برند OPPO گوشی های سری Reno خود را با ارائه سه گوشی جدیدِ Reno 6 توسعه داده است. یکی از این گوشی ها Reno 6 Pro+ نام دارد که می توان آن را پاسخی به گوشی های OnePlus 9R و POCO F3 دانست. هر دوی این گوشی ها جزء بهترین گوشی های اندرویدی هستند و به عنوان پرچم داران برندهای وان پلاس و POCO شناخته می شوند.

برند OPPO از سه گوشی جدید Reno 6 رونمایی کرد

گوشی Reno 6 Pro+ دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع curved AMOLED است که از رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 870 قدرت می گیرد و در آن از 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 استفاده شده است.

پنل پشتی گوشی Reno 6 Pro+ نیز شامل دوربین چهار گانه آن می شود که سنسور اصلی آن دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل و از نوع Sony IMX766 است (این سنسور پیش از این در گوشی OPPO Find X3 Pro نیز مورد استفاده قرار گرفته بود). در کنار این دوربین، از یک لنز 16 مگاپیکسل اولترا واید، یک لنز 13 مگاپیکسل تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری گوشی Reno 6 Pro+ به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز است و از فناوری فست شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این گوشی نیز از لنز 32 مگاپیکسلی بهره می برد.

برند OPPO از سه گوشی جدید Reno 6 رونمایی کرد

گوشی دیگر از این مجموعه Reno 6 Pro نام دارد که از تراشه پرچم دار و 6 نانومتری مدیا تک، Dimensity 1200، قدرت می گیرد. این گوشی موبایل نیز به دوربین چهارگانه (شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو لنز اضافی 2 مگاپیکسلی) مجهز است. سایر مشخصات اصلی این گوشی با Reno 6 Pro+ مشابه است.

نسخه استاندارد Reno 6 نیز دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع flat AMOLED است که از نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد. این گوشی به تراشه مدیا تک Dimensity 900 مجهز است و ماژول دوربین های آن شامل سه دوربین می شود. به طور دقیق تر باید گفت که دوربین های این گوشی را سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی تشکیل می دهند. با وجود اینکه این گوشی مانند گوشی های Reno 6 Pro و Reno 6 Pro+ از فناوری فست شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند، اما در آن از باتری کوچکتر 4300 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. هر سه این گوشی ها از سیستم عامل ColorOS 11 برخوردارند که بر مبنای اندروید 11 طراحی و توسعه داده شده است.
گوشی های جدید سری OPPO Reno 6 هم اکنون در کشور چین در دسترس هستند و انتظار می رود که به زودی و در ماه جولای (تیر 1400) راهی بازارهای جهانی شوند. لازم به ذکر است که گوشی Reno 6 دارای قیمت 440 دلار، گوشی Reno 6 Pro دارای قیمت 549 دلار و گوشی Reno 6 Pro+ دارای قیمت 705 دلار در بازار کشور چین هستند.

منبع: androidcentral