غول چینی دنیای تکنولوژی، Oppo، در حال کار کردن بر روی گوشی تاشوی نسل جدید خود است. این گوشی که Find N3 نام دارد، به تازگی به سوژه اصلی یکی از افشاگران مشهور چینی به نام Digital Chat Station تبدیل شده و مشخصات کلیدی آن لو رفته است! بر اساس این اطلاعات، انتظار می رود که گوشی اوپو فایند N3 در ماه های پایانی سال 2023 به بازار عرضه شود. این گوشی موبایل در مقایسه با نسل قبلی خود، مدل Find N2، بزرگتر است اما نسبت به رقبایش از سایر برندها ابعاد کوچکتری دارد. در ادامه با این گجت بیشتر آشنا می شوید.

مشخصات فنی گوشی تاشوی اوپو Find N3

نکته: عکس بالا مربوط به گوشی اوپو Find N2 است.

اوپو Find N3: بزرگتر، باریک تر و سبک تر از نسل قبل

دیجیتال چت استیشن عنوان کرده است که صفحه نمایش Oppo Find N3 احتمالاً از رزولوشن عالی 2268x2440 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می کند. کار کردن با یک گوشی تاشو که در هنگام باز کردنش صفحه نمایش آن به سایز 8 اینچ می رسد، واقعاً هیجان انگیز است! ضمن اینکه نمایشگر کاور این گوشی 6.5 اینچ سایز دارد و از مشخصاتی مانند رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد.

ماژول دوربین گوشی اوپو Find N3 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با قابلیت OIS (لرزشگیر اپتیکال)، یک لنز پریسکوپ و یک دوربین سوم خواهد بود. لنز پریسکوپ این گوشی به احتمال زیاد از قابلیت زوم 3 برابری برخوردار است.

مشخصات فنی گوشی تاشوی اوپو Find N3

درون بدنه گوشی اوپو فایند N3 احتمالاً شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 4.0 خواهیم بود.

به طور کلی رقابت در بازار گوشی های هوشمند تاشو به حساس ترین مراحل خود رسیده است و برندهایی مانند سامسونگ و آنر با عرضه مدل هایی قدرتمند عرصه را بر سایر برندها تنگ کرده اند. با این حال اوپو امیدوار است تا با عرضه گوشی Find N3 بتواند جلوی این رقبای قدرتمند قد علم کرده و جایگاه خود را در این بازار ارتقا دهد. طراحی سبک و مدرن در کنار ویژگی های پیشرفتۀ این گوشی می تواند به اوپو در راه رسیدن به این هدف کمک زیادی کند.

مشخصات فنی گوشی تاشوی اوپو Find N3

طی یک خبر جالب که از طریق اکانت توییتر Max Jambor اعلام شده، این احتمال وجود دارد که اولین گوشی تاشوی تاریخ وان پلاس، OnePlus Open، با نام OPPO Find N3 راهی بازارهای کشور چین شود! بر اساس این خبر این گوشی تا اواسط فصل تابستان عرضه می شود و رنگ بندی آن شامل رنگ های مشکی و سبز خواهد بود.

به هر حال گوشی اوپو Find N3 کار بسیار سختی برای رقابت با نمایندگان سامسونگ و به خصوص گوشی Galaxy Z Fold 5 خواهد داشت. علاوه بر این، برند آنر نیز با عرضه گوشی تاشوی Magic V2 با بدنه ای فوق العاده باریک، نگاه های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است! باید ببینیم اوپو در این نبرد سخت موفق خواهد بود یا قافله را به سامسونگ و آنر خواهد باخت.

منبع: gizmochina