از سری پروژکتورهای اداری/ آموزشی برند اپتما باید به ویدئو پروژکتور مدل DX322 اشاره کنیم که کیفیت تصویر استانداردی را در تمام طول روز برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که با استفاده از آن می توانید لذت برگزاری یک کلاس آموزشی یا جلسه کاری موفقیت آمیز را تجربه کنید! این پروژکتور از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی بهره می برد و به پورت های ورودی کاربردی، اسپیکر داخلی و قابلیت نمایش محتوای سه بعدی 3D مجهز است. در مجموع ویدئو پروژکتور اپتما DX322 تمام امکانات لازم برای ارائه محتوا را در اختیار شما قرار می دهد.

ویدئو پروژکتور اپتما DX322

کیفیت تصویر ایده آل با بهره گیری از فناوری Amazing Colours

شرکت اپتما یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور DX322 را مجهز بودن به فناوری Amazing Colours دانسته است. این فناوری به طور اختصاصی برای ارتقای کیفیت رنگ ها ایجاد شده است و تصاویر را طبیعی تر و واضح تر می کند. به طوری که شما می توانید انواع محتوا (شامل عکس، ویدئو و متن) را با وضوحی ایده آل در کلاس ها یا جلسات خود به نمایش بگذارید. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور اپتما DX322 از نسبت کنتراست بسیار مطلوب 22000:1 و فناوری نمایش DLP بهره می برد و رنگ مشکی را با کیفیتی عالی ارائه می دهد. این ویژگی به خواناتر شدن متون و نمودارهای موجود در تصویر منجر می شود. از دیگر مشخصات این پروژکتور می توان به رزولوشن XGA و شدت روشنایی 3800 لومن اشاره کرد.

طول عمر لامپ 15000 ساعته

در ویدئو پروژکتور Optoma DX322 از یک لامپ 203 واتی استفاده شده است. این پروژکتور از چند حالت عملکرد مختلف پشتیبانی می کند که با بهره بردن از آنها می توانید طول عمر لامپ دستگاه را ارتقا دهید. به طور دقیق تر باید گفت که لامپ این پروژکتور در حالت Bright (نمایش با بالاترین میزان روشنایی) تا 6000 ساعت، در حالت Eco (اقتصادی) تا 10000 ساعت و در حالت Dynamic (تنظیم نور خروجی به صورت پویا) تا 12000 ساعت عمر می کند. همچنین می توانید ویدئو پروژکتور اپتما DX322 را در حالت Eco+ مورد استفاده قرار دهید و دوره سرویس لامپ آن را به 15000 ساعت برسانید. در کل این پروژکتور هزینه های جانبی بسیار پایینی دارد و خرید آن برای شما کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود.

ویدئو پروژکتور اپتما DX322

مجهز به پورت HDMI با قابلیت پذیرش سیگنال های 3D

بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور اپتما مدل DX322 یک پورت HDMI 1.4a تعبیه شده است که دریچه ای بر روی انواع دستگاه های دیجیتال را به روی شما می گشاید! از طریق این پورت می توانید لپ تاپ، دستگاه ست آپ باکس، کنسول های بازی و تمامی دستگاه های سازگار با رابط HDMI را به پروژکتور خود متصل کنید. جالب اینجا است که این پورت از سیگنال های ورودی سه بعدی هم پشتیبانی می کند و امکان اتصال انواع بلوری پلیرهای 3D به پروژکتور را فراهم می آورد! پس با خرید پروژکتور اپتما DX322 می توانید از تصاویر واقعی و هیجان انگیز سه بعدی بهره مند شوید!

دیگر پورت های ویدئو پروژکتور اپتما DX322 شامل موارد زیر می شوند:

•    Inputs: 1 x VGA (YpbPr/RGB), 1 x Composite video, 1 x Audio 3.5mm
•    Outputs: 1 x VGA, 1 x Audio 3.5mm, 1 x USB power 1A
•    Control: 1 x RS232

سایر ویژگی ها

ویدئو پروژکتور Optoma DX322 به یک اسپیکر داخلی 10 وات مجهز است و صدای با کیفیتی را ارائه می دهد. این دستگاه از قابلیت Quick Resume هم بهره می برد و اگر به صورت اتفاقی خاموش شود، در کوتاه ترین زمان ممکن می توان آن را روشن کرد و مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی های این پروژکتور می توان به Eco AV mute اشاره کرد که باعث می شود تا به جای تصویر، یک قاب مشکی رنگ نمایش داده شود. این ویژگی در مواقعی که قصد دارید تا توجه مخاطبان را از تصاویر به فرد ارائه دهنده محتوا جلب کنید کارایی بالایی پیدا می کند و باعث می شود تا طول عمر لامپ دستگاه تا 70 درصد افزایش پیدا کند.

ویدئو پروژکتور اپتما DX322

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدیو پروژکتور اپتما DX322 از ابعاد و وزن مناسبی برخوردار است و به سادگی می توان آن را از اتاقی به اتاق دیگر حمل کرد. این دستگاه نویز بسیار ناچیزی (در حد 27 دسی بل) نیز از خود تولید می کند و استفاده از آن تمرکز فرد ارائه دهنده و دیگر افراد حاضر در جلسه را بر هم نمی زند. با در نظر گرفتن تمام این مشخصات می توان ویدئو پروژکتور اپتما DX322 را یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای مصارف آموزشی و اداری دانست.

منبع: optomaeurope