از زندگی روزمره خسته شده اید و به دنبال راهی برای ایجاد تنوع در آن هستید؟! ما به شما خرید پروژکتور اپتما HD28i را پیشنهاد می کنیم! با این پروژکتور می توانید هیجان انگیزترین مسابقات فوتبال دنیا را بر روی یک پرده نمایش 300 اینچی در خانه خودتان تماشا کنید! یا می توانید فیلم ها و سریال های روز را به صورت سه بعدی تجربه کنید! ویدئو پروژکتور Optoma HD28i به طور اختصاصی برای مصارف سرگرمی خانگی طراحی شده است و لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای شما در کنار دوستان و اعضای خانواده تان رقم می زند. در ادامه با مشخصات کلیدی این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

ویدئو پروژکتور خانگی اپتما HD28i با بهره بردن از تکنولوژی Amazing Colour، رنگ هایی دقیق و نزدیک به واقعیت را به ارمغان می آورد و تجربه تماشای مسابقات فوتبال یا فیلم سینمایی را برای شما ارتقا می دهد. این پروژکتور زمان تأخیر ورودی پایینی نیز دارد و می توان بر روی آن برای نمایش بازی بر روی پرده پروژکتور هم حساب باز کرد! به این ترتیب شما می توانید ویدئو پروژکتور اپتما HD28i را به ps5 یا ایکس باکس X|S متصل کنید و بازی های محبوبتان را در سایز بزرگ انجام دهید!

اوج هیجان و سرگرمی در منزل با خرید پروژکتور اپتما HD28i

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما HD28i از رزولوشن Full HD 1080p پشتیبانی می کند و از شدت روشنایی 4000 لومن بهره می برد. این مشخصات برای یک پروژکتور خانگی کاملاً ایده آل است. چرا که شما بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده های اتاق، می توانید از تصاویر شفاف آن بهره مند شوید. به عبارت دیگر در هر ساعتی از شبانه روز برای شما قابل استفاده خواهد بود.

در دنیای فیلم و بازی غرق شوید!

ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما HD28i به تمام امکانات لازم برای ایجاد هیجان برای شما مجهز شده است! یکی از این امکانات، توانایی نمایش محتوای سه بعدی است! بله شما می توانید با خرید ویدئو پروژکتور اپتما HD28i می توانید جدیدترین فیلم های سه بعدی دنیا را در سایز 300 اینچ در خانه خودتان تماشا کنید! حتی می توانید با اتصال آن به نسل جدید کنسول های بازی، لذت گیمینگ 3D را تجربه نمایید! برای این منظور، ویدیو پروژکتور اپتما HD28i به یک پورت HDMI 1.4a مجهز شده است.

اوج هیجان و سرگرمی در منزل با خرید پروژکتور اپتما HD28i

تصحیح کیستون عمودی

به طور کلی نصب پروژکتور برای کاربران خانگی کاری چالش برانگیز است و ممکن است شما را به دردسر بیندازد. برای این منظور، ویدئو پروژکتور Optoma HD28i به امکاناتی کاربردی مانند تصحیح کیستون یا تصحیح حالت ذوزنقه ای مجهز شده است. شما می توانید زاویه تصویر را به میزان 40 درجه در راستای محور عمودی تغییر دهید و به یک قاب مستطیلی صاف و مستقیم بر روی پرده نمایش دست پیدا کنید. در کل پروژکتور خانگی اپتما HD28i سایز تصویر 33.5 تا 306 اینچ را به شما ارائه می دهد و باید آن را در فاصله بین 1.2 تا 10 متری نسبت به پرده نمایش نصب کنید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما HD28i دوام و طول عمر بالایی دارد و برای مدتی طولانی برای شما قابل استفاده خواهد بود. لامپ به کار رفته در این پروژکتور در حالت نرمال تا 5000 ساعت و در حالت اکو پلاس تا 7000 ساعت عمر می کند که برای یک پروژکتور خانگی کاملاً ایده آل است! حتی شما می توانید با قرار دادن این پروژکتور در حالت Education، طول عمر لامپ آن را به 10000 ساعت هم برسانید. توجه داشته باشید در این حالت پروژکتور برای نمایش فیلم و بازی مناسب نیست و بهتر است از آن برای نمایش محتوای متنی و عکس استفاده شود.

اوج هیجان و سرگرمی در منزل با خرید پروژکتور اپتما HD28i

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما HD28i می توان به Auto Power Off (خاموش شدن اتوماتیک پس از مدتی بدون استفاده ماندن)، عملکرد 24/7 (نمایش مداوم تصویر در هر 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته)، ECO AV mute (ایجاد وقفه در نمایش تصاویر) و خاموش و روشن شدن آنی اشاره کرد.

می خواهید از به روز ترین قیمت ویدئو پروژکتور اپتما HD28i مطلع شوید؟! فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.

منبع: optomaeurope