دوست دارید فیلم های سینمایی روز جهان را در اندازه 300 اینچ در خانه خود تماشا کنید؟! ویدئو پروژکتور اپتما HD146X توانایی ایجاد چنین شرایط هیجان انگیزی را برای شما دارد! حتی این پروژکتور از قابلیت نمایش محتوای سه بعدی 3D برخوردار است و تصاویری باورپذیر و جذاب را به شما ارائه می دهد. به طور کلی این پروژکتور برای مصارف سرگرمی خانگی طراحی شده است و علاوه بر نمایش فیلم، برای گیمینگ و تماشای مسابقات فوتبال هم کارایی دارد! بیایید در ادامه بیشتر با مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور خانگی اپتما HD146X آشنا شویم!

پروژکتور اپتما HD146X

تماشا در روشنایی!

ویدئو پروژکتور اپتما HD146X از روشنایی 3600 لومن و نسبت کنتراست 25000:1 برخوردار است و به شما اجازه می دهد در محیطی کاملاً روشن به تماشای فیلم و فوتبال بنشینید. حتی اگر تمام پرده های اتاق شما کنار باشند یا تمام چراغ ها را روشن بگذارید، باز هم از وضوح تصویر این پروژکتور کاسته نمی شود. البته شرکت اپتما توصیه کرده است که برای دستیابی به بهترین عملکرد ویدیو پروژکتور اپتما HD146X، از تابش مستقیم نور خورشید یا لامپ به تصویر آن جلوگیری شود.

فیلم های 1080p را از دست ندهید

پشتیبانی ویدئو پروژکتور اپتما مدل HD146X از رزولوشن طبیعی 1080p به شما این امکان را می دهد تا فیلم ها و سریال های فول اچ دی را بدون کوچکترین افت کیفیت تصویر تماشا کنید. این پروژکتور از فناوری های DLP و Amazing Colour هم برخوردار است و رنگ هایی دقیق و شفاف را همراه با کنتراست بالا به ارمغان می آورد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که اپتما در پروژکتور HD146X از یک فناوری اختصاصی دیگر نیز به نام Dynamic Black استفاده کرده است که نور خروجی لامپ را متناسب با نوع محتوای در حال نمایش به صورت فریم به فریم تنظیم می کند. این فناوری به تصاویر عمق می دهد و باعث می شود تا رنگ مشکی و سایه روشن ها طبیعی تر به نظر برسند.

پروژکتور اپتما HD146X

حالت اختصاصی Game Mode و پشتیبانی از نرخ فریم 24p

همان طور که اشاره کردیم، ویدئو پروژکتور Optoma HD146X به طور اختصاصی برای مصارف سرگرمی خانگی طراحی و به امکانات کاملی در این زمینه مجهز شده است. یکی از این امکانات، Game mode است. با قرار دادن پروژکتور در این حالت، کنتراست تصویر به حداکثر می رسد و رنگ ها طبیعی تر می شوند. در نتیجه جزئیات وضوح بالاتری پیدا می کنند و می توانید به محیط بازی احاطه بیشتری داشته باشید.

اپتما به فکر علاقه مندان به سینما هم بوده است و قابلیت پشتیبانی از نرخ فریم 24p را برای ویدئو پروژکتور HD146X در نظر گرفته است. کارگردانان فیلم های سینمایی را دقیقاً با همین نرخ فریم فیلمبرداری می کنند. پس می توانید با این پروژکتور فیلم ها را با همان کیفیت مدنظر کارگردان های سینمایی تماشا کنید!

نمایش محتوای تمام سه بعدی

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپتما HD146X یک پورت HDMI 1.4a تعبیه شده است. این پورت توانایی میزبانی از سیگنال های سه بعدی را دارد و از طریق آن می توانید پروژکتور خود را به انواع بلوری پلیرهای 3D و جدیدترین نسل کنسول های بازی متصل کنید.

دیگر پورت های این پروژکتور شامل جک صدای 3.5 میلی متری و یک پورت USB-A power 1.5A می شود. از این پورت USB می توانید برای تأمین برق مورد نیاز دانگل های HDMI (مانند کروم کست) نیز استفاده کنید.

پروژکتور اپتما HD146X

طول عمر لامپ 15000 ساعته

لامپ ویدئو پروژکتور اپتما HD146X در حالت Bright (نمایش تصویر با بالاترین روشنایی) تا 4000 ساعت و در حالت Eco (اقتصادی) تا 10000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کند. حتی اگر از پروژکتور خانگی خود در حالت Dynamic (پویا) استفاده کنید، طول عمر لامپ آن به 15000 هم ساعت می رسد. با توجه به این اطلاعات می توان گفت که این پروژکتور برای چند سال (بیشتر از 5 سال) بدون هیچ گونه خرج اضافه برای شما قابل استفاده خواهد بود.

تصحیح کیستون عمودی

ویدئو پروژکتور اپتما HD146X سایز تصویر 28 تا 301 اینچ را ارائه می دهد و لنز آن دارای نسبت پرتاب 1.47-1.62:1 است. شما می توانید این پروژکتور را در فاصله بین 1 تا 9.8 متری نسبت به پرده پروژکتور نصب کنید. این دستگاه از قابلیت هایی مانند زوم 1.1 برابر و تصحیح کیستون عمودی (به میزان 40 درجه) برخوردار است و به شما در تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کمک می کند.

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور Optoma HD146X می توان به نسبت تصویر طبیعی 16:9 (با پشتیبانی از 4:3)، نویز کم (در سطح 26 دسی بل)، اسپیکر داخلی 5 وات و قابلیت خاموش شدن خودکار اشاره کرد. اگر قصد خرید پروژکتور اپتما HD146X را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: optomaeurope