ارائه مطالب در کلاس های آموزشی و جلسات کاری استرس بالایی را برای فرد ارائه دهنده به همراه دارد. مسلماً شما دوست دارید تا محتوایی را که برای جمع آوری آن زحمت زیادی کشیده اید، به بهترین نحو به مدیران یا اساتیدتان ارائه شود. در این میان اگر پروژکتور مورد استفاده شما کیفیت لازم را نداشته باشد، ممکن است نتایج زحمات خود را نگیرید و توجه مخاطبان به تصاویر جلب نشود! یکی از پروژکتورهایی که از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کند، ویدئو پروژکتور اپتما EH334 است. این پروژکتور به طور اختصاصی برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی و جلسات کاری طراحی شده است و محتوای مورد نظر شما را با وضوح ایده آل Full HD 1080p به نمایش می گذارد. پس دیگر بابت کیفیت تصویر استرس نداشته باشید و با اعتماد به نفس کامل به ارائه محتوای دلخواهتان بپردازید!

با خرید پروژکتور اپتما EH334 محتوای خود را با وضوح فول اچ دی ارائه دهید

کنتراست ایده آل برای خواناتر شدن متن ها و نمودارها

کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور اپتما EH334 به خوبی برای ارائه محتوا در محیط های آموزشی و شرکتی بهینه سازی شده است. این پروژکتور علاوه بر رزولوشن فول اچ دی، از فناوری DLP نیز بهره می برد و توانایی دستیابی به نسبت کنتراست 20000:1 را دارد. به طور کلی هر چه کنتراست تصویر بالاتر باشد، رنگ مشکی عمق بیشتری پیدا می کند و کیفیت نمایش سایه روشن ها ارتقا می یابد. کنتراست ویدئو پروژکتور Optoma EH334 برای نمایش متن ها و نمودارهای به کار رفته در PDF و پاورپوینت کاملاً مناسب است و باعث خواناتر شدن آنها می شود. به این ترتیب مدیران شرکت یا اساتید شما در دانشگاه محتوای مورد نظر شما را با وضوحی ایده آل مشاهده می کنند و به خوبی در جریان تلاش های شما برای جمع آوری این مطالب قرار می گیرند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپتما EH334 از شدت روشنایی 3600 لومن بهره می برد و در هر ساعتی از طول روز قابل استفاده خواهد بود.

با خرید پروژکتور اپتما EH334 محتوای خود را با وضوح فول اچ دی ارائه دهید

ویدئو پروژکتور تمام سه بعدی!

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور اپتما EH334 یک دستگاه تمام سه بعدی یا Full 3D است! به این معنا که شما می توانید آن را به یک دستگاه منبع پخش سه بعدی متصل کنید و با استفاده از عینک مخصوص به تماشای تصاویر 3D بپردازید! برای این منظور باید دستگاه مورد نظر خود را از طریق پورت HDMI 1.4a به ویدئو پروژکتور اپتما EH334 متصل کنید و پس از آن می توانید از تصاویر باورپذیر و هیجان انگیز آن بهره مند شوید! این پروژکتور از اتصال به انواع بلوری پلیرهای 3D و حتی کنسول های بازی پشتیبانی می کند؛ اما یک مدل گیمینگ نیست. در واقع شما می توانید از این قابلیت برای ارائه بهتر مطالب آموزشی به دانش آموزان خود بهره ببرید و از روش های مدرن ارائه مطالب استفاده کنید.

سبک و خوش ساخت

ویدئو پروژکتور اپتما EH334 تنها 3.28 کیلوگرم وزن دارد و می توان آن را به سادگی از یک اتاق به اتاق دیگر حمل کرد. این پروژکتور کیفیت ساخت بالایی هم دارد و در آن از یک لامپ با دوام با توان 240 وات استفاده شده است. اگر ویدیو پروژکتور خود را در حالت اکو پلاس مورد استفاده قرار دهید، لامپ آن تا 15000 ساعت دوام می آورد و این موضوع ارزش خرید ویدئو پروژکتور اپتما EH334 را برای شما بالاتر می برد. چرا که تا چند سال نیازی به تعویض لامپ آن پیدا نخواهید کرد!

با خرید پروژکتور اپتما EH334 محتوای خود را با وضوح فول اچ دی ارائه دهید

سایر مشخصات کلیدی ویدیو پروژکتور اپتما EH334 را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

•    اسپیکر 10 وات داخلی
•    امکان کاهش مصرف برق تا 70 درصد
•    قابلیت روشن شدن آنی پس از خاموش شدن (Quick Resume)
•    امکان خاموش شدن خودکار
•    مجهز به پورت USB با قابلیت شارژدهی 1.5 آمپر
•    قابلیت ECO AV mute برای جلب توجه مخاطبان از تصاویر به فرد ارائه دهنده

با در نظر گرفتن این امکانات و بررسی قیمت ویدئو پروژکتور اپتما EH334 می توان گفت که این مدل برای مصارف روزمره آموزشی/ اداری یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود. چنانچه قصد خرید این دستگاه را دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید سفارش خود را در وب سایت ایده برتر پارسیان با اینماد 5 ستاره ثبت کنید و لذت یک خرید مطمئن را تجربه نمایید!

منبع: optomaeurope