و شدت روشنایی 3600 لومن بهره مند شوید. همچنین این پروژکتور از نسبت کنتراست 50000:1 بهره می برد و برخوردار است و تمام رنگ های محدوده Rec.709 را پوشش می دهد. پس با این پروژکتور می توانید از رنگ هایی طبیعی، شفاف و واقعی لذت ببرید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور خانگی اپتما HD29He از محتوای HDR و سیگنال ورودی 4K Ultra HD هم پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر، برای اتصال این پروژکتور به دستگاه های پخش 4K محدودیتی نخواهید داشت و این پروژکتور سیگنال های دریافتی از این دستگاه ها را به خوبی تشخیص می دهد.

بازی کردن در سایز XXL را تجربه کنید

خود را برای یک تجربه فراموش نشدنی آماده کنید! چرا که با ویدئو پروژکتور 4K اپتما HD29He می توانید جدیدترین بازی ها را بر روی یک پرده پروژکتور بزرگ 300 اینچی انجام دهید و طعم واقعی گیمینگ را بچشید. این پروژکتور از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می کند و به حالت اختصاصی Game Mode مجهز شده است. در این حالت زمان تأخیر پروژکتور به 8.4 میلی ثانیه کاهش می یابد و تنظیمات تصویر به صورت اتوماتیک بهینه می شوند. پس ویدئو پروژکتور اپتما HD29He به شما این امکان را می دهد تا فقط بر روی برنده شدن تمرکز کنید و به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدیو پروژکتور اپتما HD29He دارای حالت Sports Mode هم هست که در هنگام تماشای مسابقات فوتبال می توانید از آن بهره ببرید. با قرار دادن پروژکتور بر روی این حالت حس حضور در استادیوم به شما دست می دهد!

پروژکتور اپتما HD29He با تمام امکانات

کاملاً تجهیز شده

ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما HD29He به گونه ای طراحی شده تا به سادگی بتوانید آن را در هر جایی از خانه خود نصب کنید. ضمن اینکه این پروژکتور به 2 پورت HDMI مجهز است که از طریق آنها می توانید پروژکتور خود را به انواع بلوری پلیر 3D، نسل جدید کنسول های بازی و دستگاه های گیرنده دیجیتال تلویزیون متصل کنید. یک پورت USB نیز بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Optoma HD29He تعبیه شده که می توان از آن برای تأمین برق مورد نیاز دانگل های HDMI (مانند کروم کست یا FireTV) استفاده کرد. در نهایت باید خاطر نشان کنیم که این پروژکتور از اتصال وایرلس هم پشتیبانی می کند؛ ولی باید دانگل سازگار با آن را (مدل WHD200) به صورت جداگانه خریداری کنید.

اسپیکر داخلی

یک اسپیکر داخلی با توان 5 وات شما را از خرید اسپیکرهای اکسترنال بی نیاز می کند. پس با ویدئو پروژکتور اپتما HD29He می توانید علاوه بر تصویر، صدا را هم پخش کنید.

حالت های ISF

این امکان برای شما وجود دارد تا تنظیمات ویدئو پروژکتور اپتما مدل HD29He را برای نمایش تصویر در روز یا شب، در خود دستگاه ذخیره کنید و آن را بین حالت شب و روز به سادگی تغییر دهید.

نرخ فریم 24p

ویدئو پروژکتور اپتما HD29He از نرخ 24 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند؛ دقیقاً همان فریم ریتی که فیلم های سینمایی با آن فیلمبرداری می شوند. پس فیلم های مورد علاقه شما با همان کیفیتی که کارگردان آن را ساخته، با این پروژکتور خانگی به نمایش در می آیند.

پروژکتور اپتما HD29He با تمام امکانات

خاموش شدن اتوماتیک

اگر ویدئو پروژکتور اپتما HD29He برای مدتی بدون استفاده باقی بماند و هیچ سیگنال ورودی را تشخیص ندهد، به صورت خودکار خاموش می شود تا مصرف برق آن کاهش یابد.

منبع: ldlc